Casio G-Shock a renuntat la omuletzi si a trecut pe roboti

Firma mea de ceasuri de mana preferata, si anume Casio se pare ca a renuntat la celebrii omuleti care insoteau unele dintre modelele noi de ceasuri Casio G-Shock si a trecut pe robotei….

Un personaj dorit de toti iubitorii de ceasuri G-Shock din lume si care este inca cautat cu mare atentie pe siturile de licitatii on line de catre colectionari va ramane doar o amintire… Robotii G-Shock vor fi de acum inainte cei care vor insotii unele dintre noile modele de G-Shock… Sperasem mult timp sa gasesc si eu pe okazii.ro un asemena omulet si sa-l cumpar… dar se pare ca de acum inainte sansele mele vor fi zero… fiind considerate raritati pretul lor va creste considerabil si lumea va privi de astazi inainte omuletii haiosi cu cap de ceas cu alti ochi decat pana acum…

Mie personal imi placeau mult mai mult omuleti cu cap de ceas decat acesti roboti, dar se pare ca hotararea a fost luata deoarece acesti robotei sant folositi si pe post de stativ pentru ceas, ei avand pe piept un spatiu unde ceasul poate fi prins atunci cand nu este purtat, desi eu cred ca un ceas G-Shock trebuie purtat mereu pe mana

Problema este ca nu m-a intrebat nimeni
cand a hotarat schimbarea lor cu robotii acestia grosolani si insesibili 🙂 😀 altfel il lamuream imediat !

6 comentarii

  1. Marturisesc ca mie imi plac robotii mai tare :D. Omuletii prea erau gingasi. Am o mica problema doar cu capatanile robotilor. Cam prea mici si simplificate. Ar fi trebuit sa fie mai proportionale si cu ceva..tzepi, antena, casti speciale. Daca ar avea capul mai decent ar semana cu gundamii mei!

    • Da, corect ce zici, cred ca dintre variante au ales pe cea mai proasta :(…
      pacat, si bratele imi par prea mari la roboti astia :(… in ori ce caz nu imi plac cat imi placeau omuletii :))))

  2. SoriN

    Şi mie tot roboţii îmi plac deşi diformi , sun roboţi nu e frumos să fie pre umani (am văzut noi prin filme) . Omuleţii nu aveau ceasul integrat , probabil ăsta e motivul . Idee e că , probabil ceasurile sunt tot mai „high-tech” , deaceea şi purtatorul e-n consecinţă !!

  3. Ina

    Oooo, mie imi placeau omuletii, pareau mai prietenosi decat robotii astia…

Lasă un răspuns

