Miniatura buldoexcavator Terex

Aseara m-am jucat cu un buldoexcavator Terex ! 😀

Sant o adevarata minune buldoexcavatoarele astea, iar firma SICU care l-a facut pe acesta al meu cred ca este ce-a mai tare firma care produce masinute la scara din lume 😀 , am mai vazut masinute la care se deschid usile, si am vazut chiar si masinute la care li se deschide portbagajul dar masinute care sa fie atat de apropiate de realitate ca aceasta miniatura de buldoexcavator Terex chiar nu am vazut, practic macheta respect 100%  detaliile unui buldoexcavator Terex si se misca identic ca unul real, si are toate bratele functionale !

Putina lume imi impartaseste pasiunea pentru masinile miniaturi 😀 cred ca doar Vladen si Andreotti 😀 si nu stiu ei cat de incantati sant de buldoexcavatoare 😀 dar pentru mine acest buldoexcavator este prima macheta care are atatea detalii functionale, chiar si tabloul de bord dinautrul masinariei este complet, si este si o macheta „muncita” care inainte de a ajunge la mine a fost a unui copil rau care a izbit-o si a zgariat-o dar toate astea nu au facut decat sa o apropie si mai mult de real, de aceea m-am si ferit sa-i spal bine noroiul de pe roti, ea aratand acum identic cu un buldoexcavator Terex real care tocmai s-a intors de pe santier ! 😀

IMG Y604 016 IMG Y604 011 IMG Y604 012 IMG Y604 013

 

9 comentarii

  1. Oh, daaaaaaaa….Înțeleg prea bine ce spui!!
    Dar eu nu aș ști să-ți spun cât de bine e realizată această machetă pentru că nu am văzut în viața mea un Terex în realitate…Așa că, astfel de detalii s-ar putea să-mi scape…Dar recunosc când dau de o machetă 100% realizată cu tragere de inimă :)))

    • :)))))))) Pai nici eu nu am vazut in realitate, dar ma documentai pe YouTube ! :)))

  2. Dragos B

    noroc de tine ca ne mai faci autostrazi… … … 🙂

  3. Daaa m-ai nimerit! Eu fac laba de cateva saptamani la niste miniaturi de cisterne de camion de…bere. Pe cuvantul meu. Sunt mort dupa ele. Le ating cu drag in poze :P. Dar tu stii cat sunt de micute? Firma se numeste Viking.

    • Abia astept sa le termini sa le vad cum au iesit ! 🙂

      • Nu-s de montat. Sunt de privit doar. Adica vin deja montate.

      • Si nu le am. Ma gandesc la ele… 😛

        • Pai ma gandeam ca sant doar in poze din moment ce ziceai ca te uiti la poze, dar tu cam ce ai astazi in poze… maine ai si in realitate 😀 😀 asa ca ma astept sa le vad si pe viu 😀 Doar eu am in plan de 3-4 ani un kit de avion IL2 Sturmovik 1:48 dar la mine doar in foto o sa ramana pentru totdeauna ! 😀 😀

Lasă un răspuns

