Oberes Schloss – Gradina Raiului varianta Germana (II)

Terasa din curtea castelului Oberes Schloss ofera o panorama incredibil de frumoasa asupra orasului Siegen… si dupa cum era si normal pentru Germania, are si o rampa pentru fotoliile rulante, cu mult mai performanta decat cele de la spitalele din Romania !

DSCF7782DSCF7807 DSCF7748 DSCF7751 DSCF7762 DSCF7768Pe laturile terasei exista o colectie de blazoane a unor localitati importante din lume, iar pe fiecare blazon este trecuta distanta de la Oberess Schloss si pana la localitatea pe care o reprezinta !

DSCN0665 DSCN0662 DSCN0664Dupa ce am plecat de pe frumoasa terasa a castelului am mers sa vizitez  turnurile temnitei, sau mai corect a inchisorii, desi inchisoarea propriu zisa este sapata in stanca pe sub pamant si nu este accesibila vizitatorilor se poate vedea prin grilajul metalic gura putului pe unde erau coborati condamnatii si prizonierii de razboi in subteran si de acolo nu mai puteau vedea soarele si lumina decat in momentul eliberarii !

DSCF7812DSCF7819DSCF7815DSCF7823Un punct de atractie deosebit este si gradina din spatele castelului in care pe un aranjament in terase se afla colectia de plante aromatice si de mirodenii pe care o avea ultima stapana a castelului, colectie care a fost pastrata cu grija si in fiecare primavara plantele sant semanate din nou sau replantate pentru ca colectia de soiuri sa nu se piarda, din pacate cand am vizitat eu castelul doar putine plante erau rasarite, si acelea erau inca foarte mici !

DSCF7799DSCF7802Din pacate timpul a trecut rapid si a trebuit sa ne intoarcem acasa… nu inainte de a vedea in copac de Fucsia, ce-a mai mare Fucsia vazuta de mine in viata mea, a carei trunchi era mult mai gros decat mana mea, si plantele frumos inflorite de la una dintre portile de iesire din curtea minunatului castel Oberes Schloss !

DSCN0627DSCF7869DSCF7873

 

13 comentarii

  1. Si blazonul Bucurestiului nu era acolo? 8) Nu pot sa cred!
    Sunt shocata!!!

    • Adevarul este ca si eu am fost shocat :))) mai ales ca erau cam toate capitalele Europene trecute + foarte multe alte orase si capitale de pe glob… doar din romania nu era nici capitala si nici un alt oras …

  2. Uite ca parca si eu am mers cu tine la castel….asa multe poze faine ai postat! Mi-a placut! Frumos! Sa-ti fie de bine!

    • Multumesc mult, Ana Maria !
      Promit ca daca castig la loto te iau acolo cu toata familia in vacanta !

      • Multumesc , dar NU , multumesc! Iti las tie placerea de a savura momentele de excusrie! 😉

  3. Superb!
    (ps: nu stiam cum arata un copac de fuchsia 😳 )

    • Multumesc mult !
      Eu nici nu am stiut ca Fuchsia creste asa mare in timp, am vazut una de vre-o 20 de ani care era doar o tufa mica intru-n ghiveci, dar asta cred ca avea undeva la 1-200 de ani… dupa parerea mea de necunoscator !

  4. A doua poza este grozava! :))

    • Pai da… am avut fotograf profesionist !…
      A costat o avere… dar a meritat ! 😀

  5. Praf de Stele

    Superb ! Ai fost cel mai rasfatat dintre pamanteni 🙂

    • Pai da… fiindca merit ! 😀 😀

      • Praf de Stele

        Wow ! 😀

Trackback-uri

  1. Fac liste şi le mulţumesc prietenilor | Iubesc Viaţa

Lasă un răspuns

