Super mega deliciosul Black Currant Tea

Astazi mi s-a intimplat ceva straniu… nu stiu daca ati trecut vreodata prin asa ceva…. Adica sa fiti siguri ca nimic pe lume nu este mai bun decat produsul, mancarea sau bautura d-voastra favorita si apoi dupa ani si ani sa gustati altceva si sa realizati ca de fapt v-ati inselat atata amar de vreme…

Am avut o cunostiinta, ( var din frati cu vecina nepoatei fostului amant al sotiei mele ) care a fost casatorit cu sotia lui 9  ani si dupa 9 ani sotia lui a trebuit sa mearga la spital sa nasca  si ca sotul ei sa nu ramana singur in tot acel timp ea a chemat pe sora ei sa-l ajute la treburi, dar el suferea mai mult ca nu are o sotie langa el la nevoie decat ca nu are cine sa de-a lapte la pisica cand e el la servici asa ca a apelat la cumnata lui sa-l ajute sa-i fie singuratatea mai usoara si in cele 5 zile cat a fost sotia lui la spital a realizat ca de fapt cumnata lui e mult mai buna decat sotia… si nu-i venea sa creada ca dupa  atata amar de vreme in care fusese convins ca sotia lui este femeia perfecta a realizat ca de fapt se inselase… asa ca a continuat relatia cu cumnata lui desi nici la sotie nu a renuntat, mai ales ca gatea super bine, asa ca au avut tustrei o viata fericita si plina de impliniri…

Ei bine astazi am patit ceva asemanator, sigur ca nu e vorba de sex, desi nu mi-ar strica un menage a trois 🙂  ci este vorba despre un ceai care dupa prima sorbitura m-a convins ca este cel mai bun ceai pe care l-am baut in viata mea , asa ca ceaiul meu preferat de rooibos pe care al credeam imposibil de inlocuit cu ceva mai bun din cauza ca ceva mai bun nu credeam ca exista… tocmai a ajuns pe locul doi…

…Iar ceaiul Black Currant with Lemon de la Teekanne a ajuns pe primul loc in preferintele mele, ceva mai bun nu am baut in viata mea pana acum… si ma gandeam ce tare ar fi ca aceasta combinatie sa fie de moment si dupa un timp ea sa dispara de pe piatza  :)) cred ca as suferi dupa ea la nebunie, i-as scrie poezii, cantece… si as umbla nauc din magazin in magazin in cautarea unui pliculet ratacit, chiar si calcat in picioare si rontait de soricei… si tot ar fi ce-l mai minunat ceai de pe planeta…. in acest moment ! 😀

IMG Y60463 006

Lasă un răspuns

