De ti-as plange

De ti-as plange pe buric…
M-ai iubii macar un pic ?
De ti-as plinge pe ficat…
Ai intra cu mine in pat ?

De ti-as plange pe calcai
Ce mi-ai face mai intai..?
M-ai iubi ori mai certa ?
…Zana mea, printesa mea !

Nu mai pot sa te ignor..
Ca pasesti cu pas usor…
In rochita galben pai
Si sandale mov cu scai

Ador nasucul tau mic…
Si cercelul din buric !
Ochiul tau de sticla… chior
Mi-este cel mai scump odor

Si m-as pierde-n gura ta
(Fara nici un dinte-n ea..)
Ca si melcii prin gradini,
Si ca noaptea prin lumini…

Nu am cum sa nu te-admir…
Chiar si lovita de tir…
Si taiata-n motocoasa…
Tot esti sexi si frumoasa !

Ninu Ninulescu 2012

29 comentarii

  1. vaaaai, esti bestial!!!! aia cu motocoasa o citii de 2 ori 😀

    • Arakelian, uneori viata e tare cruda 😦
      iar motocoasele sant tareee periculoase …

  2. cald tare pe la tine pe acolo… :))

  3. daniela

    Vaiiii,Ninule esti responsabil pentru starea vesela in care sant si voi fi toata ziua..am ras cu lacrimi,multumesc,o zii cat mai placuta !

    • Ma bucur tare mult, Daniela ! 😀
      O zi cat mai placuta si tie, numai bine iti doresc !

  4. Sentimental…pana-n ficat… M-ai lasat pe ganduri…

    • Of… Asa sant eu, Florentina draga, mereu sensibil si sentimental, pana in ficat ! 😀

  5. oh, doamne!….am ras pana la lacrimi! Ninuleeee….esti ucigator de simpatic!!!

    • Pai nu am cum sa fiu astazi altfel 😀 cand cineva imi spune ca ma iubeste…
      imediat imi vine inspiratia siiiii…….. o iau razna ! :)))))))

  6. Ha, ha! Mi-a plăcut tare mult…. elanul sentimental! 😀
    Dă-i înainte!

  7. Sincer? M-a emotionat maxim….ajung sa imi doresc sa fiu aplatizata de TIR! 😀

    • 😀 Of …mai Ana Maria !…
      Nu-ti mai dorii si tu toate nazbatiile, doreste-ti sa vezi Tajmahalul ori Marele Canion… ca e mult mai cool 😀 😀

      • May Ninule , Taj Mahalul si Marele Canion sunt aproape de nerealizat pentru mine , si cred ca vor ramane vise cat voi trai , in schimb TIR-uri in carduri trec chiar prin fata scarii blocului unde locuiesc…e muuult mai simplu , la indemana si nici nu costa bani! 😉 😀

  8. zincabeiu

    Stii ce-mi place la tine? ca respecti femeia . Lordule !

    • 🙂 Multumesc mult, Zinca !
      Asa am fost crescut de mic, cu un respect profund fata de femeie si de valorile familiei !

  9. Doamne, ce „m-ma ras ” :)) E buna si caldura asta la ceva…pe unii ii inspira … de bine !
    Pana la versul ; ”ochiul tau de stica…chior”; chiar am crezut ca te-ai indragostit !

    • :)))))))) Si de la ochi… inainte… de ce ti-ai schimbat parerea ? 😀 😀

  10. Ninu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!bravo!mi ai placut foarte mult azi!
    tine o tot asa!

    • Multumesc mult de incurajare ! 😀 😀
      sarut mana !

  11. Imi place poezia dar mai ales mesajul .
    Asa este , ceea ce privim cu dragoste este intotdeauna frumos, la fel si cand privim un om cu dragoste atunci el este pentru noi cel mai frumos om, ceea ce privim cu dragoste ne face fericiti, nu conteaza cum arata, ochi chior, dintii strambi, alte hibe :), nu exista om perfect, imperfectiunile fizice, micile sau mai marile hibe ne fac umani.
    :))))))))

    Esti indragostit?

    • :))))))))) Eu sant vesnic indragostit ! 😀
      Dar sant sigur ca ti-ai dat deja seama de asta !

Trackback-uri

  1. Galette, crêpe, clatite egal un nou concurs « In jurul Kadiei

Lasă un răspuns

