St. Michael Kirche

Nu am mai reusit aseara sa va arat pe unde am fost asa ca am ramas dator . Este vorba despre vizitarea bisericii Sf. Mihail din Siegen, o adevarata opera de arta care te copleseste cu imensitatea ei. Cand am ajuns linga ea am avut probleme serioase sa pot sa-i vad varful, iar in totalitate probabil ca poate fi fotografiata doar din elicopter !

DSCF7124 DSCF7125 DSCF7126 DSCF7130 DSCF7133 Nikon Coolpix 19 55 045 Nikon Coolpix 19 55 058 Nikon Coolpix 19 55 062Mi-a placut tare mult si faptul ca Germanii nu s-au temut ca daca-i  fac o rampa pentru persoane cu handicap si pentru femeile care au copii in carucioare strica designul si frumusetea superbului monument, cum a zis in ro directorul unui cinematograf de 2 lei, cand a fost intrebat de ce nu face o rampa pentru persoanele cu handicap la cinematograf sa poata merge si ele sa vada un film, a zis ca o rampa i-ar strica designul !
Nikon Coolpix 19 55 063Nikon Coolpix 19 55 064

7 comentarii

  1. Foarte frumoasa biserica!

    • Asa e Loryloo, si stateam si ma gandeam cat de mari mesteri existau atunci sa faca asa ceva fara betoniere, macarale, elicoptere..etc si acum ca au de toate fac doar niste „cutii de chibrituri” fara nici o frumusete ! :((

      • Si chiar si pe alea tragand de timp in ultimul hal… E rusinos…

  2. Bucura-te de vacanta la maxim! Cred ca totul o sa ti se para trist si urat cand o sa te intorci.Sau nu te mai intorci?:))

  3. Un monument de arhitectură! Şi este plină Germania de astfel de construcţii impresionante. Oameni hotărâţi, nemţii ăştia, au ştiut să lase în urmă lucruri deosebite.
    Mă bucur că le-ai văzut, dragă Ninule! 🙂

  4. ce frumos au iesit norii in pozele astea!

Lasă un răspuns

