Happy Halloween night ! ( 18 + )

 ….Rares mergea grabit pe strada… din ochiul stang ai tot cadeau cate doi, trei viermisori, era mort  de 4 ani si inca era un adevarat depozit de viermi, il enerva ploaia marunta si deasa care cadea, se gandi ca ultimul lucru care ai mai lipseste ar fi sa faca si pneumonie.. uitase ca plamani nu mai avea de mult, se uscasera si ai cazusera in stomac…

Noaptea de Halloween era singura cand primea voie sa poata pleca din cimitir si sa-si viziteze familia si prietenii, isi facuse un obicei din asta… Sigur ca ar fi preferat sa fie vara nu pe timp de toamna rece… dar i s-a spus ca s-a ales aceasta perioada din an pentru ca erau mai putine muste si mirosul lui de hoit nu se simtea asa de tare… s-a si mirat cum de nu-i trecuse prin minte si lui asta… adica pe langa teava scapata de la etajul 4 de catre vecinul lui care tocmai isi monta antena TV si care i-a trecut prin creier si apoi s-a infipt in beton, ideea cu zilele friguroase din Noiembrie i se parea mult mai usoara de trecut prin cap…

Strada era plina de copii mascati si deghizati in monstrii si vrajitoare si lui Rares asta i se parea tare haios, se uita cu uimire la ei si interes… unii cantau, altii se bateau pentru bomboane… chiar de dupa coltul strazii se auzii un schelalait de catel, asa ca iutii pasul si vazu trei copii care loveau cu piciorul un catel ghemuit langa un hidrant…

Rares ori cat de dur si greu impresionabil era mai ales de cand vecinul lui il omorase cu teava de la antena TV totusi nu reusii sa se abtina, isi scoase din incheietura mana stanga pe care abia daca se mai tineau doua- trei bucatele de carne putreda cu zgarciul roz si al troznii in cap pe unul dintre ei imbracat in costum de Cupidon, copilul se clatina usor, isi dete ochii peste cap si cazu jos ca secerat, ceilalti doi o rupsera la fuga urlind cat ai tinea gura, de pe alte strazi le raspunsera alti copii imbracati care din care mai ciudat care urlau si ei…

Rares isi impinse osul bratului cu greu iar la locul lui si isi amintii de noaptea de Halloween de anul trecut cand a lovit cu piciorul pe un dracusor impielitat care radea de el ca-i atarna un ochi afara si ca in urechea stanga avea o coropisnita, cand l-a lovit i-au sarit toate degetele de la picior si imediat au tabarat pe ele cateii vagabonzi, doar pe unul a mai reusit sa-l recupereze… dar l-a aruncat inapoi cand a observat ca fara degete se misca mult mai usor….

In timp ce se gandea la noaptea de Halloween al anului ce trecuse observa ca monstrul de copil costumat in Cupidon incepe sa-si revina asa ca il lua imediat de picioare si incepu sa-l izbeasca cu putere cu capul de hidrant, dupa cateva lovituri capul copilului pocni ca un pepene copt si creierul i se imprastie pe asfalt… Rares calm abandona lesul , apoi cu mare grija aduna bucatile de creier mai mari si le puse frumos in buzunarul costumului sau de mire cu care total neinspirat al inmormantase soacra lui, i-ar fi placut sa aibe acum un trenci ca al locotenentului Columbo, care sa-l apere de ploaia asta marunta si rece, ori macar o umbrela… dar soacra lui a fost de alta parere…

Observa ca jos pe trotuar era si un bostan de Halloween, flacarile care ieseau din ochii monstruosi aruncau lumini ciudate pe zid, asa ca Rares al lua in brate si pleca mai departe…

Cand ajunse linga hotelul Orion vazu grupul de curve din parcarea pentru tirurile Turcesti stand zgribulite si fumand, toate erau costumate in printese si zane si fiecare avea in brate cate un dovleac de Halloween… cand trecu pe linga ele imediat al abordara… Una blonda stirba si costumata in Clopotica al intreba ce mai face, si daca nu ar vrea sa-si petreaca noaptea asta cu ea… dar Rares intoarse capul rusinat in cealalta parte… ii fu jena sa-i zica ca in prima noapte de priveghi cumnata lui i-a taiat barbatia cu cutitul de bucatarie pentru taiat tort, ca sa o arda si apoi sa-i puna cenusa ei in cafeaua de dimineata a sotului sau ca sa-l vindece de impotenta…

Cand intra pe usa cimitirului catolic, Miruna Arabella al astepta cuminte asezata pe piatra mormantului sau…
– De ce ai pierdut atata timp pe drum mortule ? Il intreba ea… Mancate-ar viermi sa te manance  !
Rares zambi… aseza bostanul de Halloween pe mormant si apoi zise…
– Am avut niste probleme cu un pusti nervos care nu iubea animalele !
Apoi se aseza usor pe piatra langa ea, se cunosteau de 4 ani si in fiecare an de Halloween el venea sa o intilneasca, ea nu pleca niciunde de langa mormantul ei ca nu avea pe nimeni, fusese crescuta la orfelinat…
Rares se uita in ochii ei si observa ca nu mai avea niciunul, anul trecut unul inca mai era, desi zarise in el cativa viermisori si banuia ca pana anul asta o sa-l termine, dar nu-i putea cere mai mult… la urma urmei nici el nu mai avea ochii si totusi vedea destul de bine cu ochiul interior…

Isi desfacu cu grija buzunarul si ai oferi o bucata de creier proaspat..
Miruna Arabella al lua si incepu sa rupa cu dintii de pe partea dreapta ( partea care nu fusese spulberata de tir) bucati mici din el pe care le infuleca cu pofta…
i-ar fi placut sa aibe si limba… dar cand a fost lovita de tir pe trecerea de pietoni o parte din maxilar i-a sarit cu tot cu limba si cu creier, era bucuroasa ce-l putin ca nu a suferit mult… totul s-a petrecut intr-o fractiune de secunda…

Rares incepu si el sa mestece o bucata de creier proaspat…
– Simti ?… intreba el pe Miruna Arabella..
– Ce ?
– Mirosul de fum !…
– Da, micul nemernic fuma in draci… creierul lui are gust de slanina afumata ! Zise Miruna Arabella
– Si nu avea mai mult de 10 ani… o sa se duca dracu lumea asta mai moart-o ! Ai replica Rares…

– Mie imi place ! Zise Miruna Arabella..
Imi aduce aminte de creierul mamei mele, mai stii ca asa ne-am cunoscut ?
Rares isi inclina craniul cu tristete… iar lumina din bostanul de Halloween ai lumina pentru o clipa gaurile monstruoase unde odata avusese ochii…
– Imi amintesc, a fost o noapte frumoasa, ca si asta… atunci ne-am descoperit pasiunea comuna pentru creierul proaspat ca asta ne lipsea, zise Rares, pacat ca in cativa ani ne vom dezintegra si nu o sa ne mai intilnim niciodata, si din craniul lui inca un viermisor cazu jos pe piciorul fara degete !
– Ei pe dracu.. mortule, acum ca nu mai avem carne pe oase ocupam mult mai putin loc ca la inceput… ai putea sa te muti la mine in sicriu, zise Miruna Arabella si al privi cu gaurile goale ale ochilor pline de pasiune…
Am fi impreuna pentru eternitate! …Zise ea !

Rares o mangaie pe spate cu scheletul maini sale asa de dragastos incat doua coaste i se desprinsera si cazura cu zgomot pe margine de marmura a mormantului, dar ei nici macar nu observara, de acum inainte vor fi mereu impreuna pentru eternitate si asta era tot ce conta…

In spatele lor bostanul de Halloween isi traia si el ultimele clipe…

20 comentarii

  1. :))))))))))))))))))

  2. Este destul de noua „sarbatoarea” asta in Europa :))), acum vreo 2 ani, intr-o seara am lasat impreuna cu sotul meu cainii afara, intr-o plimbare,pe la 10 seara, cand ne-a aparut dupa un coltz un pitic cu caciula de asta tuguiata, luminita, pelerina, noi uitasem ca este 31 si era si noapte, nici nu este ceva „obisnuit” (doar acum de cativa ani au inceput si peaici) asa ne-am speriat Ninu, amandoi :)))))))))) ,apoi au aparut si altii ca o ceata :D, apoi abia ne-am prins ce e cu aratarile alea, erau totusi niste copii…:))))))))))))))

    • :)))))))) Bine ca nu ti-au atacat cateii… Ca Rares nu era acolo sa rezolve problema 😀 😀

      • Acum nu vad nimic, nu am vazut nici un costumat , nici un copil azi, nimic, nici o miscare,nu prea „prinde” la public :)))))) se pare ,este in seara asta sau maine de fapt?

        • Este in seara asta ! :)))))
          Fi pregatita ! :))))))))))

  3. Ninule , e cumva Rares al tau de vina ca de ceva postari incoace nu mai pot da like paginilor tale? 😦

    Postarea asta mi-a placut…May omule , de ce ai renuntat la publicat povestiri? Nu poti relua legatura cu publicatia unde le trimiteai? Sincer , ai un stil extraordinar de a scrie si , fara a fi tedentioasa , te risipesti in virtual.Nu te poti interesa cum sa publici un volum de povestiri de ale tale?Serios intreb!

    • Habar nu am mai Ana Maria daca e Rares de vina, ori ba 😦 dar pe cuvantul meu de pionier ca eu nu sant raspunzator de asta :(( dar am mai auzit pe net ca din cauza browserului de cele mai multe ori Chrome unii pot da Like doar dupa ce comenteaza… habar nu am care e cauza, eu am Mozilla si nu am probleme…

      Ori cine in RO poate publica carti… daca are bani, editurile nu investesc decat in scriitori consacrati sa fie siguri ca isi scot banii investiti inapoi !

  4. Cam macabru, dar foarte interesant. Am citit cu placere tot articolul, fara sa tin cont de lungimea lui.
    Serios, publicai povestiri? Ai putea incerca si pe la altii, pentru ca ai talent.

    • Bre, Vienela… nu am fost toata viata un ratat… ca acum
      am fost si editorialist la saptamanalul Calauza din Deva timp de 3 ani…
      dar am ajuns in situatia asta distrus de viciu si femei. 😀

  5. Ninuleee, asta este povestire de Valentine day nu de Halloween:))))))))))))))
    Tare talentat ești, zău așa!!!! Trebuie să scrii mai mult! Auzi-tu-m-ai?

    • Pai cum sa nu te aud… de cind mi-ai furat inima aud tot ce zici tu, iti sorb cuvintele de pe buze… zau asa !
      Dar tu… mai mult cu capul in nori stai… decat cu mine !…

      Nu pot sa scriu mult si des cand muza ma neglijeaza :(((( asta e partea trista !

      • Ah, știam eu că mă iubești!!! 😛
        Dragule, nimănui nu-i stă muza-n cap toată ziua. Uite-te la mine, de exemplu. Eu stau doar cu norii-n cap toată ziua!:))))

        • Bine ca nu stai si seara, ca atunci chiar nu am mai vorbii deloc :(… 😀 😀

          • Cam așa ceva:) Dar îmi revin eu, promit!!!!!

  6. Sadic! Artistic! Liric! Epic! Emotionant!Mestesugit! Dulce-amar!Perfect!!!!Alte cuvinte sunt fara rost, mai Tolstoi…

  7. Nu sarbatoresc Haloween-ul 😀 dar imi place povestea 🙂 ai talent

  8. „Rares mergea grabit pe strada… din ochiul stang ai tot cadeau cate doi, trei viermisori, era mort de 4 ani si inca era un adevarat depozit de viermi, il enerva ploaia marunta si deasa care cadea”->Nu mi se pare ar trebui ca articolul sa aiba cod de avertizare pentru minori. 🙂
    De exemplu,in clasa mea exista o colega care poate respira prin pleoapa ochiului drept.Ce minune! 😆

Lasă un răspuns

