Flugplatzfest Hünsborn 2013

Si cum va spuneam in articolul trecut, nici macar nu incepuse show-ul aeronautic pe aeroportul din Hunsborn si eu deja eram total buimac de cate lucruri frumoase vazusem …
Pe aerodrom portile hangarelor erau larg deschise si tocmai se scoteau planoarele spre pista, asa ca am profitat de ocazie sa vedem si noi frumoasele avioane dinauntru, erau si cateva aeromodele destul de mari care au facut un spectacol incredibil dupa cum o sa puteti vedea putin mai jos ! 😀

DSCN0576DSCF7389DSCF7390DSCF7391DSCF7574DSCF7575
In timp ce eu faceam poze cu planoarele si avioanele din hangare pe pista au inceput sa aterizeze frumos unul dupa altul avioanele care aveau sa participe la spectacolul aviatic 🙂

O singura data in viata mea am mai fost la un miting aviatic la aeroportul din Saulesti (la 25 km de mine) dar au fost putine avioane ( un AN-2, 2 PZL-104 Wilga, 3 planoare si un avion ultrausor) si partea mai grava a fost ca lumea era tinuta la foarte mare distanta de avioane, eu ca sa ating un PZL-104 Wilga a trebuit sa ma rog de baiatul cu care am fost ca sa-l roage pe un cunoscut si acela sa roage pe altcineva… si dupa un adevarat lant al slabiciunilor ca in Caragiale abia am ajuns langa avion, aici insa la Hünsborn putea merge ori cine sa atinga avioanele, sa stea de vorba cu pilotii, pilotii le aratau celor interesati motoarele avioanelor, era totul ca in familie.

Eu am fost chiar invitat sa merg langa avioane de catre trei dintre pilotii participanti si bineinteles ca nu am refuzat, am atins pentru prima data in viata un elicopter :))) si nu va zic ce mandru am fost de eveniment ! :))

avio3DSCN0579DSCN0584DSCN0585DSCF7396DSCF7415DSCF7439DSCF7448DSCF7454DSCF7534
DSCF7540DSCF7664
DSCN0578DSCF7433

Dupa ce toata lumea a terminat de facut poze, dar nici mai devreme si nici mai tarziu de ora stabilita a inceput show-ul, totul a fost incredibil de frumos si a tinut patru ore, in acest timp avionul An-2 si elicopterul faceau plimbari aeriane cu participantii la manifestare contra cost, cu 50 euro aveai posibilitatea sa vezi cum este sa zbori cu un avion sau elicopter si sa vezi imprejurimile de sus ! 🙂

Distractia a fost maxima, berea de calitate a curs in valuri, carnatii de capra sfaraiau pe gratare iar pentru pretentiosi erau si clatite cu piure de mere, cred ca aceea clatita cu piure de mere pe care am mancat-o acolo a fost printre cele mai bune 5 clatite pe care le-am mancat in viata mea 🙂

DSCF7583DSCN0586

A fost de departe cea mai frumoasa distractie in aer liber la care am participat vreodata si pe drumul catre localitate si spre statia de autobus mereu intorceam capul si ma uitam pe cer deoarece dupa sfarsitul manifestarii unul dintre piloti a mai decolat inca odata pentru inca un bis 🙂 a fost incredibil de frumos… incredibil !

DSCF7695

Un comentariu

  1. Super! N-am fost niciodata la un spectacol aviatic, dar dupa descrierea ta si minunatele poze, tare imi doresc si eu acum sa fiu martora la asa ceva 😀 L-am trecut pe lista dorintelor.

Lasă un răspuns

