Baiatul care voia sa doarma – Michel Brule

Baiatul care voia sa doarma  scrisa de Michel Brule este una dintre cartile pe care le citesti pe nerasuflate si apoi o viata intreaga iti tot revin in minte in anumite situatii obsedant !

Brule este un scriitor care nu vrea cantitate… insa ofera calitate, cartea lui are doar 100 de pagini insa are poveste cat pentru o carte de 300 de pagini, este o carte in care multi ne regasim, baiatul care voia sa doarma este (aproape)  in fiecare dintre noi cel putin in adolescenta…

Nu este o carte deprimanta, desi este o carte trista iar unele pagini le citesti cu ochii in lacrimi. Povestea baiatului care voia sa doarma este o carte in genul cartilor care povestesc faptele de eroism ale personajelor istorice care desi sant cu pieptul gaurit de glont reusesc cu ultimele puteri sa infiga drapelul sus pe reduta iar printre lacrimile de durere dupa moartea eroului principal exista si bucuria ca nu a murit degeaba…ci a reusit sa-si implineasca menirea !

Baiatul care voia sa doarma a lui Michel Brule nu se afla pe front, se afla intrun mare oras unde nu lupta cu un dusman vizibil ci cu un sistem, cu o stare de fapt nedreapta si cu o lume nepasatoare…

Este o carte repede de citit insa imposibil de uitat, o carte care iti merge la inima, care te face sa plingi apoi te umple de bucurie, este un leac pentru suflet, este despre un luptator care desi infrant… si fara nici o sansa la a castiga lupta nu s-a dat batut… este despre tradare, uitare, iertare, dragoste, bunatate, viata si moarte…

Baiatul care vroia sa doarma de Michel Brule este o carte care merita citita !…Chiar merita !

baiatul-care-voia-sa-doarma 6

4 comentarii

  1. Uite asa ma faci sa-mi doresc sa citesc si cartea asta!

  2. Am sa o caut negresit! Imi place cum ai prezentat-o, incat sigur imi doresc sa o lecturez. La ce „inflatie” de literatura este pe piata, incerc sa tin seama mai intai de parerile cititorilor, inainte de a ma apuca de o carte, caci au fost destule pe care nu le-am dus la bun sfarsit, intrucat nu mi-au placut deloc.
    Numai bine, draga Ninule! Sa ai numai zile bune! 🙂

  3. Mi-am notat si eu titlul, poate o gasesc cand vin in tara.
    Ma bucura recenziile gasite in postarile recente, inseamna ca ti-ai hranit bine sufletul in ultima perioada 🙂

Lasă un răspuns

