Domnisoara Molda

Abia astazi, dupa ce vorbii cu un amic la telefon, am realizat ca nu v-am zis cine ma insoteste in calatoria mea aventuroasa in minunata Germanie !…

Imi cer scuze mai ales ca despre ea trebuia sa scriu prima data… Este vorba despre domnisoara Molda care este mereu cu mine si nu ma scapa nici o clipa din ochii ei vigilenti, asa ca in fotografiile de mai jos musai sa o prezint !

DSCF7854DSCF7875DSCF7876Nikon Coolpix 19 55 160DSCF7336Daca va intrebati de unde are atata energie sa ma insoteasca peste tot… ba inca sa ma si traga precum un Husky cand drumul este in panta si e mai greu, atunci trebuie sa stiti ca domnisoara Molda bea apa doar din ” Rubensbrunnen ” Izvorul Ursitoarelor din Siegen, ursitoare care i-au ursit lui Peter Paul Rubens in anul 1577 ca va ajunge asa celebru incat toate generatiile de dupa el îl vor cunoaste !

DSCF7837 DSCF7839DSCF7840

26 comentarii

  1. Cat am lipsit am vazut ca ai hoinarit prin Germania ! Sa-ti fie de bine si sa nu ramai acolo. Avem nevoie de tine aici.:) Odorica

    • Odorica, cred ca locul fiecarei persoane cu handicap din Romania e in Germania, doar aici esti cu adevarat liber si poti vedea ce inseamna libertatea si viata !

  2. ce frumoasa e molda! esti un norocos.

  3. Molda e supeeeerba! Merita sa ne-o prezinti! Fotografiile sunt minunate!

  4. va fi a ta ..de tot?

    • Intrebarea corecta e fix pe dos atata timp cat ea are grija de mine ! :)))))

      S-ar supara micul Frodo sa stie cu cine umblu eu pe aci ! :))

  5. Frumoasă domnișoară lângă tine, Ninule. 🙂 Să-ți fie de bine și la mai mare! 🙂 🙂 🙂

  6. Praf de Stele

    Cea mai frumoasa , cea mai norocoasa si cea mai iubita si fericita catelusa ! 😀

  7. Ce fotografii frumoase ! Si statuia de la acea fantana ! Uite ca nici nu stiam despre aceast amanunt din viata pictorului Rubens ! Mi-a placut ff mult acest articol !

  8. E tare frumoasa Molda! Distractie frumoasa impreuna cu ea! 🙂

  9. Un „Bravo” mare pentru Molda!

  10. Asta e cainele ideal! asa ceva vreau si eu, insa numai dupa ce Max va pleca la ceruri, nu vreau sa se simta complexat de o blonda.:)Iti foloseste si de translator?:))

  11. Foarte draguta si grijulie Molda 😉 ,stiu cum sunt,eu am un „fratior” de al ei

    • Da, l-am vazut acum si pe al tau 🙂 este foarte frumos, sa-ti traiasca !
      Sant niste caini tare inteligenti si iubitori !

      • Multumesc mult, sunt foarte inteligenti,iubitori,jucausi, nebunatici si nu mai continui ca am o multime de cuvinte de lauda pentru ei

  12. Superba domnisoara. De mai mare dragul si mandria sa te plimbi cu ea prin toate parcurile 🙂

Lasă un răspuns

