Ce face un barbat singur pe vreme de ploaie

De alaltaieri de cand a dat codu’ galben peste tara si pana astazi nu am mai vazut soarele, mai ales ieri a fost un nor negru si o furtuna crancena pe aici incat ca sa vezi cat de cat trebuia sa stai cu lumina aprinsa in casa si ziua…

Asa ca daca am vazut ca nu e timp frumos sa pot pleca la plimbare am stat in casa si am citit… apoi mi-am amintit ca nu scosesem Monstrul la apa de mai bine de 2 saptamani… 😦 asta chiar e dramatic deoarece daca ai un Seiko Monster trebuie musai odata pe saptamana sa-l lasi sa se balaceasca macar cateva ore in apa..altfel e tot trist si tafnos..:))   Eu l-am dus pe al meu la o balta formata la jgheabul meu de scurgere al apei de ploaie si l-am lasat acolo vreo patru ore… s-a balacit ca narodul pana a cazut lesinat… acu e cuminte si fericit !

In timp ce Monstrul se balacea eu am facut niste mancare…  o ciorba de salata verde… dupa aceasta reteta, dar cu mici modificari :)) ( adica fara carne deloc si in loc de carne am pus un ou in plus …etc  ) si niste Penne Rigate trase in unt cu cambula prajita … si marar congelat, care au iesit delicioase din cale afara…( desi la prima vedere nu par ) 🙂 mai ales daca lasati putin fileul de cambula sa se prajeasca foarte bine pana la limita arsurii… acele bucatele crocante sant delicioase…

Iar ieri am mesterit toata ziua si nu m-am dat batut pana nu am terminat de construit excavatorul primit cadou de la Vladen :))  … am aflat pe pielea mea ce greu este sa construiesti  la 37 de ani, intr-o singura zi o masinutza pe care un copil de 10 ani o construieste in 2 ore 😀 :D… dar a fost o distractie pe cinste… Din pacate i-am pierdut osia de la roata ( cred ca a sterpelit-o Frodo de gelos ca l-am neglijat pentru masina :)))  )asa ca i-am improvizat una :)) din resturile de la capacele de nituire 😀

21 comentarii

  1. esti amuzant zau asa…monstru? masinuta?
    dar esti f harnic! si un bucatar fabulos! uite ce bine arata!mhh..mi ai facut o foame incredibila!

    • Multumesc Ionela, sa nu te mire ca vorbesc despre Seiko Monster ca despre o fiinta vie… aproape este, adica e un ceas automatic fabulos si ingrijit poate tine o viata fara sa aibe nevoie de baterie ori sa fie tras… uneori seara ai ascult tic tac-ul la ureche pana adorm… e asemanator cu bataile unei inimi… si sa ai o inima alaturi nu e putin lucru.
      Imi plac foarte mult ceasurile iar acest Seiko Monster pe care l-am primit cadou a fost unul dintre cele mai speciale cadouri din viata mea… e exact ca si cand ti-ai dorii foarte mult un cub de gheata… si cineva ti-ar darui un intreg aisberg 🙂
      Eu nu m-am vazut niciodata cu un asa ceas pe mana nici macar in vise…. si cu ceasul meu Casio G-Shock a fost la fel :))

      • tot raspunsul tau m a impresionat..dar faza cu ticaitul ce-l asculti efectiv imi smulge lacrimi.si nu de compasiune ..ci pentru ca iti inteleg durerea….si mie imi place sa asacult inima prietenilor..sa i simt ca s vii langa mine..dar ..in lipsa lor, ma regasesc in cateii ce i am in jur.ei iti pot oferi ceea ce un om nu va putea vreodata sa ti ofere prin insasi natura lui ca e om si nu caine..vorba aia..dar tu stii la ce ma refer.sunt convinsa..am sa tin minte…am sa te tin mine cu ce mi ai spus….:* >:D<

        • Asa e, Ionela, stiu la ce te referi… Si eu cred ca un catel poate fi mai mult decat un prieten omenesc si prin faptul ca e mereu langa tine si ai poti spune ori ce fara sa te judece si sa te contrazica 🙂
          >:D<

  2. Imi place postul asta, foarte frumos ai gatit la mancarea asta mi=ar fii placut sa ma inviti si pe mine la masa.:D, ciorba arata senzational si felul 2 iar 😀 .
    Si la noi ploua non stop de 1 luna .

    • Mutumesc mult, Alina !
      Poate odata cand vii in Ro la rude ne intilnim si gatim in tandem iar sotul tau ne face fotografii pentru blog 🙂

      Ploaia asta chiar e teribila… aici in ultimele 2 luni nu au fost 3 zile legate in care sa fie vreme buna :(…

      • Da si aici, este iarna, ieri a fost noiembrie.
        Un vant, o ploaie, vajaia pur si simplu.
        Ceasul ala de ce trebuie sa stea in apa?

        • Este un ceas acvatic si e bine din cand in cand sa fie pus in apa ca sa nu se usuce foarte tare garniturile la el, dar si din respect pentru ceea ce este… Seiko Monster Acvatic…trebuie pus in apa din cand in cand 🙂 macar pentru al rasfata … altfel inseamna ca esti un dresor si stapan de Monstru rau !…. Nu mai zic ca de Halloween mereu ai fac tort si al duc la un magazin de ceasuri in Real sa socializeze cu rudele lui sarace… pe quartz 😀

          • Tina33

            Asta cu „socializarea” ceasului la magazin, in Real, e chiar traznet! Zau asa, Ninule…!!! :)) Vezi, de-aia citesc eu blogul tau… si mai ales comentariile… ca sa am motiv sa rad toata ziua. Desi afara e o vreme cam urata, cu ceva nori, articolul tau de azi mi-a inseninat ziua. Bucurii si soare-n suflet sa ai !

            • Multumesc tare mult, sarut mana, Tina !
              La fel iti doresc si eu tie si intregii tale minunate familii, numai bucurii si soare in suflet !
              Si trebuie de asemenea sa-ti multumesc pentru delicioasele paste cu cambula 😀 😀 daca nu povesteam atunci cand gateam nu iesea cambula asa crocanta si delicioasa 🙂 😀 !

              • Tina33

                Hi hi hi… Pastele cu calcan arata al naibii de tentant, asa ca sunt convinsa ca au fost delicioase.
                Despre Ciorba de salata verde insa… nu stiu ce sa spun… Mai ales ca nu am mancat ever asa ceva si nici gand sa-ncerc prea curand, nu am… No offence Ninu, dar eu salata verde o consum doar cruda, proaspata, ca atare sau in diverse salate cu alte verdeturi si legume usoare…

                In alta oride de idei, am trimis coletelul. Din vesnica lipsa de timp, am fost nevoita sa „insarcinez” pe altcineva cu un drum la Posta… 🙂 Ai grija ca desi e mititel, e totusi greut. Luni ar trebui sa ajunga la tine.

  3. Concluzionand, am putea spune ca ploaia face bine barbatilor, tinand cont de multele lucruri realizate. Iar „papa” e chiar imbietoare

    • Da, ploaia face un mare bine … asta e clar 😀 😀 .. desi in cantitati mari poate dauna !

  4. Iamiiii….ciorbita de salata verde….as manca de trei ori pe zi , calda sau rece , nu conteaza….Taaaare buna! 🙂
    La felul doi zic pas , are cambula….cred ca ai dat o tona de bani pe ea!

    Imi place excavatorul tau! 🙂

    Weekend placut , Ninule!

  5. Ciorba de salata verde, Da! Pana si eu sefa suprema a mofturoaselor, la asta spun DA!

    • :)))))))) Si eu spun da ciorbei de ori ce fel in general :)))
      dar preferata mea ramane ciorba de perisoare :))

      • Tina33

        Ce idee buna, Ninu! Saptamana viitoare cred ca fac si eu o Ciorba de perisoare sau bors de perisoare, cum ii spunea bunica mea… Nu am mai facut de mult si acum mi-ai facut pofta. Week-endul e deja programat cu supa de pui cu legume, hamburgeri si cartofi prajiti si ceva mancaruri asiatice (orez cu pui in sos picant si ciorba dulce-acrisoara)…

Lasă un răspuns

