Colectia Hachette – Ceasuri clasice de buzunar

Dupa ce a fost lansata prin multe alte tari Europene, colectia Hachette – Ceasuri clasice de buzunar a ajuns si in RO, dupa cum anunta si Blogul Colectionarului, un blog extrem de interesant unde puteti gasii informatii pretioase despre toate colectiile aparute la noi in tara.

Dupa modelul DeAgostini care a lansat colectia de masini clasice dupa ce mai inainte aparuse prin mai toate tarile Europene si cei de la Hachette au zis sa nu ne sara tocmai pe noi Romanii si sa ne culturalizeze putin in materie de orologerie.

Ceasurile din colectia Hachette – Ceasuri clasice de buzunar sant copi fidele la scara 1:1 a unor ceasuri clasice celebre, au mecanisme quartz, mecanisme foarte exacte la un pret extrem de scazut.

De neinteles este cum de a fost lansata aceasta colectie chiar in ziua de Sambata 12 Mai cand se stie ca in RO in zilele de sambata nici macar randunicile nu lucreaza la cuiburi… chioscurile de ziare cu atat mai putin…

Si pentru ca eu am aflat de aceasta colectie chiar sambata am rugat doua cunostiinte sa-mi cumpere si mie un exemplar din colectie mai ales ca primul ceas aparut costa doar 10 lei… pret extrem de scazut (asa cum se obisnuieste la lansarea oricaror colectii ), si era vorba de un ceas de buzunar stil London Classic.

Curios este ca nu a fost primit la chioscurile de presa unde au intrebat cunostintele mele nici  in Sibiu, nici in Satu – Mare… si nici in Deva,  asa ca ma vad in situatia sa scriu despre ceva… ce nu sant sigur ca exista cu adevarat  :( !

Imagini preluate de pe Blogul Colectionarului !

49 comentarii

  1. probabil testeaza piata doar in cateva localitati. asa au facut si cu masinutele.

    • Da, probabil ai dreptate, altfel chiar nu-mi explic de ce nu exista la chioscuri ! :)

  2. Bai ce nasol :(. Stai ca rog eu pe cineva din Bucuresti. Acum ma ocup.

  3. Poti sa-mi dai toate datele pe care le ai sa-i scriu doamnei, te rog frumos? Adica cam tot ce ar trebui sa stie o romanca care intreaba de ceasul asta la o taraba de ziare. Si scriu mail cum imi spui.

  4. Ce frumooos e! Nu le-am vazut nici eu in chioscuri prin oras. Dar trebuie sa gasesc. Imi plac la nebunie ceasurile de buzunar :D

    • Da, Gnowee, ai mare dreptate, ceasurile de buzunar plac deoarece ceasurile de buzunar sant printre cele mai fabuloase accesorii pe care le-a avut omul vreodata.
      Un adevarat univers magic inchis intr-o cutiuta care ati masoara timpul cu acuratete. Unele adevarate opere de arta, altele mai putin artistice dar la fel de interesante si spectaculoase prin inima lor care bate la nesfarsit…tic…tac, tic, tac trecand prin timp asemenea fiintelor vii. Ceasul de buzunar a fost primul obiect mecanic inventat de om cu inima, de aceea este fabulos si cei care al stiu pretui sant printre rasfatatii sortii !

      Ai vazut filmul “Hugo” ?…. daca nu l-ai vazut atunci ti-l recomand din toata inima, sant acolo niste ceasuri de buzunar exceptionale, copiile fidele a lor apar si in colectia Hachette…. cine o gaseste…. daca o gaseste :(…

      • Nu l-am vazut inca, dar il am in vedere. Multumesc de recomandare.

        Ai vorbit asa frumos despre ceasuri… da, chiar sunt cu adevarat fascinante. E minunata acuratetea cu care fiecare piesa fuctioneaza. :)

        Sper sa reusti sa gasesti colectia!:)

        • :)))))) Colectia in nici un caz, doar primul numar…
          Primul numar este de obicei foarte ieftin pentru ca sa-l poata cumpara cat mai multa lume si sa vada calitatea produsului, El nu este mai ieftin din cauza ca e mai prost facut, doar ca e folosit ca numar publicitar iar costul lui va fi amortizat pe parcurs de celelalte numere care apar.

          In Anglia colectia Hachette – ceasuri clasice a avut 85 de piese, cred ca si ce-a din Romania va avea cel putin 25 de piese :)… asta inseamna o suma incredibil de mare pentru noi Romanii, asa ca ma multumesc cu primul numar… daca o sa-l gasesc :( !

  5. nici in bucuresti nu sunt:(((…vreau si euuuuu!!!!!!

    • Adica vrei sa zici ca ai cautat la chiosc si nu erau ?
      …. Asta chiar e ciudat, ramane doar varianta sa existe la supermarket-uri la raionul de presa… altfel e chiar ciudat… extrem de ciudat :(…..

      • o sa le caut si pe acolo, ninule:)..la chioscuri nu le-am vazut si ma opresc mereu sa-mi iau colectia de masinute de legenda:)…o sa intreb de ele dar e imposibil sa le fi ratat eu!!!!

        • Acu sincer intreb :)… de ce nu faci pe blog o sectiune ” Colectiile mele ” in care sa iti expui colectiile ?? Cred ca ar avea mare succes.. Nu am reusit sa vad inca toate masinutele aparute niciunde, miar place sa vad ce colectii ai :)

          • aș face-o, ninule! dar stau atât de prost cu timpul și doar să le fotografiez mi-ar lua o veșnicie!:)…am să mă gândesc la asta!!!!..

            • Pai fotografiezi doar cate una din ele pe saptamana, nu toate in aceeasi zi :D :D..

              Ai observat deja ca sant obsedat de colectii, as face ori ce compromis doar sa le vad :D :D :D Inclusiv sa-ti dau punga mea de Haribo ursuleti pe care mi-o aduce Mos Craciun si salata de Boeuf pe care mi-a promis-o iepurasul pe anul viitor !

              • :)))..pentru tine am să fac excepții și am să le fotografiez…am sa-ti trimit pe mail ca o sa mearga mai repede:)….si imi dai doar un ursulet haribo dar la schimb cu altceva, ce-ti mai place tie altminteri nu-l iau:)..vad ca esti pasionat si un colectionar desavarsit asa ca meriti toate eforturile mele de a-ti impartasi colectiile mele:)

  6. OK Până la urmă se pare că a fost un mare fâs lansarea asta !!! :P La Ploieşti NU a apărut şi am căutat-o şi la farmacie şi la cofetărie şi la cardiologie că standurile, chioşcurile şi tarabele de presă le-am ţăcănit pe toate vânzătoarele întrebându-le !!! :)

    • Da, asta e adevarul, o mare inselatorie, nimeni nu a vazut nici unde, prietenii mei au cautat in mai multe orase din tara si nu au gasit nici unde :((

      • gabi

        cautati la heritage gasiti tot colectie de ceasuri de buzunar eu am deja 26 de ceasuri sunt superbe.la choscuri putine sanse

  7. sal

    Au aparut 2013

  8. Da, au reapărut in 2013. Am vazut azi nr. 1 la o taraba inchisa, la 9.9 RON, dar urmatoarele vor fi 44 RON, nu 34 RON cat vad ca erau in 2012. Ma intereseaza cate ceasuri sunt in colectie si cu ce regularitate apar, daca stie cineva…

  9. ACUM în 2013 le-am luat şi eu (de fapt o doamnă drăguţă din Bacău) că nici anul ăsta NU au fost la noi în Ploieşti !!! :P poate totuşi va apărea odată şi odată constant nu doar studii de piaţă !!! :P

  10. ionela

    cum pot face rost de reviste?

  11. George

    eu am luat unul si e defect -> cheita rupta.
    de la chiosc mi-au zis ca nu se inlocuieste la ei.
    ce fac? am cautat site-ul firmei dar pare fantoma.

    • Pai si daca nu era fantoma…. Cum dovedeai ca nu ai rupt tu cheita intentionat ? Chestiile astea nu au garantie, asa ca stai calm si mai cumperi unul poate ala este bun !

      • George

        In cazul asta cred ca o sa merg direct la OPC.
        M-am uitat cu atentie pe pachet si nu scrie nici un fel de date de identificare.
        Esti cumva angajat al acestei organizatii fantoma care vinde produse de proasta calitate si nici nu-si asuma produsele defecte?
        Astept in continuare sa-mi spuna cineva (din partea hachette ?) despre cum/cine ar putea sa-mi inlocuiasca ceasul defect!

        • Cum îţi spuneam Ninule “ciudăţeii” te confundă deja cu Editura Hachette !!! :D Şi doar ţi-am zis acum câteva commenturi să ne rezumăm la VICTORIA ARAD :) şi la ZARIA ;) !!!!

          • George

            du-te si te impusca basescule!
            e optional daca-l iei si pe ninu.

            • Georgică nene, nu o să mă apuc să intru în polemici cu tine, dar aici ESTE BLOGUL UNUI PASIONAT DE CEASURI :D nicidecum al Editurii Hachette, aşa că lasă omul şi injuriile că nu foloseşte nimănui !!! :)

    • andrei

      comanda-l de la ei

  12. GATAA a început difuzarea revistei la nivel naţional, Nr. 1 :) 9,90 lei din 16 decembrie 2013 şi Nr.2 19,90 lei din 6 ianuarie 2014 eu am deja primele 4 numere de la studiul de piaţă, foarte bine Ninule ;) să vezi dfe acum comentarii la postarea asta a ta când te va confunda lumea cu cei de la Hachette !!! :P

    • :D :D Care dintre cele pe care le ai iti place cel mai tare si pare mai bine facut ? :D

  13. Niciunul NU seamănă cu celălalt dar fiecare este spectaculos !!! ;)
    1 London Classic are ceva rafinament din mobarhia britanică, fără a avea vreun însemn al Coroanei Britanice pe el !!! :)
    2 Old Chicago te va duce inevitabil cu gândul, către perioada Interbelică şi gangsterii lui Al Capone !!! :)
    3 Alexandru III are ceva din fosta putere ţaristă a secolului al XIX-lea şi amrenta lui Peter Carl Faberge :)
    4 Geneva aşa cum îi spune şi numele te va transpune în lumea orologeriei elveţiene deînceput de secol XX :)

    Aşa că eu dragă Ninule aştept numărul 60 (câte cică ar avea colecţia) şi atunci sper să-ţi dau răspunsul. Până atunci m-am abonat la blogul tău ;) şi te aştept cu drag la mine pe blog !!!

  14. Vasile

    am cumparat si eu primul numar.
    din pacate nici nu am scos bine ceasul din cutie ca i s-a si rupt manerul.
    m-am uitat si era prost turnat. nu am tras deloc de el!
    am incercat sa-l schimb la chiosc dar mi-au zis ca trebuie sa merg direct la hachette.
    am cautat pe net dar nu gasesc nicaieri o adresa de contact, adresa de email, numar de telefon.
    ca si prima experienta nu e un placuta:
    – ceasurile sunt de proasta calitate
    – daca se intampla sa fie vreunul defect nu are cine sa ti-l inlocuiasca pt ca nu exista responsabil – par din cele facute pe vapor!

    • Vasile mă îndoiesc că cei de laHachette îţi vor răspunde în public, cu atât mai puţin pe blogul unui colecţionar ;) Eu sincer m-aş bucura să ne spui şi nouă ce ţi-au răspuns pe privat !!! :)

  15. Vasile

    Vad ca a mai scris cineva mai sus despre acelasi lucru: calitatea proasta!
    Sunt curios daca o sa publicati postul sau il ascundeti dupa presh…
    Pt un ceas de 10 RON e ok sa cumperi altul, poate e mai bun dar ce facem cu celelalte de 40RON??

    • Vasile, si eu sant un colectionar de ceasuri ca si tine, nu am nimic de a face cu firma Hachette, normal ca sant facute pe vapor, din moment ce costa doar 40 RON, ar trebui sa fie cam 10 ron ceasul pentru ca restul de 30 este revista care este cu ele, ambalajul si adaosul comercial !… Ce poti astepta de la un produs care costa 10 RON ? Vrei sa fie la calitatea unui ceas de buzunar care costa 200 RON ? Hai sa nu gandim ca niste copii si sa ne folosim cat de cat capul !… Eu am cumparat pe primul si gata, am renuntat… la al meu dupa 3 zile i-a cazut capacul spate cu tot cu filetul capacului… asa ca l-am lipit cu superglue… dupa alte cateva zile i-a cazut si un aratator… cel de la minute, asa ca am renuntat sa le mai cumpar !

  16. Buna seara la toti. Conform linkului de mai jos, toate sunt ieftinituri si folosesc baterii AG4.

    http://www.thewatchforum.co.uk/index.php?showtopic=73918

    • La 10 euro (cât va fi de la NR. 3) ce aşteptări ai fi avut !?!?!!!? :P Eu sunt bucuros că primele 4 ceasuri pe care le am din perioada studiului de piaţă, merg FOARTE bine aşa că de abia aştept numărul 5 !!! :)

  17. Ioana2001

    As vrea sa vad o poza cu cel mai tare ceas din colectie

    • Ioana2001 poate peste 2 ani jumate când colecţia se va încheia cu NR. 60!!! ;) Până atunci se pot face doar presupuneri bazate pe fotografiile online !!! :P

  18. CATALIN

    AM CUMPARAT SI EU NR 1 SI TEAPA DUPA O SAPTAMANA NU MAI VREA SA MEARGA AM ZIS DOMLE E BATERIA SI TOT NU MERGE O MARE PACALEALA!!!!!!

  19. andrei

    am luat nr 1 si 2 nu il mai gasesc

  20. Duvals

    In Bucuresti gasiti astazi 27.01.2014 aproape peste tot primele trei numere ( 1;2;3 )

  21. un fel de colectionar

    ma fratilor nu cumparati ca este teapa pe fata, sa le fie cat de cat rusine ca vand asa ceva

Trackbacks

  1. Hachette – Ceas de buzunar ” Dickens” | X-pert

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 197 other followers

