Calatoria in Frankfurt pe Main

DSCF8544DSCN1470   …Nu stiu daca amintirea calatoriei in Frankfurt pe Main va ramane pe tot timpul vietii mele ce-a mai frumoasa amintire din viata mea sau va fi detronata amintirea zilei cand voi vedea Parisul sau Geneva, dar cu siguranta va ramane multa vreme drept ce-a mai reusita calatorie pe care am trait-o vreodata … in care am vazut cele mai frumoase cladiri si piete din viata mea… cele mai frumoase femei, restaurante si parcuri.

Nu zic ca nu sant cladiri frumoase si in Romania, sant si inca din belsug dar fie sant locuite de manelisti care nu te lasa sa te apropii de ele fie sant ingropate in gunoaie si le ocolesti singur fie sant in curs sa se darame si te tii departe de ele din teama.

Pe buna dreptate orasul Frankfurt pe Main este numit si Los Angeles-ul european, este un oras incredibil, cu toate ca este foarte populat ( aprox. 670 000 de locuitori ) totusi nu ai nicicum senzatia aceea de sufocare pe care o simti de exemplu in orasele romanesti unde de o parte si de alta a strazilor sant parcate masini, ai un metru de trotuar si incep apoi cladirile… In Frankfurt strazile si pietele sant atat de mari si largi incat  cei Agorafobici ca mine pot suferii atacuri de panica :))) ( Eu nu am suferit ca m-am imunizat cu bere ) 😀

… Raul Main este superb, malurile lui sant incredibil de frumos ingrijite si transformate in parcuri unde tinerii ies ziua si isi intind paturile pe iarba de un verde suuperb si socializeaza ori citesc carti. Nu am putut intelege de ce tinerii din Frankfurt nu produc in urma lor gunoaie, si eu am fost la mine in localitate la iarba verde si la strand si la Deva la iarba verde si la ştrand dar aici la fel cum caprele produc cacareze si vacile baligi toti tinerii produc PET-uri goale, ghemotoace, pungi goale, pachete de tigari mototolite..etc, ei bine tinerii din Frankfurt nu produc asa ceva si asta iti da un fior pe sira spinarii ca realizezi ca in Germania locuitorii sant  fie extraterestrii fie noi ca neam nu santem cum ni se spunea la scoala in timpul comunismului ca santem !

DSCN1436 DSCN1439 DSCF8417 DSCF8418 DSCF8422 DSCF8424 DSCF8426 DSCF8430 DSCF8431 DSCF8439 DSCF8445 DSCF8447 DSCF8459 DSCF8466 DSCF8471 DSCF8481 DSCF8484 DSCF8494 DSCF8497 DSCF8498 DSCF8499 DSCF8502 DSCF8532 DSCF8537 DSCN1288 DSCN1290 DSCN1297 DSCN1299 DSCN1310 DSCN1405

8 comentarii

  1. zincabeiu

    Sunt sigura c-o sa vezi si Parisul, cat de curand !

    • Esti exagerat de optimista… ca de obicei ! 😀

  2. Te gandeai ca poate te loveste euroiu’ in cap? 😀

    • Eram cel mai fericit… daca o facea, ofera astia niste despagubiri…de te doare capu ! :)))))

  3. Nu am avut niciodata in mod deosebit vreo atractie pentru Germania, dar sunt sanse mari sa apara de acum, cu pozele si articolele tale :)))

    • M-as bucura sa aflu ca a aparut :))) este o tara incredibil de frumoasa !

  4. Costys

    Superbe locuri, Florine.
    In septembrie 2012 am fost si eu exact in aceste locuri si le-am vizitat.
    Prin fotografiile tale parca ma aflu iar acolo.

    • Ma bucur tare mult ca ai vazut pe viu frumusetile germaniei, cine le vede odata nu mai are cum sa le uite, sant locuri care iti raman la suflet pentru totdeauna !

Lasă un răspuns

