Iar ninge fara tine

Iar ninge fara tine …
Si mi-e atat de frig incat te caut printre asternuturi ca sa ma alipesc de tine
si sa-mi incalzesc sufletul desi stiu ca nu o sa te gasesc…
Noroc ca ma invelesc cu amintirea ta si atunci frigul parca nu mai e asa frig…
Si nici iarna… parca nu mai e asa… iarna !

Imi placea tare mult sa te privesc cum fugeai printre fulgii de nea,
si rasul tau imi placea cum rasuna printre stelutele argintii care cadeau peste noi,
si ochii tai imi placeau, si buzele tale, inca imi amintesc ca aveau gust de mere coapte
cu scortisoara si de cozonac cu nuca abia scos din cuptor… si nu ma mai puteam satura de ele !

Mi-e dor sa imi asez capul in poala ta si sa dorm iar tu sa te joci cuminte cu parul meu,
sa iti aud glasul care imi sopteste cuvinte dulci si sa iti simt buzele moi pe fruntea mea !..
Mi-e dor sa mai lenevesc alaturi de tine si sa facem dragoste pe saturate !..

Am facut atatea in viata incat simt ca tot ce vreau este sa ma odihnesc !..
Nici macar pentru rai nu m-as deranja, mi-e tare bine aici cu amintirile tale in minte!
Tot ce ma deranjeaza sant fulgii astia de nea care ning fara tine…
Ning fara sa stie ca pur si simplu fara zambetul tau nu au nici un farmec…

Sant ca viata mea fara sarutarile tale, fara buzele tale dulci cu gust de mere coapte
cu scortisoara si de cozonac cu nuca abia scos din cuptor…

Acum cateva nopti am visat ca era Craciunul si venisem la tine cu colindul,
ai deschis usa si te-ai bucurat nespus de tare sa ma vezi,
m-ai chemat in casa si m-ai sarutat, si te-am sarutat si eu..
intai pe nasuc asa cum faceam in fiecare dimineata cand eram impreuna, apoi pe urechi,
apoi fiecare fir de par in parte, fiecare deget si unghie,
fiecare milimetru patrat al trupului tau… si pana am terminat
venise deja primavara si nu am mai colindat nimic…
doar am adormit imbratisati !

M-am trezit inghetat, si afara batea vantul si ningea…
Si totusi nu inteleg de ce ninge fara tine…
Si de ce mi-e atata de frig incat te caut printre asternuturi ca sa ma alipesc de tine
si sa-mi incalzesc sufletul desi stiu ca nu o sa te gasesc…

Noroc ca ma invelesc cu amintirea ta si atunci frigul nu mai e asa frig…
si nici iarna… parca nu mai e asa iarna !..
Iar daca inchid ochii parca simt buzele tale peste buzele mele…
au gust de mere coapte cu scortisoara si de cozonac cu nuca
abia scos din cuptor !

besst

12 comentarii

  1. Frumos!!!

  2. Si la ea ninge fara tine.Oare tot asa o doare?Se incazeste si ea cu amintiri?Sau doar se bucura de zapada si de uitare?…

    • Cine poate stii vreodata ce e in sufletul unei femei ?…
      Putem doar sa-l iubim, sa-l pretuim… dar sa-l intelegem ne este uneori peste puteri. Sufletul femeii e mult peste puterea de intelegere a barbatului, un adevarat mister !

      • Iar esti incorigibil de romantic! Te predispun sarbatorile iernii la asa ceva , este?

        • da, Ana Maria !… Pana dupa revelion ma simt mizerabil… asa e in fiecare an ! 😦

  3. zincabeiu

    Omule, m-ai facut sa plang ! Te imbratisej si ma gandesc adesea la tine, bunul meu prieten.

    • Of, mai Zinca, buna mea prietena !
      Abia astept sa treaca sarbatorile, inclusiv Revelionul
      sa incep sa renasc din propria-mi deprimare !

  4. zincabeiu

    Idem.Revelionul- cea mai urata noapte.Te sfatuiesc sa faci ce fac si eu: sa te bagi in pat, sa citesti, sa stingi lumina si sa dormi sanatos.

  5. Ai, ai,ai, Ninuleeeee! Suflet romantic și frumos!!!!!!
    Mi-au „furat” vorbele…nu le mai am la mine:(
    Frumos, TU simți frumos!

    • * mi-ai furat vroiam să zic!
      …m-am pierdut:))

Trackback-uri

  1. Trăind în România | Iubesc Viaţa

Lasă un răspuns

