Scrisoare din Africa

Draga Pipinel

…. Mi-a zis sora mea in scrisoare ca v-ati intilnit in gara din Podeni si ca tu inca ma iubesti… si ca inca te gandesti la mine mai ales cand vezi oameni cu biciclete Mountain Bike, si ca ti-ai taiat si venele de doua ori stand sfarsit de dor si fara nici o perspectiva de viata cu fotografia mea in fatza ta !

Of… mai, Puiu meu, te rog eu tare nu mai suferii si nu te mai consuma ca eu sant bine sanatoasa, si eu ma gandesc la tine cu mare drag ca ai fost baiet de treaba si te-am iubit din toata inima si pe tine si pe fratele tau, si pe vecinul tau Costel, si pe toti baietii cu care ieseai tu la carciuma… Si nu uit cand ti-ai vandut bicicleta ca sa-mi cumperi mie bilet la concertul ala… unde canta trupa… aia, nu mai retin cum se numeau dar imi doream foarte tare sa merg acolo ca stiam ca o sa fie plin de baieti frumosi si cu bani !

Sa stii ca timpul cit am fost la facultate amandoi a fost cel mai frumos din viata mea, si te iubeam ca o nebuna, ce fain era cand tatal tau ne trimitea pachet cu carne de porc si cu jumari si paine de casa si poale-n brau… si cate o sticla de rachiu de prune si cum tu nu beiai al puteam bea eu pe tot… eram tare nebuni… no bine, mai ales eu, ca tu erai asa mai mutalau…  Te rog sa nu te superi, dar stii ca eu sant mai directa de felul meu !

Doar pe nebuna de ma-ta nu am putut-o suporta, mereu se lega de mine ba ca de ce umblu cu fusta asa scurta, ba ca de ce ies si cu prietenii tai cand tu nu esti acasa… pai asa sant eu lipicioasa si nu refuz pe nimeni ca asa m-a crescut mama sa fiu cu suflet bun !    Bine ca mi-am amintit sa scriu pe o frunza de palmier, poate vrea vraciul nostru sa-i faca niste WooDoo lu ma-ta ca sa scapi dracului de hoasca si sa ai si tu o viata normala asa ca mine si ca ori ce om !

Sper ca ti-a trecut ciuda pe mine ca nu am vrut sa facem dragoste decat dupa casatorie… …Of mai, puiu meu, ca eu cu ceilalti am tot facut ca de aia am avut 3 avorturi…ca dupa ce am facut nu au mai vrut sa se casatoreasca cu mine, dar cu tine a fost altceva… chiar a fost dragoste… Nu as vrea sa crezi ca din cauza ca esti chior si cocosat nu te-am lasat sa ma atingi, dar am vrut sa fie totul asa cum trebuie ca asa mi-a zis si maicutza Filofteia de la Manastire, si ea din copilarie m-a invatat numai de bine, si dupa fiecare avort mergeam la ea sa-mi de-a iertaciune.

Uite… acum cand imi amintesc ce fericiti am fost parca imi vine sa plang, si nu ca nu te-as fi dorit, dar vroiam sa iti pastrezi sufletul curat si cand te doream tare, tare de simteam ca ma ia cu draci si cu fluturi prin stomac mai bine ma culcam cu toti prietenii tai numai sa te stiu pe tine pur ca o icoana din biserica…. Ca eu eram obisnuita cu pacatul de mica, dar tu erai asa de copilaros, incat si la 20 de ani aveai tot mintea unuia de 5 , ca asa a zis si maicutza Filofteia !

Stii dragul meu, cand imi amintesc si concertul acela suuper pentru care a trebuit tu sa-ti vinzi bicicleta ca sa-mi poti lua macar mie bilet… a trupei…aleia… dracu sa-i pieptene ca imi scapa numele… cu greu imi pot stapanii lacrimile

Acolo l-am intilnit pe Mkobe,iubitul meu !… Eram la baie si imi prinsesem parul in fermoarul unuia si mi-a smuls boul ala o mana de par, si eram cu ochii in lacrimi si Mkobe a venit la mine si m-a mangaiat si cand sa scoata batista odata cu ea i-au iesit din buzunar si ditamai pachetul de dolari… Valeuuuu Pipinele mama, atatia bani nu am vazut decat la tampita aia care venea de cerea bani ca altfel ne taie firul de curent… Si …iti dai seama ca nu puteam sa-l mai parasesc si sa-l las sa-l ia alta proasta ca vezi si tu ca lumea e plina de curve si aici e care pe care… de aia am abandonat si facultatea… ca nu am vrut sa-l pierd !.. Si ce mare branza era si facultatea aia, ca ieseam doctora si dupa aia luam cine stie ce tifos de la vre-un canceros si muream dracu de tanara fara sa ma bucur de viata…  si nici de fericire !

… Ah… tu nici nu stii Pipinele ce multa lume ma condamna ca de ce am luat un negru, ca poate era mai bine unu alb, chiar si sor-mea imi zice, stricata aia care are un copil cu popa si unu cu sefu de post si dupa aia ca sa aibe copilu tata l-a luat pe tiganu Mugur tractoristul de la ferma, dar ea imi zice din gelozie ca stie ca astia negrii sant superdotati, si vaca dracu moare de ciuda ca a ei e impotent si o are si mica !  Lumea nu intelege ca noi chiar ne iubim… pai inca din seara aia de la concert cand m-a luat si m-a dus in spatele cladirii sa facem dragoste am simtit ca prin mine trece trenul nu un barbat, doua zile am fost ca paralizata, pai astia negrii sant dotati Pipinele nu ca tine ori ca tatal tau, care nici nu stiu sigur daca te-a putut face… ca avea numai o… aschimodie mica… ( Scuza-ma ca-ti zic din astea dar asa sant eu directa ) adica atunci cand mi-am dat seama ca e negru deja eram indragostita de el si de madularul lui, pai dupa ce faceam dragoste 2 zile trebuia sa ma poarte in brate ca nu mai reuseam sa ma pot tine pe picioare… daca ai vedea ce barbat este m-ai intelege… Si are si un suflet bun ca painea calda, si cred ca imi zice si cuvinte frumoase, dar inca nu stiu limba lui si nici el pe a mea… stim fiecare doar 3-4 cuvinte in engleza si atat, dar tu stii ca daca e dragoste poti trece peste toate, eu stiu in limba lui doar sa fac ca maimuta si sa zic „Nyeupe maskini malaya” care am inteles ca inseamna buna ziua ca asa ma saluta pe mine toti !

Aici o ducem tare bine, e cald si placut in tot timpul, nu ai nevoie de patura si geaca groasa, si nu e lumea rusinoasa ca in Ro, aici poti umbla goala sa te bronzezi la soare cat vrei, femeile nu poarta sutien si nici chiloti decat o blanita mica asa sa nu-ti intre nisip… stii tu unde !…Avem de toate aici, si fructe si lapte si carne si nu costa nimic,

Iubitul meu Mkobe mai are 3 femei ca asa e aici, dar e si om cu stare, e un fel de primar aici peste toata localitatea, ca de aceea a fost nevoit sa faca facultatea in Ro ca altfel nu-l primeau astia sa fie primar, asa ca acum are o casa mare din nuiele chiar in centrul satului si fiecare femeie de a lui are casa ei proprie, eu oricum stii ca nu sant geloasa, ca la mine conteaza sa fie el om bun si sa nu bea, ca multi cu care am fost erau casatoriti si sant deja invatata, doar ca aia nu vroiau sa se casatoreasca si cu mine, vroiau doar sa mi-o traga, Mkobe nu e asa si nu bea nu fumeaza, ma bate doar din cand in cand, dar si tata o batea pe mama si pentru aia mama nu a murit, ba inca sa stii ca daca un barbat nu o loveste din cand in cand pe femeie inseamna ca nu o iubeste ca asa mi-a zis si vraciul nostru Mbesuku Ulinaka, ca si el stie engleza ca se intelege cu turistii si cu el ma pot intelege ca si cu Mkobe.

Eu zic ca bine macar ca sant cineva si lumea ma respecta si ma saluta cand ne intilnim … aici e obiceiul ca daca respecti mult pe cineva musai trebuie sa-l scuipi, nu-ti zic ca toata ziua sant uda pe cap, dar daca asa e obiceiul ce pot face eu ? Ce in Ro nu e obiceiul sa stropesti fetele de Paste ?

Uite chiar ieri am schimbat frunzele de pe casa ca odata la 2 saptamani trebuie sa schimbi frunzele ca se usuca si se faramiteaza si la 2-3 luni se schimba peretii, dar nu e mare lucru ca sant din surcele lipite cu lut si in cateva ore iar ai casa noua si frumoasa…. si la fiecare casa noua costruita se aduce jertfa un copil… al taie astia..dracu stie de ce..no asa e religia lor… dar sa fi fara grija ca si copii sint de astia negri.. asa ca nici o paguba !…

Zi-mi si mie cine crezi ca in RO ma lua pe mine si la nunta sa-mi faca cadou o casa ?… Ca acolo toti sant sarantoci ca vai de ei, ca am avut destui si ai cunosc, cel putin la facultate ai stiam aproape pe toti, chiar si pe profesori… toti erau doar pe interes si dupa ce se culcau cu tine iti dadeau papucii si nu ti-ar fi dat nici macar bani de un covrig…

Vai de mine, am uitat sa-ti zic ca avem si o fetita pe Ngonga Mirabela Mkobe, eu nu am vrut copii dar iubitul meu Mkobe e mort dupa copii, nici nu stiu cati are..14 ori 16, dar nici nu ma intereseaza pe mine chestiile astea, pe mine ma intereseaza doar de copilul meu, pacat doar ca este mai neagra decat tiganul Manase, ala care era ciurdar la tine in sat… noaptea as putea calca pe ea fara sa o observ noroc ca i-am prins o pamglica alba in par pe post de lumina de pozitie… dar te rog sa nu le spui alor mei daca ii intilnesti ca atunci cand o sa vin in RO nu vreau sa iau si pocitania cu mine, la noi in familie nu am avut inca niciodata copii de culoarea asta si nu vreau sa faca mami vre-un infarct si sa moara sa-i ramana casa lu curva de sor-mea ca vaca aia e ahtiata dupa bani !

Acum incet, incet o sa ma apropii de sfarsit ca pleaca Nemtii astia care sant veniti aici in safari si vreau sa le dau lor scrisoarea sa ti-o trimita ca ce-a mai apropiata posta este la trei zile mers cu elefantul si nu am cum sa ti-o trimit altfel, sper sa ma ierti si ca ti-am trimis-o scrisa pe hartie igienica dar sa stii ca aici asta e mare lucru, lumea foloseste frunze dar eu mai fac schimb cu turistii, le dau dinti de facocer si ei imi dau hartie igienica si tampoane, acum cateva luni am primit de la o turista chiar si o oglinda faina dar mi-a spart-o Mkobe de cap ca a zis ca din ea pot iesii duhuri necurate care sa-i absoarba virilitatea… si el nu vrea in casa femeilor lui asa ceva, eu chiar nu stiam asta ca daca stiam sigur nu o luam… !

Iti doresc multa, multa fericire Pipinel, sper sa-ti gasesti si tu o femeie cu care sa va potriviti, nu neaparat chioara si cocosata ca tine, dar macar asa cu suflet bun cum ai fost tu care ti-ai vandut bicicleta ca sa-mi cumperi mie bilet la concert si aici sa-mi intilnesc dragostea vietii mele, pe Mkobe-le meu iubit si negru ca taciunele dar care e atat de barbat incat dupa ce isi petrece tot a 6 zi cu mine…a saptea zi nici nu ma mai pot tine pe picioare… de fericita !…

Ok, hai ca acu chiar inchei, ca pleaca Nemtii astia si am si pe foc o tocana  de macac cu vin de palmier de te lingi pe degete, macacul a fost vanat chiar de Mkobe-le meu iubit, l-a lovit cu maciuca in cap, ca aici asa se vaneaza, si apoi am primit fiecare femeie cate o bucata din el ca aici asa e, tot ce are un barbat se imparte la toate femeile lui, nu e ca acolo la voi in RO unde e plin de gunoaie, caini vagabonzi, si banii ai tine doar barbatul si ai bea la carciuma… Sper sa nu te superi ce ti-am scris dar asa sant eu mai directa chit ca-i supar pe ceilalti ca asta e problema care mi-a distrus viata… sinceritatea si sufletul bun !

Te pupa dulce a ta prietena, fosta iubita, Petronela Cerasela Mkobe

PS. Multumesc inca odata ca ti-ai vandut bicicleta aia sa merg eu la concert si sa-l intilnesc pe negrul asta dotat … si bogat !

PS2 TI-am pus si o fotografie cu mine si iubitul meu Mkobe in excursie la palatul prezidential, adica aici urma sa fie casa presedintelui, si si-o construia chiar el din chirpici de …elefant, dar intre timp a castigat loteria vizelor si a emigrat in America, a prins si un post de zidar asa ca nu a putut refuza, dar speram ca viitorul presedinte sa-l termine !

14 comentarii

  1. 😀

  2. Hihihihi, cred ca i-a trebuit un balot de hirtie igienica sa scrie atita….am ris in hohote, esti talentat Ninu !

    • Multumesc mult, Geta ! 🙂
      Mai precis 4 suluri de hartie roz ! :)))))))))

  3. Palatul nu prea arata a chirpici de elefant…aduce mai degraba a caramizi 😀 :))

    • Asta am vrut sa zic si eu, dar cine sant eu sa contrazic femeia ?… 😀 😀

  4. Daniela

    E bine ca si-a facut rost de un post de zidar,o sa se specializeze sa lucreze cu ..chirpici american,o sa darame de tot palatu vechi,face altu nou, iar doamna va fi fericita ca va face poze frumoase si poate ne va trimite si noua ..asa . sa crapam de ciuda….adevaru e ca mai bine punea poze cu vila ei de nuiele,si cu acoperis nou schimbat..ar fi facut pe multe sa planga de invidie….ha hahhhhhh! Ninule,sa ne tii la curent daca-ti mai cade in mana vre-o scrisoare de a ei…he hehhhhhhhh! ce m am distrat……

  5. WTF, man?… Si cu poza aia in dreapta, chiar imi dai de banuit… 😀

  6. Ahahahaha…Negru’ e ca trenu’, stia bine Petronela 😀
    Am citit si eu Indragostita de un masai 😛

    • Vezi… cand citesti si te informezi.. nimic nu te mai poate surprinde ! :)))

  7. zincabeiu

    Iar ai avut inspiratie…

Lasă un răspuns

