RC Planes World

DSCF7389

Pana sa merg in Germania, stiam tare putine lucruri despre avioanele cu radiocomanda, ( RC Planes ) sant fan din copilarie al avioanelor si aparatelor de zbor diverse, dar nu am stiut ca in tarile civilizate acest hobby este asa de extins si la un asa mare nivel tehnologic.

Acolo in Germania am inceput sa-mi dau seama ca pentru fanii genului avioanele RC au o mai mare insemnatate decat cele reale deoarece pe un „RC Plane” isi poate exersa propria maiestrie de pilot oricine care isi permite unul si nu te multumesti doar sa privesti pe cer la mitingurile aviatice pilotii de acrobatie !

Dupa ce am vazut cu ce isi umplu timpul liber iubitorii zborului din Germania si alte tari civilizate am inceput si eu sa caut tot mai des pe internet filmari de acest gen si sa citesc fiecare numar aparut online al revistei „Fly RC Magazine” revista fanilor  avioanelor cu radiocomanda …

Datorita revistei Fly RC Magazin m-am putut documenta si eu despre acest frumos sport si hobby si am aflat de cei mai buni constructori din lume de avioane RC, adevarati maestrii in domeniu care fac niste avioane incredibil de frumoase si care desi sant copi dupa avioane celebre sport, si nu numai… zboara mult mai bine decat originalul … Mai jos aveti cateva demonstratii care cu siguranta va vor convinge ca ceea ce spun este adevarat  ! Pentru mine nu exista placere mai mare decat sa privesc zborul acestor minuni ale tehnici pe cer, este bucuria si libertatea suprema, este visul omului din totdeauna… devenit realitate !

 

 

 

 

 

 

2 comentarii

    • O idee geniala de Haloween ! 😀 Iar pentru satele mici din RO o super idee de a face lumea sa cotizeze la Biserica din greu, dar e permis doar zborul in noptile cu luna plina ! :))))

Lasă un răspuns

