E arsita !

E arsita !

E arsita iubit-o si mi-e sete
De-un smootie cu spanac si castravete…
Si imi e foame de un corn cu mac…
Si de iaurt mancat cu cozonac !

Mi-e dor de ochii tai verzui si-mi pare…
Ca de o luna nu mi-ai dat mancare,
Mi-e dor de pasii tai, de tocuri cui,
Si de piure cu piept prajit de pui !

De parul tau zburlit mi-e dor un pic..
Si de un crap umplut cu arpagic.
Mi-e dor de sanii tai, mi-e dor de tine…
Si de o pizza mare cu masline !

Mi-e dor sa te sarut sub clar de luna…
Sa te imbat, sa razi ca o nebuna…
Si sa te rog de sot ca sa ma iei…
Iar tu sa-mi dai friptura cu mujdei !

Si sa te strang la piept si sa iti spun…
Ca dupa tine, draga, sant nebun…
Iar tu ca sa-mi arati ca simti la fel
Sa-mi dai cartofi cu snitel de purcel..

Sa-mi dai clatite calde cu branzica
Si varza cu ficat de bibilica..
Salata Boeuf si cinci galusti cu prune..
Iar eu sa te sarut cu pasiune…

Ninu Ninulescu 2012

23 comentarii

  1. Compozitie proprie?:>
    Ai talent, sa stii! Stilul tau seamana cu cel al baietilor de la Cassa Loco.

    • Multumesc mult, Lady !

      Normal ca e compozitie proprie…
      ar fi culmea sa incep si eu sa plagiez 😀 😀

      • A dar, nu zice nimeni asa ceva. Lasa-ma ca am vazut cu Ponta si Udrea, destul despre plagiat la tv.:)) Nu imi mai trebuie.
        Bravo! Sa mai postezi poeziile tale.

  2. Bravo, Ninule! Nu pot sa spun ca nu m-am amuzat, dar pe langa umor, are si o nota romantica poezia ta. Frumos! 🙂

  3. Deci, habar nu am avut ca esti poet , omule! 😀 Si drept sa spun , mi se pare extrem de romantic mujdeiul de usturoi combinat cu sarutari sub clar de Luna! 😀
    Am zambit si m-am si induiosat….faina poezie , Ninule! 😀

    • Multumesc Ana Maria !
      Poezii scriu doar cand ma ia cu foame :))))))))))

  4. Foarte frumos ! 🙂
    Exact asa este, asa fac femeile…exact cum spui tu aici.
    🙂

    • Pai da, eu scriu doar din experienta proprie 😀

  5. Un exemplu clar ca „dragostea trece prin stomac” :))
    Nici o gospodina nu poate ramane insensibila citind un astfel de poem-declaratie-de-dragoste!
    Sa ai un weekend minunat, Ninule draga!

    • Multumesc mult, Carmen ! 😀
      Un weekend fain sa ai si tu !

  6. Bravo Ninule ,ai revenit cu poezia ,eu as vrea sa stiu unde ti ascunse celelalte pezi ale tale ,era un blog ,,Cirese amare”il mai ai?erau poezi foarte frumoase acolo.Sa fi iubit si la mai multe poezi.

    • Of, Mirela !… Blogul Cirese amare s-a dus de mult, de pe vremea cand eram casatorit virtual cu ce-a mai frumoasa secretara de la Radio Sufletel 😀

  7. Florine tu esti realist convins! Asa e! Ai dreptate! Asocierea dintre mancare si dragoste e prima chestie REALA pe care am citit-o intr-o poezie! Foarte adevarat, plin de bun simt, inspirational si realist! Foarte misto!

    • 😀 Multumesc, multumesc !
      Am zis sa nu deviez de la subiect si sa ma axez doar pe ce ma doare 😀 😀

  8. Daca dragostea trece prin stomac (si tot tubul digestiv) in ce se transforma ??? ??? ???
    🙂
    De aia e mai bine numai s-o degusti, nu s-o inghiti, cu pofta, eventual pe nemestecate…
    😀 😛

    • :))))))))) Pai da, asa e, ai dreptate, tocmai de aia eu nici macar nu o degust, o tin la pastrare !

  9. :)) uite o chestie..un stil..un talent ce ar trb sa ti l dezvolti! ce zici?mai citim si alta data?

    • Daca o sa-mi mai fie foame… cu siguranta o sa mai cititi 😀 😀

  10. Excelent, Ninuleeeee!!!!!!!!!!! Mi-a plăcut tare mult!!!!!

    • 😀 😀 Muuultumesc mult de tot !

      • te pup tare, tare și mai vreau să văd poezii! ne-am înțelesssssss?? 🙂

Lasă un răspuns

