Sufar de Oblomovism

Oblomov

Acum cateva nopti vorbeam cu Ruxandra pe mesageria sunphoto si din vorba in vorba mi-a spus ca sufar de Oblomovism, a fost cel mai rapid diagnostic care mi s-a pus vreodata de catre o femeie cu care am stat de vorba pe internet…

… Bine… mi-au mai zis si altele ca sant nebun, obsedat sexual, retardat, masochist…etc, dar mi-au spus asta dupa ce am locuit impreuna si au avut timp sa ma cunoasca, ei bine Ruxandra mi-a spus ca sufar de Oblomovism doar dupa  3 discutii purtate in 3 nopti diferite pe mesageria Sunphoto !

A treia noapte i-am cerut o fotografie nud, nu o vroiam pentru mine ca nu ma caracterizeaza asa ceva, o vroiam doar ca sa i-o arat lui Mos Craciun sa stie ce sa-mi aduca… Ruxandra m-a refuzat categoric, am implorat-o, am plins…am zis ca o sa ma infometez, 2 zile o sa renunt la micul dejun daca nu imi da… i-am spus ca o sa-mi tai… parul de sub brat, dar ea a ramas neclintita… Nu o sa vad fotografie de la ea si pace…

Apoi a inceput sa ma descoasa… sa stie daca am par in nas, cat de des fac baie pe an…etc… Si la urma mi-a spus ca are sa-mi dea din pacate o veste proasta… Sufar de Oblomovism care este,  din fericire pentru mine, o boala mortala… dar nedureroasa !…

Am cautat astazi tot ce se putea cauta despre Oblomovism… si am ramas uimit ca avea mare dreptate, au trecut mai bine de 30 de ani de cand sant macinat de aceasta boala si nimeni pana la ea nu a stiut !

Am vazut astazi filmul Oblomov dupa cartea lui Ivan Goncharov scrisa in 1859 si m-au trecut fiori reci pe sira spinarii… este fix viata mea… doar ca eu nu am un Zachar care sa-mi aduca ceaiul cand mi-e sete… 🙂

Sper cat de curand sa pot citi si cartea Oblomov  …

Muream devorat de Oblomovism si nici macar nu stiam de ce boala sufar ! 😦

Ruxandra, te rog mult trimite-mi si mie fotografia aia, dupa ce o arat Mosului ti-o trimit inapoi !… Promit ( cross my heart and hope to die )

2 comentarii

  1. zincabeiu

    Da, de mult voiam sa-ti spun asta.Si, ca sensul oblomovismului sa fie si mai clar ilustrat, si cu mare arta, iti recomand superbul film al lui Nikita Mihalcov ” Piesa netreminata pentru pianina mecanica”. L-am vazut de vreo sase ori ,dar l-as mai revedea.

  2. zincabeiu

    Cartea s-ar putea sa nu -ti placa la fel de mult, atentie…

Lasă un răspuns

