Cuptoare pentru paine si pizza

De 3 ani de zile imi fac planuri sa-mi construiesc un cuptor pentru paine de casa si pizza, am fost sef de lucrari la constructia a 3 cuptoare de paine la vecinii mei pana acum si toate sant inca functionale, dupa cum poate deja stiti de aici http://galaxiaborg.blogspot.ro/2009/07/afacerea-cuptorul.html

( Bine acolo in link erau doar doua, dar intre timp am mai proiectat unul ) Dar inca unul pentru mine nu am reusit sa fac… ei bine pentru anul acesta am in plan constructia unui astfel de cuptor si sper ca pana la sfarsitul anului sa fie gata :D… sa vedem cum o sa se implineasca 😀

As vrea sa fie cat mai aproape de unul facut asa ca lumea ca cele facute de vecinii mei au tot suferit modificari ca ei ba nu aveau una… ba nu aveau alta, si lasau si dupa mester, dar eu vreau sa-l fac asa cum trebuie si sa nu plec de la ceva de calitate si sa ajung la o darapanatura strimba … Deci cat mai aproape de unul dintre cele de mai jos…

26 comentarii

  1. succes atunci. sper sa reusesti ce ti-ai propus anul asta

    • Multumesc, Giulia !
      Sper sa reusesti si tu tot ce ti-ai propus !

  2. Daniela

    La mine nu merge video..sigur nu-i moschee? e chiar cuptor de paine?he heeeeeeeeee

    • La tine nu merg nici unul din cele 3 videoclipuri ?

      :))))))))) Sigur nu e moschee !

      • Dragos B

        sigur nu-i crematoriu?

        =))

        • :))))) Poate fi crematoriu pentru pui… daca e uitat in cuptor !

  3. Iti tin pumnii…abia astept sa vad poze cu prima pizza facuta in cuptorul tau…sau prima paine. 🙂

    • Multumesc mult, Ana Maria ! :)))
      Crede-ma ca si eu abia astept ! 😀

  4. Vio

    Sper sa primesti ajutorul necesar pentru a-ti iesi ,, ca la carte,,!Cand vei savura, sa te gandesti si la prieteni!

    • Cu siguranta o sa ma gandesc !
      Multumesc mult, Vio !

  5. Arata super bine si nu cred ca necesita o investitie foarte mare..Cand ma gandesc la o pizza facuta in asa ceva imi vine sa imi fac si eu unul in zapada :))

    • Ghemuletz, investitia este de 300 RON ca m-am interesat si am facut planul
      doar sa vina caldura si sa aibe mesterul care mi-a facut cosul de fum timp !

  6. iglu…dar buna paine trebuie sa iasa!mmm…

    • Asa cred si eu , ca trebuie sa iasa musai buna ! :)))

  7. zincabeiu

    Parca-i test de prin Muntenia ! Painea la test, o bunatate ! Asa o fi si pizza !

  8. exact asa am vazut eu unul anul asta la Sovata in spate la hotel Continental parca.Atunci il construia si am putut urmari cateva zile cum mesterul scoatea asa o bijuterie din mainile lui.Avea si niste bucatele de lemn,credeam ca de foc dar nu,erau tot pentru inclinare,ca un fel de proptea,ce mai,la sfarsit era de vis.am sa caut in poze ca parca am facut .

    • Sper sa mai ai pozele si sa le pot vedea si eu 🙂
      intradevar sant frumoase si mesterii care fac asa ceva sant
      foarte mari profesionisti.

  9. nic

    salut,
    ai facut cuptorul? dupa ce plan?
    as vrea si eu sa fac unul asa mai ieftin nu sa iau la preturi exorbitante din oras

    • Buna Nic !

      Nu am facut cuptorul ca aici la mine in Hunedoara ploua de 3 luni intruna, si nici nu cred ca mai fac anul acesta deoarece mi s-a stricat acoperisul pe casa si acum trebuie sa-l repar.

      Proiectul al fac singur, dupa fotografii de pe net si dupa proiectul altora facute pe YouTube, cam asa ceva as vrea eu:

      http://ninuninulescu.sunphoto.ro/Cuptoare/90070288

      • nic

        Merci mult si succes la acoperis.
        Eu as fii vrut sa fac unul simplu din materiale ieftine si pana acum am vazut numai mesteri care cer 2-300 EU numai pe manopera, acum un cuptor de gradina se considera un lux…
        o sa mai caut info si o sa revin daca reusesc sa il fac.

        • Dragos B

          Nic, prima data incearca cu o piatra de copt de pus (la incalzit) in cuptor.
          http://codrudepaine.ro/2011/06/piatra-mea-de-copt-my-baking-stone/
          Nu te lua dupa toti nebunii! 🙂

          • nic

            🙂 merci de sfat dar asa am facut in ultimul an si iese ok, acum vroiam sa trec la next level

            • Dragos B

              Te-am prevenit, nu te lua dupa toti zgubiliticii, pt ca ei isi fac cuptor in curte din considerente de amenajari… exterioare, nu pentru mancare si gustul ei… 🙂

  10. florentin

    ei bine?l ati facut?

    • Inca nu, am avut niste probleme cu inundatiile, a trebuit sa-mi renovez casa ca aproape o luase apa… Nu am mai putut sa investesc in cuptor !…

Lasă un răspuns

