Ma iarta doamna !

 

Ma iarta doamna daca-ti spun
Doar doua vorbe…
Nu-s nebun !
Sant doar baut si ametit
Si de la crama am venit !
Am fost ca dorul sa-mi inec
In tulburel si in vin sec.
Sa simt si eu ca-s vindecat.
Sant beat..!
De dor tot n-am scapat !
Si cand sorbeam din tulburel
Eu parca te zaream in el,
Din fundul cupei imi zambeai
Ca o cadana din serai !
Cu pofta mustul inghiteam…
Sa-ajung la tine sa te am,
Sa te sarut si sa iti spun
Doar doua vorbe…
Nu-s nebun !..
Sant doar un biet indragostit
Si dupa tine sant topit !
Si cand sa beau ultimul pic…
Din tine se-alegea …nimic
Si iar o luam de la inceput
Ca te iubesc atat de mult !
Si sa ma bata Ce-l de sus
Daca te mint !
Ca tine nu-s
Femei prea multe pe pamant…
Cu buze dulci…
Cu paru-n vant
Cu ochii albastrii de safir
Si suflet bland ca de copil..
Cu pielea alba ca un crin
Si cu miros de rozmarin !
Cu sanii cupe de topaz
Si bujori rosii in obraz!
Tu esti plecata
Si eu nu !
Si ne desparte…
(Stii si tu )
Puhoi de cale si de drum…
Dar as veni la tine acum,
Doar doua vorbe ca sa-ti spun…
Iubita doamna…
Nu-s nebun !
Sant doar topit
De dorul tau !
Si dupa tine sufar rau !
Mereu cu tine sant in gand.
Ma tot intreb si ma framant..
Si sa ma bata Ce-l de sus
Daca te mint !
Ca tine nu-s
Femei prea multe pe pamant…
Cu buze dulci
Cu paru-n vant…

29 comentarii

  1. Minunată poezie, dragă Ninu. Mi-a plăcut nespus.

    Nu te superi totuși dacă-ți fac o observație: (măcar) la poezie trebuie să ai diacritice. Poezia e extrem de sensibilă și de plăpândă. Nu o poți rupe așa în două. Imaginează-ți cât de greu mi-a fost să citesc „Sant doar baut si ametit /Si de la crama am venit !” în loc de „Sânt doar băut și amețit/ Și de la cramă am venit!” …
    Poezie nu face oricine, de aceea sunt și extrem de frumoase poeziile, pentru că-s rare. Poezia se citește corect și citeț, de aceea trebuie scrisă bine. Poezia fără diacritice, e ca o vioară fără corzi – o vezi, știi că poate să scoată sunete minunate, dar totuși nu se întâmplă asta..
    Cu alte cuvinte, în poezie trebuie să fim atenți la mesajul care reiese, nu să ne chinuim să deslușim versurile:D

    Sper că nu te-am muștruluit prea tare:))). Eu sper să asculți și părerea unui nimeni ca mine:)
    O zi frumoasă, dragă Ninu!
    Dă-i înainte cu scrisul!:*

    • 😀 Recunosc ca ai dreptate, de aceea am zi zis ca atunci cand o sa gasesc tastaturi in limba romana pentru Laptop sigur o sa-mi iau… ca altfel nu am cum gasi pe asta diacriticele 😀 😀

      • Smiling Miss

        Eu nu am tastatură în limba română. Am o tastatură normală, doar că e instalată cumva „limba română”. E un pătrățel ce apare în dreapta ecranului, lângă ceas și scrie „EN” sau „RO”, depinde cum vreau eu. Și dacă dau RO, diacriticele sunt următoarele: ă – tasta [, î – tasta ], ș – tasta; , â – tasta \, ț – tasta ‘ .
        Poate nu mă pricep eu foarte bine. Nu știu:D Doar ți-am explicat cum e la mine.

        • :))) Of mai… voi fetele santeti tare inteligente… dar eu mereu as incurca tastele intre ele… sant buimac…nu mai am simturile ascutite !…

          • Smiling Miss

            :))))M-ai făcut să râd, ca de obicei.
            Toate cele bune!:)

  2. Florine, asta-i genul ala de poezie (efuziune de sinceritate) la care te trezesti cu pizdeli si tigaie in cap, dar prinde :P. Ai grija sa ai plasturi pe aproape. Ca de pupat te pupa dupa, dar tigaia aia tot vanataie face 😀

    • Neee 😀 … Doamna pentru care scriu eu poezii reactioneaza exact pe dos de cum zici tu 🙂 !….

      • Ma gandeam ca ce motiv ar avea sa iti tranteasca tigaia in freza?Eu as pupa de as albi , obraji si buze de barbat asa poet si inspirat….si de as asorta poemul si cu un pahar de cabernet….ce frumoasa ar fi clipa ascultarii unor asemenea cuvinte dulci….mmmmm! 🙂

      • Hai mai, ce femeie pupa barbat beat fie el si poet?? 😀 Dupa… poate, dar atunci, pe loc, ti-o iei Florine! Macar sa zbori pe vectorul cu patul :D. Mai ales ca stim amandoi ca ne trec efuziunile de sinceritate! N-ai vrea sa stii ce scriu/spun eu in momentele alea :).

  3. Ninule , te-o tuflit valvataia , bag eu seama… 😉 E faina, dragostea asta, dar tare ia mintile….de uitam de noi si cei din jur….
    Fain poem! Vaz ca dragosteala te gadila la inspiratie si scoate din tine poetul minunat ce esti! 😉

    • 🙂 E dureros de frumoasa valvataia asta, bre ! :)))
      Dureros de frumoasa…!
      Multumesc mult Ana Maria !… Si tu esti o minunata cu un suflet frumos !

  4. Ciudată e iubirea asta. Dorul e-așa de greu și uite totuși ce frumos te face să scrii…

    • Asa e, ai dreptate, e tare greu dorul ! 😦
      … Si iubirea ciudata … te poate schimba total..peste noapte ! 😀

  5. Daniela

    Frumos poemu..dureros…ce as mai pupa poetu……daa am pierdut momentu…sigur sa trezit intre timp si nu mai are elanuri de siceritate…..hmmmm…in mintea mea(ocupata de Stella la ora asta)eu tot cred ca esti cel mai romantic poet in viata……he heeeeeeeeeee..o seara faina !

    • Doamneeee, si poetu’ ce te-ar mai pupa pe tine :)))))
      cand te prind o sa recuperez ! :)))))))
      O seara faina si tie !

      • Daniela

        Mdaaaaaaaaa..pai sa ma mai gandesc cum trebuie sa ma impiedic..da gasesc eu …o coaja de banana ceva ‘accidental’in drum..numa sa fie reala recuperarea asta…..

        • :)))))))))) Recuperarea se face doar cu pupici, salata de Boeuf si file de peste copt ! 😀

          • Daniela

            pai la asta ma gandeam si eu…..as indraznii(doar din cauza lui Stella,crede-ma)sa mai adaug 2 clatite mici,mici,mici….doar cu pupici…sau dulceata…sau…..cu ce-or fii…..

            • Clatite cu pupici si cu dulceata de afine de la Violeta ! 🙂

              • Daniela

                aoleoooo..ce te-ar mai pupa Violeta ca-i lauzi dulceata….clar..nu-i pe placu tau..din moment ce o pastrezi pana la anu…..hmmmmmmmm …..mie imi place si dulceata de fragi ..asta se face in iunie parca…..iulie?in fine…..clatite sa fie……..

                • Adevarul este ca imi place enorm dulceata de la Violeta, dar nu aveam cum manca atat dulceata in 2-3 saptamani 🙂 … asa incet, incet si doar cu clatite ! … Mai am inca si miere, cam jumate de borcan !… Ca sant cumpatat 😀 😀 😀

                  • Daniela

                    off mai Ninule,tu scrii asa frumos ….iar eu,eu?dau cu batu-n balta si in loc sa iti multumesc inca o data pentru poemu asta,asa frumos… mai un pic si te cert ca nu ai mancat toata dulceata……..desii, chiar ti-am recomandat o cura de slabire..he heeeeeeeeeeeeee..femeile astea…he heeeeeeeeee……

                • Pai da :))) uite vezi..asta vroiam si eu sa zic dar m-am abtinut :))) !

  6. Frumoasa!!!

  7. Imi place 🙂
    P.s. Azi merg la posta …scz ca nu am mers mai devreme dar am fost prinsa cu treaba 🙂

    • Nexia, multumesc tare, tare mult !
      Nu era nici o graba, principalul este ca nu m-ai uitat ! 🙂
      Multumesc mult !

      • nexya

        Au zis ca ajunge in 2 – 3 zile 🙂 Cu mare placere

  8. Foarte frumos Florin dar mai frumos este faptul ca esti indragostit, parerea mea este ca dragostea este singurul lucru care poate face un om fericit .
    Felicitari iubitei tale .

Lasă un răspuns

