Pizzeria Maxxa Deva

Tocmai am aflat care este ce-a mai buna pizzerie din Deva :)… dar si dintre toate la cite am fost eu pana acum,  si imi place sa cred ca nu am ratat nici o pizzerie dintre cele care conteaza si care se afla pe lista Pagini Aurii in orasul Deva si nici una dintre cele care se afla in orasul Simeria !…

Ei bine faimoasa pizzerie se numeste Maxxa si se afla in Deva la etaj in Maxxa Shopping Center !… Cind am gustat prima data dintr-o pizza Maxxa nu mi-a venit sa cred ca o pizza ma mai poate surprinde, pizza Maxxa are gustul pizzei facute acasa in cuptorul de caramida al bunicii, si probabil 50% din calitatea ei organoleptica se datoreaza chiar cuptorului in care este pregatita, blatul este dedesupt putin crocant si ingredientele  dau gust unic fiecarei pizza in parte, lucru care iar este surprinzator !..

Multe pizzeri au un sos general pentru toate pizzele, un sos de rosii clasic dar plin de rozmarin, busuioc si alte ierburi aromate..iar acesta pus pe toate pizzele face ca ele indiferent de varietate sa aibe de fapt cam acelasi gust de care te saturi inevitabil la un moment dat… Ei bine la Pizzzeria Maxxa am mincat 2 variante diferite de pizza cu doua gusturi diferite, retetele sunt clasice iar sosul nu este doar un borhot de rosii si rozmarin ci este sos de rosii clasic cu o aroma placuta si un gust normal de sos de rosii !…

Pizzeria Maxxa, din ce stiu pina acum, este printre singurele pizerii din judetul Hunedoara unde puteti gasi celebra Pizza Calzone, o pizza impaturita, plina de ingrediente fragede si suculente tocmai pe placul acelora ca nu iubesc pizza in format standard deoarece ingredientele se usuca si se deshidrateaza, ei bine in Pizza Calzone ingredientele isi pastreaza suculenta si savoarea, o savoare care ne aminteste de placinta cu varza si carne a bunicii facuta in cuptorul ei de caramida din curte !

Daca aveti cumva drum prin Deva, incercati neaparat pizza facuta de Pizzeria Maxxa Deva, s-ar putea sa fiti surprinsi de savoarea ei.. (asa cum am fost surprins si eu ) si sa fiti surprinsi si de faptul ca, atunci cind credeati ca toate pizzele au acelasi gust peste tot…pizza de la Maxxa este o pizza total diferita… !

meni20002

meniu1

Lasă un răspuns

