Biscuiti cu tarata

Pe langa mare X-pert in clatite, mai nou am ajuns si mare X-pert in biscuiti cu tarata 😀

Am mancat multe tipuri de biscuiti la viata mea, si mai buni si mai rai, chiar si celebrii biscuiti Petit Beurre facuti in Turcia care banuiesc ca sant 100% artificiali, (nici nu stiu daca au faina de grau adevarata sau sant facuti cu rumegus) dar nici un tip nu mi-au mers asa la suflet ca biscuitii cu tarata Oty Spieta.

Cand eram la spital si aveam bani 🙂 mereu rugam cate o doamna asistenta mai cumsecade sa-mi cumpere biscuiti si rontaiam toata ziua ca nu se putea trai cu mancarea de la spital si mie de acasa nu avea cine sa-mi aduca decat atunci cand aveam prietena… iar cazurile alea au fost extrem de rare  !

Cred ca daca e sa calculez la bucata, am mancat in viata mea pana acum mai multi biscuiti decat paine 😀  iar de ceva timp si eu si Frodo am inceput sa devenim dependenti de biscuitii cu tarata Oty Spieta  noroc ca „pachetelul” e destul de mare si ne ajunge la amandoi… destul de mult ! 😀

23 comentarii

  1. yummie ce buni sunt Ninu, inmuiati in ceai, cate putin si muscat, baut ceaiul…
    si astia nu sunt rai pentru Frodo, ii poti da si lui, da.

    • Pai noi ai impartim… dar eu tre sa mananc partea mea pe ascuns ca altfel ai vrea si pe ai mei :)))))

      • Maine cred ca imi cumpar si eu biscuiti sa am in casa, astia cei mai simplii sunt si cei mai buni, acum realizez ca mai demult si eu mancam des unsi cu unt si cu ceai, seara, vreau sa mai mananc iar asa.

        • Eu cel putin la doua zile trebuie sa mananc o cana de lapte cu biscuiti rupti in el… ca altfel le simt lipsa :))) ca alcolici la alcool 😀

  2. Eu sunt consumatoare de biscuiti la munca, n-am timp sa stau la masa.Dar taratosi de-astia n-am mancat.Sunt buni la digestie, cred.

    • Sant extrem, extrem de buni ! 🙂
      Neaparat sa-i incerci si daca nu gasesti doar imi spui si iti fac eu cadou un „pachetel” cu mare drag ! 🙂

  3. zincabeiu

    Te salut, draga Ninu. Mi-e dor de tine, asta e, ti-o spun p-a dreapta, ha,ha,ha..Si sa stii ca biscuitii de Teleorman sun cei mai buni !

    • Sarut mana Zinca !
      Si mie mi-a fost tare dor de tine ! 🙂
      Intradevar, ca biscuitii de teleorman si ca femele de Vaslui nu e nimic mai bun pe lume ! :))))))))

  4. Citind articolul si comentariile, mi s-a facut pofta de biscuiti, pe langa o cana de ceai cald! 😀
    Trebuie sa merg la cumparaturi ;))

    • Neaparat sa mergi, si sa incerci si biscuitii cu lapte :))
      eu nu ma satur de ei niciodata, as manca non stop :)))

  5. Lapte! Trebuie lapte!

    • Pai da, exact ce ziceam si eu putin mai sus ! 😀 😀

      • Pardon, n-am precizat corect, MIE, MIE IMI TREBUIE LAPTE!

  6. Buna, imi poti spune, te rog, de unde ii cumperi? E un magazin de cartier sau se gasesc si in lanturile de hypermarket-uri? Merci mult!

    • Eu ai primesc de la o prietena care ai cumpara de la un magazin de cartier, dar poti suna la unul dintre numerele de pe cutie si sa intrebi daca au desfacere si in orasul tau sau nu !

  7. Mi s-a parut ca m-am ingrasat … As vrea sa stiu cate calorii au??

    • Si eu as vrea sa stiu asta, asa ca daca vreodata o sa aflii… te rog sa-mi spui si mie !
      Mult succes !

  8. adi

    Buna ziua, cum as putea sa cumpar si eu acesti biscuiti in Sibiu. Exista vreun distribuitor?
    Va rog sa ma ajutati. Va multumesc.

    • Este extrem de simplu, dai clik pe imaginea cu cutia, suni la numarul de telefon care apare pe ea, iar cei de la fabrica o sa-ti spuna unde au magazinele sau pot sa-ti trimita direct acasa biscuitii doriti daca te asociezi cu cineva si cumparati mai multe cutii !

      • adi

        Da, multumesc. Am facut acest lucru dar din pacate nu functioneaza acel nr de telefon. Am incercat si la cateva firme de distributie din Sibiu dar nu au acesti biscuiti. VA multumesc.

  9. andreea

    Cate calorii au 1kg de biscuiti cu tarate ? Mă puteti ajuta?:)

    • Din pacate nu te pot ajuta, nu sant nutritionist ! 🙂

Lasă un răspuns

