Ti-am spus ca nu-mi plac despartirile ?

Ti-am sarutat degetul mic de la piciorul stang
Atunci cand pleci sa pot de dorul lui sa plang…
Si vantul l-am rugat sa iti sopteasca si ploaia care cade,
Ce mult iti mai duc dorul atunci cand esti departe …
………….

Ti-am spus ca nu-mi plac despartirile ?
Poate am uitat sa iti spun si uite acum platesc din greu pentru greseala mea…
Am inceput sa tanjesc dupa tine ca florile dupa soare si ca albinele dupa florile de tei,
parul tau miroase a flori de tei, si a zambile, si buzele tale sant mai dulci decat mierea cu fragi !

Stii ca din sufletul meu nu vei pleca niciodata ?
O sa te pastrez acolo mereu pana data viitoare cand o sa-ti vad din nou ochii albastri
si zambetul care imi mangaia sufletul… si atunci voi uita amintirile vechi si o sa port in suflet altele proaspete…

Deja mi-e dor de tine… Trecusera citeva secunde de la plecarea ta si simteam ca ma sufoc fara sarutarile tale, si fara mangaierile tale, si fara soaptele tale si fara rasul tau…

Fara tine nici mancarea nu mai are gust, cand erai tu chiar si painea goala era speciala pentru ca era cu sarutari si cu soapte de iubire… acum e simpla si fara gust ca un burete…
Doar amintirile cu tine sant singurul leac cel mai am pentru sufletul meu…

Ma uitam la tine si imi era greu sa cred ca existi cu adevarat… inca iti mai aud rasul si chicotelile care imi umpleau sufletul de fericire !

Ti-am spus ca nu-mi plac despartirile ?… Poate am uitat de aceea acum e atata pustiu in jurul meu si atata lipsa de tine…
Unde o sa ma mai ascund de singuratate ?… Te-ai intrebat asta ?
Mai stii cum ma lipeam de tine in somn si cum te cautam ? Cred ca te-am cautat de la inceputuri doar ca nu realizam asta…
E asa de bine langa tine si asa de multa fericire cum nu credeam sa existe undeva !

In fiecare noapte te priveam cum dormi, vroiam sa-mi umplu sufletul cu chipul tau de inger ca sa-mi ajunga macar pana cand ne vom revedea… iti miroseam parul si iti sarutam genele, si gatul si umarul tau alb ca florile de crin si  imi umpleam plamanii si sufletul de tine ca sa te am si dupa ce pleci… si mi-au ajuns… 5 secunde dupa plecarea ta,  apoi am inceput sa-ti simt lipsa si sa te caut cum isi cauta cateii abandonati stapanul si spera pana in ultima clipa sa-l regaseasca si sa-i poata reatinge din nou mana cu boticul lor umed…

Ti-am spus ca nu-mi plac despartirile ?
Poate am uitat sa iti spun si uite acum platesc din greu pentru greseala mea…
Am inceput sa tanjesc dupa tine ca florile dupa soare si ca albinele dupa florile de tei,
parul tau miroase a flori de tei, si a zambile, si buzele tale sant mai dulci decat mierea cu fragi !

11 comentarii

  1. cristina

    imi place ca radeti si chicotiti . asta e cel mai frumos…

  2. sper ca acum, când noi citim aceste rânduri, prietena ta este deja din nou cu tine, pentru ca… trebuie sa aiba inima de piatra sa nu o faca! 😉 Ce declaratie romantica!
    Ma bucur mult pentru voi!

    • Daniela

      Cel mai frumos comentariu….prietena lui va fi cu siguranta alaturi de el…chiar daca doar cu gandu,cu inima…..Carmen,esti o prietena adevarata pentru Ninu

  3. Excelent! Ai scris atât de frumos! Suspin, de tristețe, pentru că m-ai impresionat așa mult… și totodată de fericire că există oameni ca tine.

    (Dar te rog un lucru: nu te considera singur, pentru că nu ești. Ne ai pe noi, prietenii tăi dragi, oameni care abia așteptăm să te citim, cum își așteaptă cățelul firimiturile de la masă. Și, cel mai important, așa cum spune și Dan Puric, „Îl avem pe Dumnezeu”.)

    O postare minunată. O inimă blândă și sensibilă.
    Tot binele din lume ți-l doresc! Îl meriți..

  4. Frumoasa declaratie! Suferinta despartirii prevesteste bucuria revederii. Sufletele pereche se vor regasi mereu!

  5. Sus inima, Ninule! Ți-e greu de dor, dar câtă frumusețe porți în suflet!!! Of, Doamne!

  6. pot sa remarc: ai inmuiat inimile blogosferei feminine. Smecherule. Te descurci f. bine!!!

  7. fericita femeie…tu stii sa-i arati ca o iubesti nu doar o iubesti…
    sper ca stie cat de speciala este pentru tine si mai sper ca va fi langa tine curand 🙂
    ai scris nu frumos…ai scris dureros de frumos….

  8. Uf, da… Greu, greu si de citit, nu mai spun de indurat. Eu nu am, din pacate, niste ochi de care sa imi fie dor, nu mi-e dor de nimeni, si asta doare al naibii de tare… Acum intelegi de ce am scris cum am scris in seara asta la mine.
    Iti multumesc pentru popasul de gand cald la mine.

Trackback-uri

  1. One Lovely Blog Award « In jurul Kadiei
  2. One Lovely Blog Award | In jurul Kadiei

Lasă un răspuns

