Testul berii fara alcool Germane

DSCF8781 DSCF8783 …Cam astea sant tipurile de bere fara alcool pe care le-am incercat in Germania  :))) am martor pe Molda 🙂 ca nu mint, deci tot ce vedeti aici sticla de bere fara alcool simpla, ori bere fara alcool cu aroma de fructe diverse, au fost baute de mine si spre rusinea mea nu am reusit sa sesizez deosebiri de calitate intre ele, toate sant bune, sigur ca exista  unele mai amare cum este Löwenbräu, o bere extrem de apreciata de cei care iubesc marcile de bere mai amarui si o marca care rezista pe piata de prin anul 1383, si beri mai dulci si mai pe gustul meu cum ar fi Jever Fun si Krombacher Weizen care pe langa gustul bun are si o consistenta tulbure si laptoasa iar in pahar arata incredibil de frumos !

jever fun1    …Concluzia mea este ca in Germania nu exista bere slaba calitativ, exista doar bere pentru absolut toate gusturile ! Din pacate nu am gasit sa cumpar in nici un magazin pe unde am fost bere Veltins Alkoholfrei si Flensburger Frei, dar nu abandonez ideea de a reusi sa beau si din acelea… insa pana atunci clasamentul facut de mine la primele 3 beri care mi-au placut mai mult ramane :

1) Jever Fun

2) Krombacher Weizen

3) Warsteiner

La sucuri de fructe preferatul a ramas Hohes C chiar si dupa ce am incercat multe altele, iar la bauturi unicat care nu au corespondent in Ro preferata va ramane Vita-malz !

Nikon Coolpix 19 558 005DSCN0811

19 comentarii

  1. Daniela

    Mie,ca o bautoare de bere cu alchool..mi a placut cel mai tare Lowenbrau…ca na..mai beau si fara alcool,cateodata..

    • Mie nu mi-a placut ! :))) Mie imi plac berile baute de domnisoare ! :))))))

      Aseara m-am uitat pana noaptea tarziu pe la 3 la ON Tv Egipt sa vad „revolutia” de la voi… a vorbit si patriarhul Ortodox ! :)))

      • Daniela

        Hhaaaaa!haaaaaaa!haaaaaa! patriarhu ortodox spui..daaaa..se pricepe ff bine la o treaba,sa stanteze bratele barbatilor ortodoxi cu o cruce mica…stiai de asta?ca ortodoxii de aiic au fiecare pe brat asa o stampila?daca sia sta se apuca de politica..ce sa mai zic..dar,acum serios..circumstantele cer..a fost ed fata si marele imam,politia si armata si reprezentantii curtii.Morsii a reusit sa faca lumea ff unita..toti il urau..presa,justitie,politie,armata,popor.

        • Daniela

          Scuze,pentru greleile gramaticale..dar ma intelegi nu?sant in stare de euforie..ca si ceilalti de aici..degetele mele merg rapid pe tastatura..hehee

          • Te inteleg, te inteleg ! :)))))))))))
            Si eu vreau in Egipt sa-mi faca patriarhul cruce pe mana ! :)))

  2. Praf de Stele

    Dooaamne ! Cate bere ei „testat”… 😀 Acu’ incep sa pricep de ce ai da siropul de visine pe cel de artar 😀

  3. Perversule! 😀

  4. Mein Gott! Ce de bere ai testat! Sunt de-a dreptul invidioasa! Si DAB-ul? Unde-i DAB-ul fara alcool?

    • Nu am vazut nici DAB fara alcool, DAB simplu am vazut dar nu fara, :)))
      ca daca vedeam sigur era si el aici in rand :))))

  5. Sa ai grija caci am descoperit o chestie care (dupa ce ne-am luat de 2 ori cateva sticle/badoage de bere de asta fara alcool dar cu gust -de asta rosé , dupa cum probabil ti-am spus sotului nu ii place sa bea alcool si mie imi este indiferent) ne-a facut sa nu mai cumparam bere de asta, ma refer la cea rosé , sa te uiti pe sticle la ingrediente caci eu nu am vazut nici macar 1 marca care sa nu contina aspartam, sub alt nume dar fii atent ca tot aspartam este, sub nume noi, necunoscute.
    Cea „blonda” nu are aspartam. Asta cu gust da, asa ca uita-te bine pe sticle sa nu bei otrava aia sau ia bere fara alcool blonda si amestec-o tu cu sirop , probabil si asa este bunicica.

    • Da, mai am vazut si eu ca are indulcitori artificiali dar eu am baut cantitate mica, si doar odata pe an 😀 😀

      • Ok, sa fiu sincera noi numai ieri ne-am uitat la mai multe marci (noi nu avem atatea marci de bere cum ai gasit tu in Germania, cateva, locale mai mult si belgiene) , vreo 3, a fost cald si am zis aseara, hai sa ne facem si noi ca si Florin, ca un suc mai mult , de pofta. De fapt toate au aspartam asa ca nu am mai cumparat, aia blonda el nu o bea ca nu are gust de suc si mie imi este indiferenta asa ca…

        • Mai oameni buni dar voi cat voiti sa traiti de va feriti de toate cele? 😀 Credeti ca va va placea sa fiti mosi? Zau asa exista riscul ca dupa toata grija asta sa va cada o caramidca in cap…si se alege praful de atata stradanie :D.

  6. sigur era fara alcool 🙂

  7. Ho, ho, dar ai încercat, nu glumă! Poţi primi atestat de… „degustător”! 😀
    Mă bucur pt tine, dragă Ninule!

  8. Imi place la nebunie ideea cu barometrul ala, asa cand prezinti ceva gen un top. Dar am stat sa ma chinui sa inteleg de fapt ce masoara, asa pe diversele gradatii, acel instrument misterios care mi-a placut atat de mult ! Ce e de fapt el in realitate ? Si cum functioneaza el asa de la natura lui, (adica nu daca il utilizezi tu ca sa sa arate o nota pt niste obiecte prezentate) ?

    • Rudolph, asta e un ceas simplu de masa, doar ca este piramidal, discul de jos arata orele, cel de deasupra arata minutele si ultimul secundele !

      Barometrul este foarte simplu si este de obicei cu fir de par care atunci cand simte umezeala din aer se lungeste si cand este timp uscat se scurteaza asa indica. Un barometru tinut in casa va indica ceea ce este in casa… avea un vecin unul pe dulap in casa si cand facea mancare si se umplea casa de aburi indica vreme de furtuna ca simtea umezeala din aer…adica picurii mici din vaporii de apa fix ca cei din ceata, si cand nu gatea si era uscat arata seceta chiar daca afara ploua cu galeata ! :))))

Lasă un răspuns

