Clatite cu dulceata de gutui

Astazi am facut clatite cu bicarbonat umplute cu dulceata de gutui.

Dupa ce am vazut clatitele facute de Alina pe blogul ei nu am mai rezistat si am tras doua gheme de „sfori” 😀 pana am reusit sa gasesc la cineva putin bicarbonat care se pare ca e mai rar decat aurul in zona mea… 😀

Acum cateva zile am primit un borcan de dulceata de gutui delicioasa de la  prietenii mei  Marius si Maria din Brasov, pentru mine dulceata de gutui este salata de Boeuf a dulceturilor… deoarece imi place mult dar doar unele foarte rare sant pe gustul meu. Foarte multa lume pune extrem de mult zahar in dulceata de gutui incat gustul acela astringent putin acrisor dispare… ei bine dulceata aceea cu 90% zahar si 10% gutui nu-mi place deloc, dar deloc !….

Insa aceasta este super buna mai ales ca gutuile sant taiate patratele si in mijlocul patratelului gustul de gutuie este aproape natural… deci o dulceata de 10 puncte din 10 ! 😀 asa ca musai am vrut sa umplu  primele mele clatite cu bicarbonat cu aceasta dulceata delicioasa… si cum ieri am fost extrem de ocupat, abia astazi am reusit sa-mi duc planul la bun sfarsit ! 🙂

Neaparat trebuie sa va zic si ca reteta de clatite in care e pus si bicarbonat este super ok clatitele sant mai pufoase si au gust mult mai bun, deci probabil ca de acum o sa modific reteta mea de clatite 😀

20 comentarii

  1. Ei , Ninule , vezi? Acuma nu mai ai motive sa zici ca iti fac pofta cu clatitele mele… Sa iti fie de bine! 🙂

    • Bre, Ana Maria … mie imi faci pofta cu ori ce mancare facuta de maini de femeie… dau oricand un pui fript si 100 de clatite facute de mine pentru o jumate de gogoasa framantata de maini de femeie !

  2. Ha ha…și noi am mâncat clătite azi. Cu dulceață de vișine însă(preferata mea).
    O zi cât mai frumoasă să ai!:)

    • Multumesc mult de tot, Smiling Miss ! 🙂
      Cred ca a fost ziua clatitelor printre blogeri ! 😀

  3. bre, tu ar fi trebuit sa faci clatite nu cu bicarbonat de sodiu ci cu clorat de potasiu… 🙂

    • Corect 😀 😀 😀 si apoi sa le umplu cu fosfor in loc de dulceata de gutui 😀

  4. frumos mai e lampasul tau, vad ca-ti zâmbeste la fiecare masa! sa-ti fie de bine!

    • Multumesc mult, Carmen !
      Fara lampas nici o mancare nu are gust ! 🙂

  5. ce frumos arata!mi-ai facut pofta!promit sa fac si eu!!!!!!!!!!!!!!!1

    • :)))) Daca promiti atunci am incredere ca o sa si reusesti 🙂 ! 😀

  6. mi-ai lăsat apă-n gură, ninule..de poftă!!!!!…ah, când oi apuca și eu să-mi trântesc o așa porție de clătite????…le-ai mâncat deja pe toate, nu-i așa???…adică nici o șansă să te gândești și la mine în timp ce mănânci una…:)

    • Adevarul este ca mai am 2 umplute si una simpla, asa ca incerc sa-ti trimit si tie pe E-mail macar una… nu garantez ca reusesc 😀 ! Dar promit sa incerc !

      Asta cu ganditul e ca frectia cu Diana la picior de lemn… tu oricum nu te saturi indiferent daca ma gandesc ori ba :))

      Cand ramasesem fara pensie (ca era primaria Rapolt in faliment ) aveam prieteni care ziceau ca le pare rau si ca sant cu gandul alaturi de mine… Atunci am constatat ca totusi imi era foame chiar daca erau ei cu gandul alaturi de mine… Deci gandul nu are nici un efect… doar fapta (vorbesc din experienta ) 🙂 😀

      • ei, atunci hai să te văd cum îmi trimiți tu mie clătita pe e-mail!!!! na! tu ai vrut-o!:))))))))))
        ..să încercăm totuși una pe fax???:))))

        • Hai sa incercam prin curier ! :))
          Si primesti si extra dulceata de gutui ! 🙂

          • așaaa…răsucește tu cuțitul în rana poftei mele!:)))))…ei, lasă că-mi fac și eu..peste vreo 2-3 luni cred că apuc!:)

  7. Aha! Aha! Cand am zis eu ca faci niste super clatite, ai dat-o la intors, ca asa si pe dincolo, ca tot alea facute de femei. Ce femei? Ia uite aici exemplu! Mor de pofta. Las’ ca vin si io curand cu poze cu clatite! 🙂

  8. Dulceata de gutui n-am mai mancat de 2 secole :D. Nici gutui,de altfel. De astea-mi faci ? 😀

    • Neaparat o sa vorbesc cu Mos Nicolae sa-ti aduca anul acesta cel putin un kg de gutui :)) ca pe atunci sant tocmai bune !

Lasă un răspuns

