Pistolul Nerf

Astazi am primit un telefon de la prietenul meu cel mai bun din blogosfera (nu stiu cum se numeste si cum arata ca la avatar are o fotografie cu un mort ) si m-a intrebat ce mai fac de nu mai scriu pe blog 🙂 … Si atunci ca trezit dintru-n somn lung am realizat si eu cat am lipsit :))) Si am lipsit pentru ca tocmai mi-am gasit o noua jucarie cu care sa-mi petrec timpul liber 🙂 un pistol Nerf !

Imag004

Imag005

Prima data am auzit de armele Nerf  la Vladimir pe blog, si apoi am vazut pe viu o multime de modele in Germania, care din care mai frumoase si mai profesionale, pistoalele mi-au placut cel mai mult  iar acum in sfarsit am si eu unul ! Nu va lasati dusi in eroare de culori… 😀 Acest pistol nu prea este o jucarie iar tagurile (gloantele) lui desi sant din buret 80% merg pana la distanta de 9 m la punct fix  !

Este ce-a mai tare jucarie pe care am avut-o pana acum, iar tagurile au scai in capat asa ca este destul sa agati un pulover de lana pe un umeras si ai cea mai tare tinta din lume pe care te poti antrena, designul lui este inspirat din filmele cu razboaie stelare poate si acesta este un motiv pentru care imi place asa mult !  😀 😀

Aveti mai jos filmuletele de prezentare a modelului pe care al detin eu ( care este cel mai nou model si cel mai performant la aceasta ora cu taguri de acest fel, exista modele si mai noi dar functioneaza cu fise )  iar mai jos  inca cateva filmulete care va arata cum se folosesc armele NERF  !

Fotografie-0012

8 comentarii

  1. Dragos B

    „la avatar are o fotografie cu un mort”

    Ce știe țăranul
    Ce-i aia șofranul …

    Daca-i spui de Rodin el se gandeste la rozatoare+godin … … …

    • Pai e si normal, eu gandesc logic ! 😀
      Am studiat logica simpla de mic !

  2. frumos gest din partea prietenului tau bun de pe blogosfera. Asa, cu cap de mort, cum ii place sa se prezinte 🙂

    • Bre, poza de avatar e cu Mihai Viteazu… sau Eminescu, nu stiu sigur care ca mereu îi incurc, dar sigur ambii sant morti… desi recunosc ca nu am nici o dovada in acest sent !

  3. Ana

    Dupa cine ai tras cu pistolul? 😀

    • Dupa un pulover din lana merinos !… La inceput am tras dupa o pereche de bikinei ramasi de la soacra-mea.. dar nu erau flocosi si nu se lipea scaiul de pe tag-uri de ei ! 😦

      • Ana

        Interesant….

        • Pai da !… Doar chestii interesante fac, altfel nu m-ar rasfata femeile in halul asta ! 🙂

Lasă un răspuns

