Cele mai rezistente telefoane GSM

Astazi am cautat pe internet un articol in care sa se vorbeasca despre cele mai rezistente modele de telefoane GSM aparute pe piata pana acum, care au trecut cu bine testul timpului, si nu am gasit nici unul care sa ma multumeasca,  asa ca am zis sa scriu eu unul iar cu ajutorul d-voastra, ( cititorii mei ) sa incercam sa-l facem cat mai interesant si de ajutor  !

Nu mai retin cate telefoane am avut in viata pana acum, cred ca peste zece bucati, nu vreau sa exagerez  si sa para ca ma laud insa cred ca am avut mai mult de zece bucati, am incercat sa-mi amintesc fiecare telefon in parte insa nu am reusit, dar nu o sa uit niciodata cateva dintre ele …

Primul meu telefon celular stiu ca a fost un Alcatel cu antena cumparat second hand, apoi a urmat unul motorola nou, insa ambele au sfarsit tragic, apoi a urmat un Nokia cu lanterna, din pacate nu mai retin ce numar era, si pe net am gasit o multime de telefoane cu lanterna Nokia dar nici unul ca al meu :) insa avea jos un buton pe care daca apasai spunea ora exacta cu voce umana, era pur si simplu incredibil… si avea si jocul Snake in varianta clasica ! :D

Dupa un timp au aparut telefoanele cu clapeta, cand am vazut primul telefon cu clapeta am fost pur si simplu hipnotizat, eram la spital si medicul care ma trata avea un asemenea celular, trei zile mi-am facut curaj pana sa-l intreb despre el si sa-l fac sa mi-l arate si mie, dupa ce l-am atins am stiut ca nu o sa-mi mai gasesc linistea sufleteasca decat atunci cand o sa am si eu un asemenea telefon cu clapeta. Am pus ban pe ban mai mult de un an si tot nu am reusit sa-mi cumpar unul, insa fosta mea prietena m-a ajutat si in cele din urma am reusit si mi-am cumparat un Motorola V360, acel telefon va ramane in mintea si inima mea pentru vesnicie drept telefonul cel mai iubit dintre toate, Datorita lui am aflat ca exista telefoane pe care le iubesti chiar si pentru felul cum iti sta in mana, pentru felul cum al simti la atingere, era incredibil de perfect ca design, îl aveam in tot timpul in mana, pur si simplu nu ma sinteam bine daca nu-l simteam in palma mea, îl deschideam de sute de ori pe zi doar pentru bucuria de a-i inchide clapeta, nu si-a facut joc la clapeta si a functionat perfect pana la final !

Motorola V360 a fost primul telefon cu card de memorie din viata mea, pe care se puteau pune melodii MP3.  A fost un super telefon, din pacate cand primaria din localitatea mea a ramas in imposibilitate de plata si persoanele cu handicap nu ne-am mai primit pensiile timp de 6 luni am fost nevoit pe langa casetofon si televizor, sa-mi vand si celularul ca sa pot traii, si m-am vazut nevoit sa ma intorc iar inapoi la Nokia cu lanternuta  !

motorola_v360_00

Dupa un timp am primit cadou de ziua mea un Sony Ericsson G502, era un telefon extrem de performant si a fost primul telefon de top din viata mea, adica la timpul acela era cel mai bun telefon din oferta, echivalentul unui HTC One la ora actuala, dupa ce l-am primit am daruit telefonul Nokia la o cunostiinta care se plingea ca a ramas fara telefon si am ramas doar cu G502-ul, insa la mai putin de un an a inceput sa se blocheze si nu se mai debloca decat dupa ce scoteam bateria afara din el, apoi nu au mai facut contact cateva butoane, in cele din urma a murit de tot. Dupa un timp am citit pe internet pe un forum ca multe dintre celularele de acest tip aveau aceleasi probleme, si am fost oarecum linistit sa stiu ca distrugerea lui nu a fost din vina mea 100% :D !

sonyericssong502

Dupa ce G502 – ul a decedat am ramas iar fara telefon si dupa putin timp am primit alt telefon cadou de la o prietena minunata care nu a vrut sa ma lase fara telefon de urgenta, un Nokia 6233, nu era nou dar era in stare foarte buna de functionare si l-am folosit pana mi-am cumparat altul telefon nou, insa a decedat rapid si acela nou si m-am intors iar la Nokia 6233, de atunci am mai avut trei celulare inclusiv in iPhone si toate au murit eroic (mai putin iPhonul care fiind “Locked” nu l-am putut folosi asa ca am renuntat la el si l-am daruit si eu mai departe ) si ca de fiecare data am fost nevoit sa ma reintorc la telefonul Nokia 6233 care se incapataneaza sa mearga perfect, are doua difuzoare si e practic o mini statie audio, din pacate nu are internet WiFi si e extrem de greoi la scris SMS-uri, dar in lipsa de altceva este destul de bun !

imgNokia 62331

Pentru mine este total inexplicabil declinul companiei Nokia deoarece ambele telefoane Nokia pe care le-am avut au fost incredibil de rezistente, practic idestructibile, insa este posibil sa fi fost eu mai norocos si sa le nimeresc pe cele mai bine facute dintre toate  :D

De aceea am hotarat sa va intreb pe fiecare in parte, si va rog tare mult sa-mi raspundeti pentru a ajuta si pe altii sa cunoasca experianta pe care ati avut-o cu celularele…  :D

Ce telefoane mobile dintre cele pe care le-ati avut pana acum v-au tinut cel mai mult ?

Ce modele de celulare din cele pe care le-ati avut de-a lungul timpului v-au placut mai mult ?

Daca ar fi sa alegeti doar un singur celular dintre toate cele existente pe piata, pe care l-ati alege ? :D

12 comentarii

  1. Primul meu telefon a fost un nokia 3310, un telefon foarte rezistent si bun. Intr-adeavar telefoanele nokia erau cele mai bune, din toate punctele de vedere!

    • Multumesc mult de tot pentru raspuns, Andreea !… Si dupa Nokia 3310 ce a urmat ??? :D

      • Din cate imi aduc aminte un Siemens A50, mai tarziu am avut LG GW620, Sony Ericsson W380, Nokia C3, Am mai avut da nu-mi mai amintesc.

  2. Si primul meu telefon a fost tot un alcatel, imi amintesc ca era gri si avea lumina verde, plus un joc care m-a tinut multe nopti treaza pana tarziu :)). Mai apoi am avut un telefon minuscul, panasonic, tot gri, cu lumina albastra… avea si o singura melodie pe el, REM – Loosing my religion. Il adoram! Pentru melodie, lumina si mai ales forma… toti colegii il examinau extrem de curiosi :)) Cred ca asta a fost preferatul meu.

    Dupa acesta, evident, m-au cucerit si pe mine telefoanele cu clapeta… Atatea scene din filme in care oameni nervosi inchideau cu talent clapita m-au facut sa imi doresc si eu neaparat unul :)) Am avut si era unul no name… adica o firma nemaiauzita si de care nu imi amintesc nici acum.
    Au urmat altele precum sony ericson aratat si de tine mai sus, un samsung cu clapita, nokia cateva modele… Multe desigur, ca in general primeam ce schimba sora, tata, mama :))
    Cele mai rezistente au fost Nokia C3 si Nokia Asha 302. Astea au fost primite cadou. Primul l-am pierdut la mare, asa ca a urmat Asha. E in viata si acum, dupa multe cazaturi, n-are aproape nici o zgarietura si are o baterie fantastica. Dar l-am schimbat pe un galaxy cu Pingu :D. De asta sunt multumita, chiar daca bateria e cam praf… si cel mai probabil o sa il tin mult si bine, caci m-am invatat cu toate aplicatiile de pe el, are un design foarte placut si mi-a cazut cu tronc. Dar trebuie sa recunosc ca daca ar fi sa aleg dintre toate telefoane existente in prezent pe piata, as alege un Iphone :D. 5. Am o slabiciune aparte pentru ele.

    • Multumesc mult, Loryloo, pentru raspuns, acest articol a fost citit pana acum de 72 de persoane si alte 128 l-au primit prin e-mail si totusi nimeni nu a vrut sa lase comentariu… ori ma uraste toata lumea, ori doar noi 3 avem celulare dintre toti ! :D :D

      Sa stii ca mi-a spus si nepotul unei vecine ca are un Nokia Asha 302 care este foarte bun, insa pana acum eu nu am vazut nici unul pe viu !
      Eu am primit un iPhone 3 GS anul acesta insa nu l-am putut folosii ca era codat intr-o retea din Elvetia si desi am pus de 2 ori Jailbreack cu Cydia pe el mereu s-a blocat si dupa deblocare a revenit la setarile din fabrica si iar nu a mai mers, asa ca l-am dat mai departe la o prietena care al putea debloca gratis, eu nu aveam unde si mereu ma costa enorm deblocarea lui ! Sant complicate iPhonurile.. nu le poti scoate cardul, nu le poti scoate bateria, bluetoot-ul nu functioneaza decat cu alt iPhone si muzica poti pune pe el doar cumparat prin iTunes, nu as mai vrea iPhon nici primit cadou, a doua zi l-as da si eu la altii !

  3. motorola V 360 a fost primul meu telefon nou .costase cam 400 de ron acum cativa ani..Intr-adevar era destul de bun…Ai avut ceva telefoane Ninule…Eu sunt la al 4-lea abia…Am tinut mult la telefoanele mele…de asta au si rezistat atat de mult.cel pe care il am acum are un an si ceva.A fost un cadou de absolvire a facultatii..dar cred ca cel putin 5 ani nu ma despart de el(cel putin nu voit :))
    O zi frumoasa!

    • …. Incredibil… Nu-mi vine sa cred ca ai uitat intentionat sa spui ce marca este cel pe care al ai acum ! :D …. Cumva iPhone ? :D

      • O zi frumoasa si tie… exagerat de discreta si modesta… ce esti ! :D

  4. Primul meu telefon a fost un Sendo, si apoi am avut un Samsung cu slide. Acum am un Sony Ericson T280i.

  5. Andrei

    Salutare! Primul meu telefon a fost un nokia 3310, cadou de clasa a 9 la mate-info :)…si apoi n telefoane, cred ca pe an schimbam 5 telefoane, din 1998 pana acum vreo 3 ani cand m-am potolit :D…acuma am un galaxy s3 si vreau sa-mi iau si un nokia 6700 slide si banuiesc ca am sa pun punct in ceea ce priveste telefoanele mobile, am imbatranit si a scazut placerea pt telefoane :). De galaxy sunt multumit, are tot ce-ti trebuie pe el sa nu te plictisesti si folosit in zile de sarbatoare sa zic asa, un pic c-am firav :)) si nokia 6700 slide este rezistent si cu un disegn de telefon dur, performant, usor de manevrat etc etc :)

  6. John

    Salut. Vreau sa incep prin a spune ca cel mai bun telefon e cel pe care il ai. Probabil de asta le-am schimbat de-a lungul timpului :)
    Am inceput cu Ericsson A1018, am sa il tin minte toata viata, primul meu telefon mobil, am fost primul din clasa si chiar a facut senzatie. In tot cercul de prieteni aveam o singura fata care mai avea mobil, deci mai mult statea pe post de bibelou. Probleme avea doar cateodata cu semnalul, dar la ce putine stia sa faca un telefon pe vremea aia ce probleme sa aiba saracul !?
    Dupa care am trecut la Nokia 5110. Un telefon bun, rezistent, tinea bacteria o saptamana. Dar prea mare si prea brut. Asa ca l-am schimbat cu un 6110 si dupa cateva luni cu 6120. Parca tot erau prea mari, asa ca am revenit la Ericsson, seria T : T18, T28, T65 si T68. Era senzatie T65-ul, avea niste casti super smechere, se auzea muzica beton. Mi l-a furat un bucatar si este unul din putinele dupa care imi pare rau. Intre ele am mai avut si un R368 ca era fita, avea display mare si clapeta. M-a tinut fita cam 1 luna.
    A mai trecut prin mainile mele un alcatel mic cu clapeta, chiar nu mai tin minte modelul, dar era al naibii de subtire si s-a dus dracu la prima asezare pe scaun. Era frumusel si atat.
    Dupa care a inceput perioada Nokia. Nu vroiam sa aud decat de Nokia, eram fan. Probabil cam cum sunt acum astia cu aifoanele, nu stiu de ce. Am si eu printer altele si un iPhone 5s, si sotia mea la fel … nu e mare smecherie, mai mult sta pe masa. Ma rog … Deci, revenind la perioada de preamarire Nokia, am trecut prin 6250, 8810, 7110, 9000 (parca) Comunicator (Doamne fereste cum aratam cu caramida la ureche, cat de tampit eram), dupa care comunicatorul ala color, ca de, primul era alb negru, naspa … 6310, 8910, 6610. 3650 (asta mi-l aduc bine aminte, cand vorbeam la el se uita lumea la mine si ma intreba ce e ala asa rotund :)) foarte comic ), 6600 (primul telefon pe care l-am spart, era codat si l-am decodat cu niste coduri pe care le gasisem pe un site din Spania, Nokia N-Gage (ziceai ca e vre-un joc sega ceva), 7250, 7610, 7260, 6680 … si ma rog, altele ca ziceai ca sunt reprezentanta Nokia. Printre picaturi mi-au mai cazut si Motorola (ala cu clapeta si subtirel), Asus (erau mai mult palmuri), Acer, Philips si bineinteles, pe vremea aceea, noi unitii Sony Ericsson (au fost primele tentative de telefoane mai destepte : T68i, P900, k-urile (vreo 3 sau 4) si w800 (deja avansasem in materie de muzica).
    Trec peste telefoanele normale si sar la smartphone … Primul smartphone pe care l-am avut a fost, bineinteles, un iPhone. Am vazut primul model pe plaja la un concert la o tipa din public si in acel moment am zis : VREAU. A doua zi l-am avut. Cred ca a fost cea mai lunga perioada in care am avut acelasi telefon. Pana cand a aparut iPhone 3G si 3Gs care bineinteles au poposit la mine. Dar ceva se schimbase, Incepusera sa apara si altele, mai attractive, asa ca am inceput sa variez : Nokia N8 si N9 – dezamagire, Sony Ericsson Xperia Arc S – dezamagire, Samsung Galaxy S2, S3, S4 – dezamagire, Sony Z si Z1 – aici a inceput sa se schimbe putin treaba, deja a fost putin mai bine, mai ales cum se comportau pe plaja sau in apa, HTC o gramada One-x – dezamagire (atunci am jurat ca nu mai iau HTC in viata mea si totusi acum am si un HTC One M7 care e si mai dezamagire, dar am sa revin la acest subiect), One-V, One-S, Sensation, Evo 3D, Desire HD (asta a fost bunicel si acum baiatul care il are mi-a spus ca inca functioneaza perfect). Am trecut si prin Blackberry (vreo 3 sau 4) dar am renuntat repede, HP, Lenovo, Asus (Padfone 1 – super telefon, tine bacteria, se misca bine, tableta am utilizat-o de 2 ori ca nu aveam ce sa fac cu ea … daca era doar telefonul si putin mai mare era telefonul perfect).
    In present detin un HTC One M7 pe care il iubesc si il urasc in acealasi timp. Foarte rezistent, carcasa metalica, mi-a cazut de nsphe ori si nu are nimic. Dar are o camera de 2 lei. Strica tot la el … si in plus mai nou a inceput sa mai piarda si semnal cateodata … bleah … ma gandeam sa trec la HTC One M8, dar am renuntat la idee, daca asta face asa e posibil si ala sa faca la fel. Mai am un Samsung Galaxy S4 mini (pe care mai mult il foloseste sotia mea decat eu), 2 iPhone 5S, Samsung galaxy S4 (nu am sa trec in veci la S5), Samsung Galaxy Note 3.
    Ca si concluzie, ca sa revin la ce am spus chiar la inceput. Cel mai bun telefon e cel pe care il ai. Dar cu o mica observatie : cu cat avanseaza tehnologia, cu atat mai putin telefonul ramane telefon si se transforma in altceva, iar de cele mai multe ori uitam de ce le cumparam. In acest moment imi doresc un telefon care sa functioneze bine pe partea de telefonie, fara intreruperi de semnal, fara bruiaje, clar si limpede ca la inceput, pentru ca pana la urma peste 75% tin timp un smartphone il folosim la a vorbi (mai putin probabil copii care isi iau aifon sa se joace angrybirds … ma rog … ). Din pacate nu mai exista. Asa ca ramane sa ne dam mari cu mere muscate sau alte traznai de device-uri care nu fac nici 10% din banii pe care ii dam si detinem o parte din bani blocati intr-o bucatica mica de tehnologie …
    PS : ma tot corecteaza asta pe parcurs, am renuntat sa mai corectez eu inapoi, cine nu pricepe ce am scris sa gandeasca putin, ca de asta avem creier sa il punem la treaba … iar cine nu are, sa mai citeasca odata poate pricepe … daca nu pricepe … avem nevoie si de oameni la sapa, ca doar nu cresc singure legumele pe camp …

    • Woow !… Multumesc mult, m-ai lasat fara grai :))) comentariul tau este muuult mai interesant decat tot articolul meu :)

      Ai avut noroc ca ai avut o situatie materiala buna si ti-ai putut permite sa incerci multe, si mie imi plac telefoanele, telefoane, nu traznai, din pacate pentru mine e tare greu mai ales ca noua persoanelor cu handicap nu ne-a mai crescut pensia din 2007 :( eu am tot 291 RON pe luna de atunci :(

      De ceva vreme imi doresc si eu un Samsung E1190, il visez si noaptea :))) mic cu clapeta , fara alte nebunii pe el, doar telefon si SMS, bateria tine o saptamana si mai bine… din pacate sant mai mult decat convins ca pana reusesc eu sa strang banii pentru el… se termina :))) si la mine nu functioneaza nici varianta cu iepurasul sau Mos craciun ! :D

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 207 other followers

