Ciabatta cu ceapa, oregano, chimen si rosii

Ultima mea realizare de concediu 😀 ….

este o suuper ciabatta personalizata in care am pus un amestec de ulei de masline, ceapa verde tocata, oregano si seminte de chimen iar pe deasupra feliutze de rosii ! :)))) Musai sa repet reteta deoarece a iesit pur si simplu delicioasa si este o mancare foarte potrivita de vacanta ! Am ramas surprins cate retete de ciabatta exista pe net, si care din care pare mai frumoasa si mai delicioasa, asa ca va invit sa explorati retetele de ciabatta si sa experimentati gustul lor exotic !

DSCN0052

DSCN0057

DSCN0056

10 comentarii

  1. Ce bine ca postezi, inseamna ca esti OK, ma batea gandul sa intreb ce este cu tine, daca esti bine.
    Ce este in tava trebuie sa fie bun, cateaua dintr-un post de mai jos este superba, ce coada stufoasa are „gagica” :)))))), imi place fffffff mult de ea 😀 (dar eu sunt innebunita dupa catei de astia mici si amarati).

    • Of mai Alina, sant bine dar cu ploile astea chiar am ramas in pana de idei :))) doar cand mai gatesc cate ceva am despre ce scrie ! 😦

  2. Ce pufosenie apetisanta! 🙂

  3. Master chef Ninu! 🙂

  4. waw.Chiar arata grozav de delicios.Si a crescut frumos…Cred ca poti pune tot soiul de alte seminte in ea nu?cum ar fi cele de floarea soarelui…Arata super.Trebuie sa incerc sa fac si eu asa ceva.O zi bunaaaaaa

    • Neaparat sa incerci 🙂 iase foarte delicioasa si poti pune in ea tot ce iti place, am mancat odata doar cu busuioc, si a fost tare buna, fiecare poate face combinatia preferata ! 🙂

  5. Cred ca vad minunea asta a 2-3 oara intr-o saptamana!! Nu mai rezist!! Trebuie sa o incerc si eeeeeu 😀 😀 😀

    • Pai da, ar trebui sa o incerci, poti pune in ea polen, miere si petale de flori, pentru albine e o adevarata delicatesa ! 🙂

Lasă un răspuns

