Chilotei pentru iPhone

iphone_5_smart_pants_1_

S-a lansat pe piata prima linie de chilotei pentru iPhone, desi ea a fost produsa de iKimiki Nurosawa co.LDT putina lume stie ca la baza ideii sta un preot din Romania.

Parintele Sandocan Bibiloi de la Valea Sconcsului spune :

Fiecare am vazut in Sfanta Biserica credinciosi care aveau la ei celulare, si nu ne-a deranjat ca ele pareau doar simple masinarii pana cand a aparut acest iPhone  care are mufa de impreunare cu incarcatorul pusa fix unde are…. „mufa” de impreunare (sa iertati ) si femeia… !…
Cand am vazut acest lucru m-am umplut de indignare… apoi numarul credinciosilor care aveau iPhone  a crescut si am vazut chiar si inalte feţe bisericesti care intrau in sfanta biserica si iPhonul lor era in mufa… goala… asa ca am zis ca aceasta blasfemie trebuie sa inceteze (spune parintele Sandocan Bibiloi ) am vorbit cu maicuta Tezaura care in viata lumeasca a fost asistenta domnului Botezatu, si ea a facut designul acestor chilotei sau bikinei pentru iPhonuri,  ca sa nu mai fie credinciosii nevoiti sa le poarte cu mufa… goala, iar un credincios din Japonia a binevoit sa-i produca gratuit, noi platind doar materia prima, si anume cauciucul care este din prezervative reciclate primite gratis din Olanda via „Amsterdam Red Light District „
Pretul lor este unul modic de 50 Euro pe bucata, si avem disponibile modele cu inimioare si capşunici iar pana de Craciun sper sa avem si cu globuri si crengute de brad, in acest pret de 50 euro pe bucata intra si 3 pomelnice si 20 de luminari din ceara de albine ECO pe care le vom aprinde noi pentru mortii si vii cumparatorului.

Aici articolul pe larg :http://life.hotnews.ro/bikinei-pentru-iphone/

bikinei

10 comentarii

  1. Foooaaaaarte tare! 😆

  2. Vaaaaaai ce panarama, trebuie sa reunosc sunt funny 🙂

  3. Da’ poate iphonurile vor sa se incadreze la nudisti! Cum sa le incalcam drepturile? :))

    • Oameni rai… asta este, care nu tin cont si de ce vreau iPhonurile, isi impun doar vointa lor barbara :(((

  4. Mare ti-e gradina Doamne! :)))
    Doar modelul cu capsuni a iesit pe piata? Nu au si cu cirese? Nici cu prune? Ca tot sunt la mama magiunului :))))))))

    • Da, modelul cu capsunici si cu inimioare a iesit, deja se poate cumpara de pe site-uri !… Alte modele doar de sarbatorile viitoare !

  5. Scrie mai si tu de ceas nu de tanga! Eu aia vreau sa vad! E TRAZNET!

  6. Ninule, esti bine? Unde ai disparut? 🙂

    • Sant bine, multumesc mult de intrebare si grija, Loryloo, mi-am luat cateva zile libere de internet, ca simteam ca exagerez cu statul in fata laptopului, asa ca am iesit cateva zile la plimbare !

  7. Ady

    Am de vanzare… aditza185@yahoo.com pentru poze cu modele

Lasă un răspuns

