Creveti Vietnamezi

Ieri si astazi am avut doua zile mai speciale … Nu pentru ca a plouat si am stat in fotoliu toata ziua si am vazut filme (pat inca nu am 😀 ca nu s-a uscat cimentul ) … ci pentru ca si ieri si astazi am rontait toata ziua la creveti Vietnamezi :)…. In sfarsit dupa 3-4 ani (nici nu mai stiu sigur ) in care am cautat  in toate supermarket-urile pe unde mergeam acesti deliciosi creveti si nu am gasit nici urma de ei, m-au gasit ei pe mine ! 🙂

Tocmai cand am fost sigur ca aceste …smecherii delicioase au disparut de tot de pe fata pamantului am primit  din partea lui Tina (muuuuultumesc mult, mult, Tina ) invitatia la rontaiala 😀

Sant exact asa ca in copilarie, uleiosi, crocanti si deliciosi… foarte deliciosi, extrem de deliciosi…. Si inca mai am jumate de punga 🙂 : D    Cine vrea ? 😀

30 comentarii

  1. Produs vietnamez cu caracter oriental:)

  2. SoriN

    Ăştia-a cică-s originalii , de când nu am mai văzut creveţi vietnamezi . Ţin minte când apăruse-ră erau o delicatesă apoi au devenit atât de banali încât se stricau prin galantare .

    Te salut Ninu-le !

    • Da, atunci cand erau prea multi nimeni nu-i mai vroia… acum se gasesc cu mare greu, exact ca si salamul cu soia si uleiul de rapitza :))))))))) !

  3. Tina33

    Sa-ti fie de bine, Ninu!
    Ai un talent si la scris si la fotografiat…! Mi-ai facut pofta cu pozele tale… 🙂
    Maine prajesc si eu un rand de creveti. Pana atunci, mi-am adus servetele la calculator, caci salivez pe tastatura. :)))))

    • :)))) Multumesc mult, Tina !
      Of Doamneee, nici nu stii ce mareeeee bucurie mi-ai facut 🙂 !
      tocmai am mai prajit o portie sa am pentru semifinala Eurovision 🙂

  4. Pe mine m-ai lasat mut. Iubesc astia. In vest se gasesc. Fie facut „in casa” dar de cumparat la supermaketuri. Fie ambalati ca chipsurile. Eu nu rezist. Ucid. Plang. II IUBESC. Sa-i savurezi cu drag! E rai.

    • Cooorect ! :))))))))))))) asa si eu, la fel simt in ceea ce-i priveste ! 😀

  5. Mamaaa ce mai rontzaiam la din astia cand eram mica. Nush’ cum naiba, ca acum nu cred ca as mai putea manca. Atunci erau minunati. La fel si chipsurile. Si din alea mancam pungi intregi. Acum nu mai mananc, ca mi se face rau. Generatia Cernobal; mi se face rau de la orice chestie cu grasime. 😦 Bunica-mea are 90 de ani si mananca tot ce vrei si ce nu vrei si n-are nici pe naiba. E complet ramolita, dar are un organism de fier. In special stomacul este invincibil. Ultima oara la ziua maica-mii a mancat creveti din aia adevarati, imperiali, cu tot cu cruste si antene si n-a avut nimic. Pana sa ne dam noi seama inghitise deja vreo trei. Cand am intrebat-o daca au fost buni, a zis ca au fost deliciosi. Putin cam crocanti, greu de mestecat, da’ buni. 🙂 E adevarat, jur!

    • Persoanele mai in varsta de obicei sant foarte calite si rezistente, bunicul meu la 80 de ani manca zilnic slanina cu ceapa si nu avea treaba cu colesterolul si altele… nu al stiu bolnav vreodata si manca extrem de nesanatos si mancaruri sarate si grase si rezista…
      Nu tinea nici posturile mari, dar miercurea si vinerea o tinea cu sfintenie, atunci gatea numai fasole… dar daca mergea la munca campului tot slanina cu ceapa isi lua cu el :))) si o bucata de branza telemea de capra extrem de sarata pe care o producea singur ca aveam cate 4-5 capre in tot timpul.

      • Da, dar nu contineau nimic artificial. Cam asta este cheia succesului. 🙂

        • Asa e, ai mare dreptate ! Bunicul meu isi crestea singur porcul si al hranea numai cu produse naturale ( cartofi, sfecla furajera, bostani, tarate de grau, faina de malai, si porumb… )… stiai ca e crescut natural.

  6. daa, si eu ma innebuneam dupa ei in copilarie, era sarbatoare cand ne facea mama.Acum am mai mancat din an in Paste din aia gata facuti,gen chips.Insa am mancat de vreo 2 ori creveti adevarati, de la mama lor din mare, si nici nu exista comparatie,da’ deloc :D. Aia is deliciosi, desi iti ia o eternitate sa-i cureti,is mici,dar tare gustori.

    • Si eu am vazut ceva creveti la supermarket, dar aveau un pret cat o Dacia inainte de 89 :)))) insa imi plac tare mult puii de caracatita :))) si calamarii 🙂

      Parerea mea este ca acesti „creveti” Vietnamezi nu au in ei nici 0,2% creveti :)) e asa mai mult o amagire… dar mie imi plac chiar daca stiu ca sant plini se substante greu de identificat :)))))))))

  7. Ha, ha! Nu ştiam că se mai găsesc. Şi că sunt tot de cei vietnamezi, ca şi cei cu care ne delectam înainte de ’89. Şi acum îmi amintesc când a venit tata acasă cu vreo 20 de cutii de creveţi, de teamă că nu va mai găsi. 🙂
    Numai bine îţi doresc!

    • :)))))))) Multumesc mult, Alex !
      Numai bine iti doresc si eu !

  8. N O R O C O S U L E E E E E E E…. 😀

  9. O tu la astia te referi cand zici ca iti plac crevetii, trebuie sa recunosc ca astia asa is buni da, nici nu stiam ca se mai gasesc in ziua de azi asa sa iti poti praji acasa, eu am vazut direct prajiti in pungi ca si chipsurile nu asa…
    Astia nu-s rai deloc asa facuti ca si chipsurile este adevarat, se gaseau cand eram noi mici ! 🙂
    Dar „animalele” in sine …sunt 100 % altfel decat chipsurile asta…:)))))

    • Auzi Ninule, acum stii cum este cu animalele alea crevetii si gamba si cum s-or mai fi numind…romanii vor sa manance TOT ce vad ca mananca altii, mai ales prin V …ok, or fii ei buni (pentru unii, mie de ex mi se par gretosi) dar in fine, nu face parte din cultura poporului roman popor de la munte :)) sa manance lighioane de astea si gata, romanii vor sa fie in rand cu lumea :)) , este la moda sa mananci si sa-ti placa (gusturile nu se discuta) orice dracovenie, pentru mine astea (animalele) is in aceasi categorie cu broastele, melcii si paianjenii si insectele de ex.
      :)))
      cred ca aici o punga de cateva sute de grame de de astea costa in jur de 8-10 euro deci mie nu mi se par ieftine deloc, cu banii aia imi cumpar o bucata frumoasa de vita si mananc ca un roman nu ca un barbar.
      :))

  10. In afara de asta, crevetii astia sunt numiti si „gunoierii oceanelor” ei cu asta se hranesc cu toate rezidurile care se scurg si se devarsa in oceane si mari.Judeca si tu cat is de …”sanatoase” , nu ca pestele oceanic ar fii mai sanatos dar…;) asculta-ma tu pe mine, tot mai buna gaina aia care umbla libera acolo prin unul din filmele tale :)) ce le-ai pus pe blog , crede-ma !

  11. vai de papilele mele !!! N-am mai gasit asa ceva de ani de zile. Si m-am uitat dupa ei in fiece supermarket, crede-ma ! Astia sunt una din nostalgiile mele comuniste, alaturi de fulgii de ovaz sau porumb care erau mai buni decat Nestle-ul de azi (sau mult mai prosti, da’s convinsa ca m-as innebuni si azi dupa ei).
    Dar unde i-ai gasit? Unde? As face si-un drum pana la Bu daca acolo imi zici ca vin la sigur.

    • Deci ei se gasesc la toate magazinele CORA (gasesti lista pe net ) dar si mai bine te uiti atenta in fotografia de mai sus si vezi adresa distribuitorului, suni la el si el iti spune unde distribuie cel mai aproape de tine :)) ori iti trimite personal cateva pungi 🙂 O prietena a comandat pe net si a primit prin curier 10 pungi asa ca are 2 ani de zile :)))))

      • Nu am Cora in Ploiesti, insa am deja antecedente cu solutia data de tine. Acum vreo cativa ani eram nebuna dupa o inghetata de castane importata din Ungaria. Normal ca era singura de castane existenta pe piata. Cand n-am mai gasit-o prin magazine m-am panicat. Am luat numarul de telefon de pe cutia ce o pastrasem si am sunat la importatorul roman din Sfantu Gheorghe. Mi-a raspuns o domnisoara care mai avea putin si ma reclama la 112, mi-a zis ca habar n-are despre ce vorbesc eu acolo.
        Si nici nu mi-a trimis nimic prin posta. :)))

  12. pinkrose94

    Dumnezeule ce pofta imi e !!! :(( Unde se gasesc ???

    • Putin mai sus am raspuns la cineva cum se poate intra in posesia crevetilor :)))
      Dar daca ai in orasul tau un magazin Cora atunci esti salvata 😀 !

  13. amy

    buna ! imi lasa gura apa! dati-mi si mie linkul unde pot face comanda online in zona de unde sunt adica onesti nu am gasit. va multumesc oricum

    • Buna Amy ! Nu am gasit nici eu niciunde sa cumpar Online dar m-a ajutat o cunostiinta din Bucuresti care mi-a luat de la magazinul CORA. daca vrei poti suna la numarul de telefon al distribuitorului, numarul este pe punga din fotografie si sa intrebi unde au magazine in judetul tau…daca au !

  14. bebe b.

    de unde se pot cumpara????.va rog sa -mi spuneti

    • Citeste comentariile de mai sus si vei afla !

Lasă un răspuns

