Sub raza lunii

Sub raza lunii stăm lungiţi în iarbă…
Printre gunoaiele de pe maidan.
Deasupra noastra-n salcia pletoasa
E un cîine spînzurat de un ţigan !

Stam amîndoi ţinîndu-ne de mîna,
Miroase-a mortăciune si a smîrcuri
Dar nu ne deranjeaza pe nici unul…
Tu privesti luna, eu te muşc de sfîrcuri !

Şi peste noi coboara vraja nopţii
Şi tu-mi eşti luna mea şi stea şi soare !
Cu mana libera îţi trag fermoarul
Iar limba mea ţi-o pun pe amigdale!

Tu te sufoci şi mă înjuri de mama…
Şi eu cu şoapte sincere fierbinţi
Îţi spun că ar fi bine şi igienic…
De te-ai spăla cu mult mai des pe dinti !

Şi tu zambesti, si-mi dai un pumn in gura…
Iar eu raman şi ştirb dar si perplex,
Că îţi dai blugii jos, apoi şi tanga
Şi vrei aici în cîmp să facem sex!

Din gură-mi curge-un firicel de sînge
Iar dintele prin iarba mi-a căzut
Dar mi te dai şi asta-i ce contează
Nu te refuz că te iubesc prea mult !

Sub raza lunii ne iubim în iarbă
Printre gunoaiele de pe maidan
Deasupra noastra-n salcia pletoasă
E un cîine spînzurat de un ţigan !

( Ninu Ninulescu Octombrie 2013 )

pomegranate

7 comentarii

  1. Halucinant…cainele spanzurat de un tigan ,:) multumesc pentru zambet.

  2. … La noua „haina” mai sa nu recunosc autorul… Dar hohotele de ras m-au facut sa-l banuiesc!
    … Ma asteptam la un final… unde ea nu era o ea… egal ce… dar o surpriza.

    • La urmatoarele o sa fie si surpriza ! 😀

  3. Are și o oarecare duioșie poezia ta, dar umorul negru m-a dat gata. 😀

  4. Parca ai fi ucenicul lui Arghezi si ai fi scotocit prin „bube, mucegaiuri si noroi”. Chiar m-a impresionat, poti sa inaugurezi un cenaclu! 🙂

Lasă un răspuns

