Miez de noapte

Tu pentru mine in viata ai fost…
Tot ce-i pe lume mai frumos !
Craiasa-mi draga din povesti
Tu pentru mine ai fost si esti.

Si gandul meu si lacrima
Mi-ai fost doar tu… iubita mea!
Si sufletul ce-l simt arzand,
Si clipa ce o vad trecand…

Si sper ( atat mi-a mai ramas)
Sa te revad macar un ceas,
Si mana sa-ti sarut cu drag
Cand o sa apari la mine-n prag..

Si buzele-ti de dor arzand,
Si sanul tau (odoru-mi sfant)
Si ochii tai frumosi si buni
Si pielea… spuma de capsuni !

Sa tac si sa nu-ti zic nimic
Nici de cercelul din buric
Si nici de pulpa tatuata
Doar sa-o sarut incet pe toata

Tu sa-mi soptesti ca m-ai catat
Prin asternutul de pe pat
Si printre vise si perdele
Chiar si sub oale si ulcele…

Cand vezi ca vine miezul noptii
Tu sa te lasi in voia sortii…
Sa nu mai pui dorintei frau
Ca stavilarul unui rau …

Cu nasu-n sfarcu-ti dulce, roz
Sa-ti fredonez din Berlioz
Si sa-ti recit din Wolfgang Goete
Ori sa-ti citesc din Don Quijote

Si tu sa chicotesti obraznic
Ca spun prostii in zi de praznic…
Vorbesc de fluturi si mujdei
Cand tu esti goala si ma vrei !

Ninu Ninulescu 2012

20 comentarii

  1. Haaaaaaaaaaaaaaaa! Ce tareee! Romantism, romantism, dar nu se poate fara tatuaj si cercel in buric. :)))))

    • Un tatuaj cat de mic acolo nu strica !… Ba uneori este chiar indicat…
      am vazut in CSI Miami ! Iar cercelul… of Doamne… cercelul este poezie pura ! 🙂

      • Mie mi se pare tortura pura. Dar intotdeauna depinde foarte mult din ce punct de vedere privesti.:) 🙂 🙂

  2. diana

    nebunaticuleeeeeeeeee
    !!!!!!!!!!!!!!!

  3. Cin’ te-a inspirat? :D. Hai ca tot ma intrebai tu de fumat… Cine-i fata?

    • E doar o muza imaginara ! 🙂

      • Da, vezi ca te-am mai intrebat ceva pe Facebook 😀 😀 cauta bine !

        • of..buba..stai sa caut…
          Imi vine sa zic niste treburi legate de FB, dar din respect pentru blog..n-o fac. Dar eu le zic aici la mine… Tin sa mentionez…

      • Maaahhh….. cin’ te crede 😀

  4. FELICITARI INCA ODATA!!! MINUNAT! CURAJ!
    CE AI MAI FACUT CU CHINEZOAICELE?
    DAR CU CARTEA TA DE POEZII!?
    SA NU ZICI CA NU AI MAI FACUT NIMIC!!!

  5. Daca-i citesti poezia unei fete din Rapoltu’, o dai pe spate, e a ta, ma’, toata noaptea ;-))))
    Imi place mult desenul…cine-i autorul?

  6. Foarte faina, mi-a placut tare, mai ales sfârsitul, m-am identificat cu el /sau ea :)))) Cui îi arde de povesti si citate,chiar asa? :)))

    • :))))))) Uneori ai mare dreptate !…
      Partea misogina nu ma lasa sa recunosc ca ai dreptate intotdeauna ! :))))))

  7. Daniela

    Don Quijote,e perfect.. foarte frumoasa poezia….mai ales…foarte originala….si ce inspiratie ai…..m-am distrat pe cinste..o zii frumoasa!

    • Multumesc, multumesc ! 🙂
      O zi frumoasa si tie !

Lasă un răspuns

