Altoids – cutia metalica care iti salveaza viata

Fotografie-0104

Mai mult de 4 ani de zile am tot vazut pe forumul de Bushcraft pe colegii mei cautand si intreband de unde pot cumpara in Romania celebrele bomboane Altoids ca sa-si faca din cutia lor metalica minitruse de supravietuire,  si pentru ca este extrem de greu sa gasesti asa ceva daca nu ai pe cineva in afara tarii, am trait mereu cu impresia ca persoanele care nu au pe cineva in SUA sau Anglia nici macar nu trebuie sa viseze vreodata la o cutie metalica Altoids !

In America aceste minitruse de supravietuire se fac ca si proiecte in scoala si sant o materie obligatorie ca si scoala de soferi de altfel, ei fiind constienti ca si scoala de soferi si cursurile de supravietuire sant extrem de folositoare in viata.

Noi santem mai evoluati si am inlocuit lectiile de supravietuire si de conducere cu religia si in loc de trusa de supravietuire din buzunar ne multumim cu o icoana pusa in portofel  !

Americanii  cand merg undeva in excursie prefera sa ia la ei trusa de supravietuire pentru ca in caz de pericol sa se poata descurca pe cont propriu si sa nu moara stupid cum mor romanii care merg dupa ciuperci in tricou si slapi apoi se ratacesc iar la caderea noptii ingheata si mor ca nu pot aprinde focul nici cu mure si nici cu slapi… cu atat mai putin cu icoana din portofel !

Cand am ajuns anul trecut in Germania si am vazut intru-n magazin o cutie metalica cu bomboane, parca am vazut o invazie extraterestra asa am privit-o de mirat 😀 dar si de fericit ca am reusit si eu sa vad pe viu o cutie metalica de bomboane de menta … in timpul plimbarilor pe acolo am vazut chiar mai multe, ( bineinteles ca nici una nu a fost de bomboane Altoids, era prea de tot 🙂 ) iar cand am venit acasa aveam vre-o 7 tipuri, e drept ca unele sant foarte proaste calitativ, tabla subtire marginile grosolan presate,  insa unele dintre ele sant adevarate opere de arta 🙂

Fotografie-0105

Am gasit chiar si o cutie de tigari, Panter, cutie mica facuta pentru 4 tigari dar de o calitate incredibil de buna, o adevarata opera de arta :), cateva le mai am si acum, cateva am daruit la prieteni, iar acum de cateva zile mi-am facut si eu din ce-a mai frumoasa  ( care are dinozauri desenati pe ea 🙂 ) o minitrusa de supravietuire, mai am nevoie de un fluier mic metalic si e gata, completa :)))

Sigur ca sansele ca eu sa am nevoie de asa ceva sant undeva sub 0 🙂  insa nici nu va pot descrie bucuria simtita de mine astazi cand am aranjat in ea inca cateva lucruri necesare neaparat in trusa de supravietuire, cred ca in alta viata am fost cercetas Apas ! :))

Fotografie-0106

Mai jos v-am pus si 3 filmulete cu trusele de supravietuire ale Americanilor, eu si colegii mei de pe Bushcraft le stim deja pe de rost, este o reala placere sa privesti toate acele lucruri care se afla in ele si care la nevoie te pot salva de la moarte, fiecare cauta sa puna in cutiuta lui de supravietuire ceea ce i se pare mai important si fiecare piesa starneste dispute, cred ca cele mai frumoase discutii despre surviving purtate cu colegii mei s-au datorat acestui subiect, si anume cutiutele metalice Altoids devenite minitruse de supravietuire ! 😀

6 comentarii

  1. Sa nu uiti sa pui si un ceas in trusa de supravietuire ca sa vezi dupa cat timp isi face efectul aspirina! :)) Ceasul ala conic vad ca e deja cort de supravietuire pt Lady Roscata.

    • Problema este ca nu am ceas asa mic incat sa incapa in cutie ! :))) …
      Iar Lady Roscata se simte bine acolo :)) am avut un Strumf pana acum cateva zile, dar nu arata destul de artistic asa ca l-am scos si am pus-o pe ea ! 🙂

  2. Ce idee simpatica ! Plus si utila acum ca nu te lasa sa mergi in avion cu contanere prea mari de sampon si alte cosmetice si trebuie sa te chinui sa te descurci cu pliculete din alea de mostre, sisa mai faci si rost de pungulite in care sa le pui ca sa nu le ratacesti printre alte chestii din bagaje, etc..

    Te invit la o Leapsa Calatoare. Hai ca e usoara,si numai 1 din cele numai 4 intrebari ale ei e alcatuita de mine.

  3. am gasit o multime de cutiute, dar sunt toate imprimate. ai cumva idee unde as putea gasi cutii simple pe internet, fiindca am cautat ca o nebuna si am gasit doar pe site-uri din strainatate.

Lasă un răspuns

