Ce port la mine in rucsac

Am primit o leapsa tare interesanta de la Vlad in care trebuie sa arat ce port eu de obicei la mine in rucsac cand plec in calatorii… si cum eu nu port rucsac niciodata ca nu am cum am sa arat ce port eu la mine in geanta intotdeauna cand plec de acasa…:).. Trebuie sa specific ca nu am facut ieri aceasta leapsa deoarece imi lipsea din geanta pachetul de batistute parfumate deoarece se terminasera… asa ca am asteptat pana astazi sa cumpar de la magazin unul ca sa fie corecta treaba… din pacate la magazin la mine in zona nu erau asa ceva… si eu la Deva nu merg prea curand asa ca am pus pe fotografie un pachet de batistute virtual 😀

Deci sa incepem cum ar veni cu prezentarea obiectelor ! 😀

1. Geanta de care sant nedespartit in calatoriile mele indiferent cat de lungi ori scurte sant ele ! Dupa ce in trecut aveam o borseta Samsung de la prietena mea Jeny din Seul care intre timp s-a rupt am luat geanta asta… e cam mare dar e numai buna 😀

2. Aparatul meu foto, un Nikon Coolpix L19

3. Tocul (husa) in care imi tin celularul !

4. Prastia mea de care nu ma despart niciodata deoarece fiind membru al http://slingshotforum.com/ acest lucru imi este interzis !

5. Proiectile pentru prastie „Rhino high power” !

6. Pachetul virtual de servetele parfumate !

7. Celularul meu Nokia 2220 primit de la Vlad !

8. Castile celularului sa pot asculta in masina Radio Romania Cultural !

9. Chibrite !

10. Agenda primita de la Carmen in care imi notez ce trebuie sa cumpar, ce mai am de facut… diverse idei si multe inceputuri de poezii pe care nu le voi termina niciodata !

11. Pixul meu personalizat primit de la Metalic Shop !

12. Fluierul meu de furtuna ( Bosun’s Whistle) identic (la forma) cu cel de pe Titanic cu care imi chem cateii de pe strada… si pe Frodo 😀 Iar in cazuri exceptionale pot face un intreg bulevard sa intoarca capul spre mine 😀 Este modelul de fluier cu sunetul cel mai puternic dintre toate !

13. Portofelul meu care sta sa plezneasca de la diversele hartii, chitante…etc si aproape deloc de la bani ! 😀 😀

14. Lipstick pentru buze !

15. Cheile casei cu Strumf si unghiera ! 😀

16. Cutitul meu Mora 546 Blue ( cu teaca din piele facuta de mine ) cel mai bun cutit de bushcraft din toate timpurile ( am incercat zeci de modele unele chiar  facute de mine si tot la Mora 546 m-am intors) dupa Mora Classic Scout 39 pe care inca nu mi-l permit … cutit de care sant la fel nedespartit deoarece sant membru pe British Blades si la fel imi este interzis (din punct de vedere moral) sa nu am cutit la mine cand plec undeva !

17. Briceagul meu Victorinox  pe care al am la mine mereu si cand sant acasa nu doar cand sant plecat… pot spune ca de ceas, briceagul Victorinox si de portofel ma despart doar cand ma culc si cand ma trezesc le iau iar la mine !

Cam asta port eu la mine cand plec de acasa undeva. Cand am vazut lucrurile purtate de Vlad la el mi-au parut foarte multe… dar acum cand vad cate am eu nu imi mai par :))) nu stiu de ce am crezut ca eu am la mine mult mai putine :)))) cind nu prea e asa 😀

Stiti ca eu nu dau leapsele mai departe deoarece imi place sa le vad cum raman asa abandonate si cum mor in chinuri 😀 😀 dar pe asta neaparat trebuie sa o dau mai departe lui Smiling Miss, Carmen, Adelina si Ana Maria… mor de curiozitate sa vad ce au fetele la ele in poseta ( ca nu le vad cu rucsac pe niciuna 😀 ) cand pleaca de acasa ! 😀

Iar daca o mai vrea cineva m-as bucura tare mult sa o preia si sa lase si un comentariu sa putem merge sa vedem si noi ce are prin poseta ori rucsac ! 😀 😀

36 comentarii

  1. Cine se uita in poseta unei femei e un om mort! Ce sa mai zic daca trebuie sa si caute in ea…:))Pot numai sa enumar(pe incredere si pe cuvant de pionier) sau e musai sa anexez foto?

    • 😀 😀 Incredibil… esti prima femeie pe care o intilnesc care este atat de modesta incat nu vrea sa se laude cu rujurile, parfumurile si celularul :D… Of !

      Se poate oricum ! :D… DAR…tot spectacolul al face fotografia sa stii ! :)))) Fotografia mea deja a fost copiata de 11 ori pana acum 😀 😀

  2. Ninule , eu am doo rucsace pe care le port , unul negru de piele si unul Toyota.Insa le port din primavara pana la final de vara , iarna prefer o geanta de postas…cam asa arata.
    Deci trebuie sa arat ce am eu in gentoi? OMFG! O sa rada ai mei de mine pana vor lesina , vazandu-ma facand poze la continut….Mno , o sa fac asta , dar nu prea curand….azi nici un caz , ca am betiveala in program. 😛

    • Ok… ! Betiveala placuta ! 😀
      O sa astept cu sufletul la gura sa vad minunile !

      :)))

    • Hahaha , abia astept, geanta de postas, :P, ba chiar si eu sunt curioasa ce poti cara cu tine atat :P.

  3. Ce dragutz, mai ce idei aveti, …., ce port eu in rucsac, eu nu port asa ceva, ma refer la rucsac, eu imi tin averile :)))))))))) prin buzunare si eventual poseta (minima) si pe langa tine sunt saraca lipita pamantului :))))))))))), las ca poate fac si eu un subiect cu ce port eu in poseta ha ha ha

    • Abia astept sa vad ce ai prin buzunare, ca sincer la tine pe blog nu prea am vazut leapse 😀 😀
      am crezut ca nu te bagi la asa ceva :)))))

      • carnetelul

        Nu ma bag ,asta mi se pare destul de haioasa, ti-as pune mai mult poza cu ce am eu in poseta sa vezi ce avut esti pe langa mine, eu port minimul necesar cu mine .:D si cateodata nici macar pe astea, portofelul ,cheile si atat ;)))), as innebuni sa umblu cu kg dupa mine zilnic, de multe ori mi s-a intamlat sa uit si poseta pe undeva inclusiv prin oras deci la mine cat de putin cu atat mai bine.

        • Pai sa stii ca si eu cand am vazut leapsa la Vlad… eram sigur ca am mult mai putine 😀

          • carnetelul

            geanta lui vlad inca nu am vazut-o, ma duc sa ma uit imediat.:D

          • carnetelul

            mama mia, pai vlad are scule la el nu gluma, dar gentoaiele astea le purtati zilnic cu voi? sau numai cand plecati din oras /tara? eu nici cand plec din tara nu imi car atatea dupa mine :))))))))))))) vb foarte serios.

            • Eu am geanta mea la mine intotdeauna cand ies din curte si plec pe strada..in localitate sau inafara ei… Vlad cred ca doar cand pleaca in vacanta !… nu stiu probabil o sa ne zica el 😀

              • Zilnic de cand ma duceam la facultate /slujba am carat o astfel de geanta. Mai poate contine piese… de orice fel :D. Dar zilnic! Hai mai sunt ditai omul ce credeti ca ma deseala o jucarica de computer de 1800grame?

  4. cand plec din tzara ma simt deja bine daca am pasapoarte , cardurile si minimum de bani lichizi, cam 100 euro.
    daca le am pe astea este ok, in rest am cu mine o poseta (in bagaj-sa o am pentru ocazii de oras), sosete, ciorapi, chiloti si poate o fusta sau bluza de schimb si un prosop mic, in rest eu nu imi iau niciodata altceva cu mine :)))))))))))), mie imi ajunge o geanta mica de mana, nu sunt genul care umbla cu ditamai valizele.
    Intrebam caci am vazut tocmai si postul lui Rudolph ursuletul polar si el este dragutz cu jucarii la el :)))))) si cred ca ala este rucsac de purtat zilnic pe cand al lui Vlad pare bagaj in toata regula :)))) desi nu m-ar mira ca Vlad sa umble cu toate sculele alea zilnic la el ca el imi imaginez ca tot timpul gaseste ceva de mesterit cu chestiile alea la el.
    :))))))

    • a da si periute de dinti (una electrica si 2 simple) si pastasi deodorant normal, parfum nu am ca nu folosesc (sa te sochez si eu).

      • deci in total 3 periute ?… Suuper !
        neaparat trebuie sa mai imi iau si eu un cutit…de rezerva 😀 !

    • Asa e! Le car zilnic! In plus am si eu crocotzoi ca Rudolph ca mereu imi luam cate un ou kinder. Plusurile sunt pe exterior insa. Adica agatate ca brelocuri. Cred ca aveam la un moment dat vreo 30 :)). Si da, aproape zilnic folosesc aproape toate obiectele alea. Iar cand uit unul acasa. AM NEVOIE DE EL! Exact atunci. Asa ca le car oricum.

  5. Eu nu am cu ce sa fac poza, dar hai sa iti insir „produsele” din geanta pe care o iau cu mine oriunde merg zi de zi:
    1. Servetele umede si batistute nazale.
    2. Un portofel cu 2 lip gloss-uri si o oglinjoara mica.
    3. Sticla de apa (musai oricand plec undeva)
    4. Punga de medicamente si plasturi.
    5.Cheile.
    6. Iconita si un medalion.
    7. Alte chei…imprumutate.
    8. Umbrela.
    9. Un bloc notes mic.
    10. Doua pixuri.
    11. O revista de integrame.
    12. Un deodorant spray.
    13. O crema hidratanta de maini.
    14.O sacosa.
    15. Inca o sacosa de rezerva.
    16. O periuta de dinti si pasta de dinti de rezerva…
    17. Un pieptene.
    18. Incarcatorul de telefon.
    19. Setul de bilete de tramvai.
    20. Un trifoi si o potcoava sub forma de martisoare.
    21. O batistuta speciala de sters ochelarii.
    22. O cutie cu cercei. ( tot de rezerva)

    Nu tin la mine buletinul sau alte lucruri de valoare pentru ca imi e teama de hoti..;))

    • Super interesant 🙂
      Uite si eu cand merg la Deva am de obicei la mine si o sacose mare de la Lidl
      in care imi pun cumparaturile :)… dar nu o pun in geanta ca nu ar incapea 🙂

      Observ ca tu esti foarte, foarte prevazatoare… doua pixuri… si pasta de dinti de rezerva… asta e un lucru bun !

      • Lady

        Eh, nu stiu niciodata ce se poate intampla si e mai bine sa am totul la dispozitia mea si ies si mai ieftin.;)

  6. Abia în weekend cred că te pot onora cu răspunsul :D.
    Vorbim atunci :))
    Toate cele bune!

    • … Treaba ta… oricum nu scapi ! 😀 😀

      • Smiling Miss

        Nici nu vreau să scap :))))
        Problema este că nu am timp – de exemplu acum am 11 pagini de învățat la istorie pentru mâine :))))
        (Și eu stau pe blog – dar lasă că plec acum :)))

        • Ok, spor la invata ! 😀
          Toate cele bune si tie si familiei tale !

          • Smiling Miss

            Mulțumim:*

  7. Eu am ramas ff impresionat de acel fluier special bosun ! Eu nu m-am prea plimbat cu vaporul decat de cateva ori, am si rau de mare, dar daca e sa am incredere in cineva de pe un vapor, acela va fi in primul rand nu capitanul, ci persoana cu fluierul !

  8. Mie imi place de mor prastia. Mai ales ca nu-i chiar arma-arma. Eu cutit serios, cum ai tu, cu lama lunga n-as cara cu mine. Ca n-am incredere, cine stie in ce naiba intru, omor omul si infund puscaria. Eu arme serioase nu mai car la mine. Poate doar daca as fi civil in razboi. Atunci da. Dar altfel ca soldat e de la sine inteles, iar ca civil pe timp de pace eu nu ma expun :). Asa daca e o bataie, stiu ca n-am decat pumnii, si beleaua nu-i prea mare chiar daca imi pierd uzul ratiunii.

    • Pai da, ai dreptate…. Eu sant de fel foarte calm… si daca ma enervez sant inofensiv datorita handicapului dar de multe ori ma gandesc cand intru intr-o institutie ce as patii daca prin absurd cineva m-ar cauta in geanta :)))))))))))) sigur as ajunge la TV :))))

      • Vladen

        Eu as ajunge la TV folosindu-l. Mai ales intr-o institutie de stat roman, unde as fi tare-tare-tare tentat :)).

  9. Ani de zile am purtat in geanta un bisturiu.Eram tanara, faceam munca de teren si nu existau nici pistoale nici sprayuri paralizante pe atunci.Odata era sa iau gatul unui neamt.Faceam autostopul fiindca nu circulau masini de transport in comun, a oprit o masina cu numere straine si abia dupa ce m-am urcat mi-am dat seama ca erau niste turisti germani.Eu nu stiu o boaba germana, ei nu pricepeau romaneste…Naiba stie de ce chicoteau.Cand i-am facut semn soferului sa opreasca, el a accelerat.In secunda doi eram cu bisturiul la jugulara lui.Noroc ca mi-am dat seama in ultima clipa ca eram intr-o curba, de aia accelerase.Mama, ce frana brusca a pis!:))Nu cred ca au mai luat aia autostopiste in Romania…:))

    • 😀 😀 ….Sigur nu ! 🙂

    • Haha , acum trecand peste intamplarea la care am ras cu lacrimi si eu citind-o, foarte bine ai si facut !!!!!!!!!!! sa iti asculti INTOTDEAUNA instinctul in chestii de astea.
      Daca te-ai speriat ai facut foarte bine ca ai reactionat asa, mai stii?

  10. Vai de mine ce de lucruri porti cu tine …cred ca am sa fac si eu un inventar in geanta ca ale tale imi par multe de tot 😀

  11. eu chiar umblu cu rucsac, pot sa raspund si eu? pot pot pot? multumesc!
    chei servetele medicamente plasturi bricheta tigari 2 surubelnite 4 stickuri 2 agende 2-4 pixuri
    lipstick portofel plin cu prostii si carduri sacosa din fas bancnote trantite la intamplare portmoneu verde broscuta cu maruntis
    lanterna guma five verde hartii doua tocuri de ochelari mobilate post-it-uri colorate
    ocazional: aparat foto cabluri evantai ruleta lupa tipografica breloc-busola functionala
    restul le tin in buzunare 😀

Trackback-uri

  1. Ciorba de burta si o pseudoleapsa « Aphextwinz's Blog

Lasă un răspuns

