Lubenita de Brazilia

De cand sant aici simt ca ceva e in neregula cu mine, am niste pofte subite si daca nu mi le indeplinesc imediat dau in lesin… ma clatin ca o trestie batuta de vant si pic de pe roti, palanca la pamant ca frunzele toamna…

Azi dimineata avusei pofta de aripioare picante de la Favorite, o firma mai tare decat KFC,  si care face aripioarele nesarate sa le poata manca si cei care nu au voie sarat si sarea ti-o dau la punguta separata… asa ca la micul dejun avusei aripioarele Favorite nesarate cu sos picant  :))

Nikon Coolpix 19 55 004

Nikon Coolpix 191 029Nikon Coolpix 191 031Iar acu seara avusei pofta de pepene de Dabuleni asa ca plecai la Aldi Markt dupa cumparaturi… Nu gasi pepene de Dabuleni dar gasi lubenita Braziliana cu nume Spaniol, nu stiu cum au facut brazilienii tipul asta de pepene ca nici unul nu are in el nici un sambure care sa te distraga de la al manca cu pofta si e dulce cam ca mierea amestecata cu zahar de trestie… normal ca tot Braziliana… Insa tot ramane intrebarea cum oare se inmultesc astia fara seminte in ei ?

Nikon Coolpix 191 044Nikon Coolpix 191 053Am avut timp din plin si loc de intors ca nu prea era nimeni in magazin la ora aia asa ca ma uitai cu interes pe la cele 20 – 30 de feluri de salate si gasi un fel de salata asemanatoare cu salata de Boeuf :)) îi mai trebuie doar cartofi fierti si morcovi, dar doar daca cumpar alta ca pe asta am terminat-o imediat… imi place sa incerc fel si fel de produse asa la intimplare, ca la cate sant e imposibil sa le incerci pe toate, ti-ar trebui 6 luni pentru asta si  la urma cand ai vedea ce gust au toate ai uita deja ce gust au avut primele…

Nikon Coolpix 191 034Nikon Coolpix 191 040 Mai cumparai si o bere Radler fara alcool ca sa am cu ce spala pepenele Brazilian si salata minune si acu ma uit la un film de arta cu Dolly Buster, e foarte interesant si educativ, mare profesionista … mare de tot !

Nikon Coolpix 191 051Maine am agenda plina… asa ca maine seara daca nu cad lat de oboseala va arat poze interesante !

17 comentarii

  1. Tare curioasa sunt sa incerc si eu pepenele asta fara samburi :)) Sa-mi stea gandul numai la cat de bun e, nu sa scot samburii :))
    Zi frumoasa maine! Asteptam poze multe in special la intoarcere. Intre timp, bucura-te de viata offline 😀

    • Da, chiar ca e de incercat, dar de acu esti pe drumul cel bun asa ca nu va dura mult pana sa-l incerci ! :))

  2. Pepenii fara samburi au fost obtinuti de japonezi prin procedee avansate de genetica. Practic,este inhibata activitatea cromozomilor responsabili cu dezvoltarea semintelor folosind o substanta chimica numita colchicina. Ei se inmultesc prin meristeme ( tesuturi de planta ce-si pastreaza caracterele embrionare) ce se afla, de regula, in varful tulpinilor si al radacinilor.

    P.S. Imi place blogul tau, te-am adaugat in blogroll sa te citesc zilnic. Esti dovada vie a optimismului absolut. Felicitari!

    • Multumesc tare mult pentru lamuriri, asta chiar e mare inventie sa poti inmultii ceva fara sa ai nevoie de seminte !

  3. Hai, să-ți fie de bine! :)))

  4. Ninule te mai intorci? Nu poti sa-ti faci un rost acolo? E clar ca pentru tine ar fi ok in Germania.
    Oricum, sa-ti ajute Dumnezeu sa fie cum vrei tu!

    • Cristina, trebuie sa ma intorc sa-mi repar acoperisul pe casa :)))
      rost aicea e greu de facut mai ales daca estinpersoana cu handicap si nu poti muncii nimic, nu stii limba si nu ai nici o facultate . 😦

  5. Da , da , ti-ar prii traiul in Germania , rasfatatule 😛 Sar ai mare grija cu berea si mai ales aripioarele ca pe cand vii acasa te faci superobez 😀 😀 😀 Sa-ti fie de bine !

    • Pai deja e posibil ca la intoarcere sa trebuiasca sa platesc doua locuri ! :))))

  6. Ai naibii brazilieni! Dupa ce ca au femei aproape perfecte mai au si pepeni fara samburi! E prea de tot, zau!:)Plimbare placuta si strange cat mai multe comori de fotografii si amintiri, sa ai ce povesti la batranete. ca si bunicul meu, la aproape 80 de ani incepea povestile cu „cand am fost eu in Germania…” dar el se referea la un lagar nazist pentru prizonieri de razboi.:)

    • Adelina, cred ca vizitatorul misterios din Germania tocmai a fost gasit. Este Ninu:D

    • Pai sa stii ca si bunicul meu la 70 -80 de ani tot povesti din Razboi povestea dar a lui erau despre Rusi ca acolo fusese luat prizonier ! :)))

  7. Pepenele ala e facut in vitro 😀

  8. vreau si eu pepene fara samburi, ca sa nu ma mai chinui sa-i scot

    • Neaparat trebuie sa dai o fuga pana aici la magazinul Netto sa-ti cumperi, sant deliciosi si sant in tot timpul anului, nu conteaza anotimpul :))

Lasă un răspuns

