Mai stii ?

Cele mai frumoase cuvinte pe care ni le-am spus
Au fost rostite atunci cand ne priveam in tacere !…

Cand ochii tai imi scotoceau prin suflet cum scotoceste o fetita
prin cosul ei cu jucarii sa-si gaseasca papusa verde cu ochii de nasturi…
atunci eram cel mai fericit, imi umpleai sufletul de soare,
chiar si cele mai intunecate unghere ale lui se luminau de la privirea ta !

Imi asezam capul pe genunchii tai si ascultam tacerea ta…
imi placea cum taci, erai singura femeie din lume care tacea cu mangaieri,
erai singura femeie din lume care atunci cand tacea, tacea cu saruturi
si mangaieri… Iar degetul tau mic de la piciorul stang alerga prin
mintea mea ca un armasar naravas peste campii nesfarsite…

Niciodata nu mi-ai strivit nici o floare, nici macar un fir de mac
din pajistea iubirii, tu erai singura femeie din lume cu pasul atat de usor
incat chiar si un fulg de nea parea de plumb pe langa el…

Imi placea sa te privesc cand dormeai… era destul sa-ti sarut genunchiul,
ori gatul imediat sub ureche, si tu te transformai in templu…
deveneai templul iubirii mele si eu intram si  cu ochii plini
de lacrimi de bucurie, ma inchinam la toate icoanele tale !…

Imi era teama sa adorm cand erai cu mine,
de frica sa nu ma trezesc si sa descopar ca totul a fost doar un vis…
ca ochii tai au fost doar un vis, ca saruturile primite de la tine au fost doar un vis
si chiar si frisca cu capsune pe care o mancam de pe buricul tau
cu garnitura de sarutari si cu ruj de pe buzele tale nu a fost nimic altceva decat un vis…

Mereu imi spuneam ca cele mai frumoase clipe petrecute impreuna…
Sant cele care vor veni…
Ca cele mai frumoase clipe cu tine nu vor avea sfarsit…
Si uite ca acum te caut… Nu am sarit nici un fir de nisip si…
nici o frunza de mar.

Doamne ce mult iti mai placeau merii, si buzele mele iti placeau… si ochii
care te priveau numai pe tine.. Si totusi acum nu te mai gasesc nici unde…

Poate ai disparut odata cu roua florilor care nu stii niciodata de unde vine
si unde pleaca, ori poate ca ai plecat sa culegi flori, stiu cat de mult
iti placeau florile, si iarba…

Mai stii cand ti-am scuturat liliacul vecinei in par ?…
Si tu ai ras si ochi tai au fost dumnezeiesti de frumosi, si m-ai rasplatit
cu mii de sarutari si cu imbratisari… si eu am plecat sa adun toti
copacii de liliac din lume ca sa te ninga cu florile lor doar pe tine..
Atunci cred ca te-am pierdut… am cautat prea mult dupa ei,
si tu ai crezut ca lumea e atat de mare incat nu o sa ma mai vezi niciodata…
si te-ai topit de dor, ori poate ca trupul tau minunat a fost rapit de zei
sa te aibe doar pentru ei acolo sus pe Olimp si acum imbatata de
atata ambrozie nici macar nu iti mai amintesti de mine 😦 …

Te-ai intrebat vreodata de ce infloresc florile ?
Te-ai intrebat vreodata de ce natura e atat de frumoasa ?
te-ai intrebat vreodata de ce exista izvoare, si privighetori ?
Nu te-ai intrebat… si nici nu stii ca toate sant numai pentru tine !..
Toate au fost facute ca tu sa le privesti si sa fi mereu fericita !

In fiecare zi te caut… si apoi obosit ma intorc la icoana ta de pe
peretele sufletului meu… cad in genunchi in fata ei si plang,
te implor sa ma mantuiesti… te implor sa-mi dai un semn macar…
Mi-e dor sa mai tacem impreuna, mi-e dor
sa te sarut… si atat! Sa te mangai, si atat! sa te strang la pieptul meu
cu putere si sa iti spun…Te iubesc !… si atat.

Iar tu sa ma privesti cu privirea ta fara seaman pe lume, sa nu zici nimic
doar sa ma lasi sa-mi culc capul pe genunchiul tau… In dragoste
nu e nevoie de vorbe !

Cele mai frumoase cuvinte pe care ni le-am spus
Au fost rostite atunci cand ne priveam in tacere !…

18 comentarii

  1. Esti incorigibil! Recunosc deschis si sincer : m-am topit! Ce femeie ar rezista unei astfel de declaratii de dragoste?

    • Cam toate femeile cu picioarele pe pamant au rezistat pana acum… iar femei cu capul in nori nu am cunoscut doar una… si se pare ca si aceea e deja luata !

      • Trebuia sa o pastrezi cand ai cunoscut-o! 😦 Raman , insa , la parerea mea scrisa de mult , ca undeva exista o alta femeie cu capul in nori , pentru tine , care te asteapta! 😦
        Sunt atat de frumoase cuvintele astea….poate ca le citeste acum , mai sti?

  2. lavremurinoi

    E maxim! Am cunoscut si eu iubirea asa. Am avut norocul sa fiu iubita asa. Acum e un moment de cumpana. Sper sa mai dureze. Oricum, ma inclin!

    • Iubirea de acest fel e mai mult un blestem decat o binecuvintare…
      Vine o vreme cand trebuie sa traiesti doar din amintirea ei…
      si asta te sfasie pe dinauntru fara mila… si ori ce ai face nu poti schimba nimic…

      Eu m-am obisnuit, deja e un mod de viata perfect normal…
      nici macar nu mai lupt ca sa schimb ceva… mi-e frica sa nu-mi pierd amintirile… macar amintirile imi sant superbe…

  3. Mirela Pete

    A, deci tot mai bine e să tacă cei doi…„Cele mai frumoase cuvinte pe care ni le-am spus
    Au fost rostite atunci cand ne priveam in tacere !…”
    Sunt de acord.
    O zi bună! 🙂

    • Cand sufletele sant pereche nu e nevoie de cuvinte sa-i spui celuilalt te iubesc !..
      De multe ori din cauza cuvintelor nu ne puteam auzi sufletul… asta e cel mai trist.

  4. Mai dar scrii, nu joaca!!! O zi frumoasa, Odorica

    • O zi frumoasa si tie, Odorica !
      Sarut mana !

  5. Foarte frumos…De cele mai multe ori cuvintele nu isi mai au rostul..

    • Asa e, Mihaela, de aceea in tacere se pot spune cele mai frumoase cuvinte ! 🙂

  6. Mirela

    Frumoae cuvinte,sper sa le citeasca ,cine trebuie,adica femeia vieti tale.

  7. Nu stiu daca toti romani s-au nascut poeti, dar Ninulescu sigur a avut-o pe Erato alaturi la nastere. Felicitari!

    • Multumesc mult, Vienela, venit din partea ta acesta este printre cele mai frumoase complimente primite de mine !

  8. Unde-i femeia asta care a inspirat asa ceva? Multi simtim asa,dar n-o spunem asa de maiestrit,nici pe departe.Strofa cu liliacul mi-a invadat toate simtirile.

    • Femeia e in bratele iubitului ei si este fericita, si nu pot zice ca nu ma bucur ca macar ea e fericita…

Lasă un răspuns

