Siegener Opel & US-Car Treffen 2013

Nikon Coolpix 19 558 099Adica un fel de intilnire a masinilor Opel si a masinilor Americane, va dati seama ca nu am putut lipsi chiar eu de la asa eveniment 🙂 Desi pentru mine timpul era cam rece, maxim + 9 – 11 grade tot am plecat spre supermarketul Real Siegen in parcarea caruia se desfasura evenimentul… Eveniment extrem de bine organizat si cu moneda proprie 🙂 asa cum au majoritatea evenimentelor din Germania, adica dai euro si primesti niste bancnote speciale valabile doar la acel eveniment… Ideea mi se pare incredibila deoarece „restul” ramas prin buzunare iti ramane ca amintire a evenimentului.

Nikon Coolpix 19 558 069Nikon Coolpix 19 558 104 Nikon Coolpix 19 558 018 Nikon Coolpix 19 558 019 Nikon Coolpix 19 558 021 Nikon Coolpix 19 558 024 Nikon Coolpix 19 558 026 Nikon Coolpix 19 558 028 Nikon Coolpix 19 558 031 Nikon Coolpix 19 558 032 Nikon Coolpix 19 558 037 Nikon Coolpix 19 558 040 Nikon Coolpix 19 558 047 Nikon Coolpix 19 558 050 Nikon Coolpix 19 558 054 Nikon Coolpix 19 558 056 Nikon Coolpix 19 558 059 Nikon Coolpix 19 558 062 Nikon Coolpix 19 558 070 Nikon Coolpix 19 558 079 Nikon Coolpix 19 558 088 Nikon Coolpix 19 558 091In fotografii se poate observa usor care dintre vizitatori erau turisti si care localnici deoarece localnicii erau doar in tricou in timp ce toti turistii erau cu geaca pe ei 😀 la fel ca mine, poate doar cei veniti din Siberia si invatati cu frigul se puteau confunda cu localnicii, in Siegen comunitatea Rusa si Turca sant foarte bine reprezentate !

Nikon Coolpix 19 558 083Nikon Coolpix 19 558 045Nikon Coolpix 19 558 044Masinile muuulte si extrem de frumoase… mi-au placut toate… dar cel mai mult de acolo mi-au placut rochia roz a unei doamne incredibil de frumoasa, doamna pe care am urmarit-o cu privirea cat timp am stat acolo, un Jeep Militar American desprins parca din filmele de razboi si carnatul de ţap cu mustar in chifla ! 😀

Nikon Coolpix 19 558 101Nikon Coolpix 19 558 112 Nikon Coolpix 19 558 113Nikon Coolpix 19 558 110

10 comentarii

  1. Dragos B

    “restul” ramas prin buzunare iti ramane ca amintire a evenimentului.

    Tie nu-ti ramane niciodata rest. Tu mananci (de) toti banii … … …

    • 😀 😀 Ma refeream la altii, nu la mine ! :))))))))

  2. Te felicit, Ninule dragă, că ai ajuns la un asemenea eveniment! Faine mașini ai mai văzut.

    O seară bună! 🙂

    • Multumesc mult Alex !
      O seara buna si tie ! 🙂

  3. YaY! Ca mi-a iesit sa intru la tine pe blog! HA! Deci.. zau asa, mie masinile americanesti, mai ales alea clasice, mi se par cumplit de urate. Mari, matahaloase, ca niste…americance :D. Nu-mi plac nici de frica, consuma cat excavatorul si ai nevoie de 2 locuri de parcare, bulevarde-n orase ca-n Moscova (nu ca-n Germania :D) si muuuuulta rabdare :D.
    Cate grade erau mai de erati toti infofoliti asa? 😀 (nu zic de nemti si rusii siberieni :D).

    • Mie imi plac tare Jeep-urile americane dar nu atat de mult cum imi plac Mini Cooper si alea Smart toate ! 😀
      Atunci temperatura era de fix + 11 grade

  4. Ai pastrat o decapotabila si pentru mine? :))
    Ca la mine e vreme frumoasa, nu e frig ca in Germania :)))

    • :))))) Am pastrat doua decapotabile, ca erau destule acolo ! 😀

  5. Ce poze misto de tot ! Zau, si mie mi-a placut rochia acelei doamne, plus si linia umerilor ei m-a impresionat chiar placut…desi cred ca are pantofii cu 1/2 nr mai mic decat ar trebui, care o strang, probabil, mai ales ca a stat poate mult in picioare, ca se vede cum isi tine usor deformata glezna drepta in pozitie oarecum antalgica (impotriva durerii), care duce pana sus pe coloana si la o usoara scolioza, dar nu-i nimica, asta accentueaza impresia de Cenusareasa, sau macar de sora a lui Cenusareasa, plus ca ne aflam in inima Germaniei, acolo pe taramul Fratilor Grimm, etc.

    Stiati ca in Cenusereasa germana, ea nu are o nasa zana care o ajuta, ci o pasare alba pe care o cunoscuse in timp ce ingrijea un copac de tip alun pe care ea il plantase langa mormantul mamei ei dintr-o nuielusa de alun pe care i-o adusese tatal ei cadou mai de mult, (cand plecase intr-o calatorie de afaceri si isi intrebase fetele ce sa le aduca cadou, iar surorle mai mari vitrege au zis ca ele vor cadouri scumpe, insa Cenusareasa a zis ca vrea prima nuielusa de care se izbeste cu palaria lui in calea lui)

    • :))))))) Ti-am zis eu ca tu esti o adevarata enciclopedie ! 😀

Lasă un răspuns

