Nuci cu miere

  …Nu stiu daca v-am zis pana acum ca in copilaria mea, acum 150-200 de ani, obisnuiam sa mananc foarte des nuci cu miere (bunicul meu era apicultor), de fapt pe vremea aceea nu era saptamana pe timpul verii si toamnei sa nu mancam cel putin la o masa fructe cu paine, mere cu paine, prune cu paine..etc ( anul asta am vazut un nene care manca in piatza din Deva pepene rosu cu paine.., m-am uitat la el cu gura cascata :))) si cand am ajuns acasa am taiat o felie de pepene si am mancat si eu cu paine :)))

In timp a ajuns ceva rusinos sa mananci fructe cu paine, cand o vecina de a mea a vazut pe alta vecina ca manca fructe cu paine a umplut satul ca e in pragul saraciei si nu mai are nici ce sa manance… a ajuns asa saraca incat mananca mere cu paine, desi vecina era bine mersi economic vorbind… doar ca ii fusese pur si simplu pofta sa manance mere cu paine… 😀

Acum cateva zile am primit si eu un saculet de nuci, si un borcan cu miere (aici in zona mea nucii sant rari si nu prea sant iubiti ca tin umbra prin gradini si lumea prefera prunii ca pot face tuica din ele)… si de cand l-am primit rontai toata ziua la nuci cu miere… astazi am zis sa trec totusi la combinatii mai complexe asa ca am incercat sa vad ce gust au clatitele cu miere, nuci si banane… Sant super bune… mai ales daca pui pe ele si putina menta frecata cu zahar …

Desi Frodo nu s-a atins decat de clatita goala… asta nu m-a putut convinge ca nu sant bune si cele umplute cu miere, banane si nuci :D… dar Frodo e pur si simplu mai traditionalist… nu va zic ca ieri a renuntat pur si simplu la o bucata de sarma cu ciuperci si varza pentru un soricel in coma pe care l-a primit de la prietenul sau pisoiul Sebastian…

Acu sa nu credeti ca m-am suparat… insa totusi ar putea sa aprecieze cand gatesc cate ceva mai special, din cartofii Frantuzesti alege doar rondelele de ou si imi lasa mie toti cartofii … si din varza calita alege doar rondelele de carnati, desi i-am gatit-o picant ca stiu ca-i plac mancarile exotice, de cand era mic si toata ziua rontaia la carabusi si la grasshopersi 😀

Uite, mereu ma trezesc ca ma indepartez de la subiect… deci voiam sa zic ca desertul meu de astazi … clatite cu miere de albine, banane si nuci + menta frecata cu zahar (nimeni pe lume nu freaca menta mai bine decat mine ) a fost delicios in ciuda a ce „latra” altii…  iar maine ( va anunt sa stiti ) o sa gatesc ficat de pitulice creatza cu motz cu gutui, nuci si miere de albine…. Maine seara…nu uitati anuntati-va vecinii rudele si prietenii !    Am zis !

29 comentarii

  1. Imi place asa mult postul asta.

    • Multumesc mult, Alina !

      • Imi pun una dintre poze pe pagina de laptop, daca nu te superi :P.

        • Vai de mine, sant chiar fericit ! 🙂
          Multumesc ! 🙂

  2. o sa incerc si eu menta frecata cu zahar !

    • Este foarte buna si racoritoare, eu vara imi fac mereu si pun la borcan sa am si iarna, din pacate din verde deschis se face aproape neagra, dar gustul este tot bun ! Eu pun si pe inghetata de fructe, si pe pepenele galben… dar cel mai bun cu menta frecata cu zahar este ananasul.

  3. Nu am mai auzit asa ceva, ce chestie. Vreau sa incerc musai acum :D.

    • Stii ca exista un coctail „pain killer” din suc de ananas si menta..si am zis ca trebuie sa mearga si la fruct… nu doar la suc 😀

  4. De menta frecata cu zahar n-am auzit. De pepene cu pâine,da, asa mananca si mama,si e ditamai doamna avocat 😀 (Ditamai nu inseamna uriasa,ca dimpotriva,e ca mine).Nuci cu miere mananca si copiii mei, ca pe bomboane.
    Trebuie deci sa invat sa frec si eu menta 😀
    M-am distrat grozav cu postul asta 🙂 Pofta buna,cred ca-s delicioase rau clatitele tale!

  5. Vaiiiiii, pepene rosu cu paineeeee! Numai nucile cu paine si sare il mai intrece! Cele mai bune deserturi ever. De fapt is la egalitate cu murele si fragii pe care ii mancam la bunici cu zahar si mamaliga.

    • 🙂 Uite pe cineva care ma intelege ! :)))
      Da asa e, ai mare dreptate ! 😀

      • Prune cu mamaliga! Gem intins pe felie de branza tare si sarata! CHISALITZA (de prune, dude, visine, corcoduse) cu malai!!!
        Sa mai zic? mai stiu! 😀
        Iar pepene cu paine mananca o multime de oameni, mai ales eu, ca si masa de sine statatoare pana la urma.
        Si care-i chestia, ce se uita unii in gura altora (la propriu)? Ia mai bine pune-i sa frece niste menta (la propriu), poate puneti de un biznis mic, local 🙂

  6. Iti mai aduci aminte in primavara cand mi-am facut ghivecele alea afara ca am avut si menta? De fapt nu stiu ce soi era, nu mirosea deloc dar deloc ca si menta, nu mirosea a nimic si era poroasa si pala la culoare, am aruncat-o pana la urma era stricata si urata si nu era buna de nimic.
    😦

  7. esti criminal ninule,zau asa…miere am dar nuci…oricum ma duc sa gust un pic de miere :)))

    • Sarut mana, faptura minunata !
      Nu ai nuci dar ai poate pasiune, cand eram tanar
      doar cu miere si pasiune… am trait niste clipe de neuitat, nuci prin gand nu-mi trecea de nuci ! 🙂

  8. Ce bine arata…combinatia asta imi este destul de necunoscuta sincera sa fiu dar arata foarte bine…te-ai intrecut pe tine…Pofta buna!

  9. Ooo ce misto sunt! TRAZNET! Eu de ce n-am clatite?????

    • Pai eu zic ca ai si tu, dar nu ai cautat bine ! 😀
      Ia vezi, intreaba pe Kadia unde le tine ! 😀

      • Nu e asa simplu mai Florine! Ce e simplu in viata asta? 😛 E treaba de strategie aici…

  10. maiculitzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    mor aici de foame 😀
    abia am iesit de la dus si zic si eu ca tot omul sa comand o pizza dupa o zi ca asta …si pana apare baiatul sa trag o tigara sa vad ce mai scrie lumea
    ce sa scrie lumea …nu scrie ca e ocupata cu clatitele astea de la ma fac pe mine sa ling monitorul 😀
    imi vine sa zic ca te urasc …da nu am cum …doar mor de ciuda 😀

    • :)))))))) Of mai Nexya,
      musai sa incerci clatitele cu miere, nuci si banane, sint mortale ! 🙂

      • asa …mai pune paie pe foc 🙂
        eu ard mocnit aici de foame si tu ma intarati 😀

        • Ficatul cu gutui nu-ti place ?
          Asta am facut in seara asta ! :)))))))))

          • mai draga …taciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
            ca te mananc pe tine
            tu chiar vrei sa te cer de sot :D???

            • Nu am eu norocul ala !
              As gati zilnic cele mai delicioase mancaruri pentru tine !… 🙂

  11. „In timp a ajuns ceva rusinos sa mananci fructe cu paine, cand o vecina de a mea a vazut pe alta vecina ca manca fructe cu paine a umplut satul ca e in pragul saraciei si nu mai are nici ce sa manance… a ajuns asa saraca incat mananca mere cu paine, desi vecina era bine mersi economic vorbind… doar ca ii fusese pur si simplu pofta sa manance mere cu paine…”->Pur si simplu mi se pare ciudat a manca paine cu fructe.Nu e semn de saracie,insa textura acestor doua mancaruri puse impreuna imi creeaza o stare nu tocmai placuta.
    In legatura cu clatiele tale,tu folosesti feliile de banane doar pe post de ornament,ceea ce nu cred ca afecteaza in vreun fel compozitia sau gustul preparatului exotic. 😀

Lasă un răspuns

