Avem si bull terrier !

De mai bine de un an de zile ma bate la cap Rebecca sa-i cumpar un bull terrier, i-am explicat ca este un catel cam mare pentru curtea noastra si chiar si pentru casa, ca suntem prea saraci sa putem sa oferim unui bull toate cele necesare…dar nu avrut sa ma inteleaga, asa ca i-am promis ca imediat dupa ce termi cu casa o sa-i cumpar un Bull Terrier…

La nici o zi dupa terminarea constructiilor m-am pomenit cu ea ca se pisiceste pe linga mine… si din vorba in vorba am ajuns iar la subiectul Bull Terrier-ul.. Asa ca nu am avut ce face a trebuit sa-mi tin promisiunea !…

Am mers 70 de km pina sa gasesc la cineva un bull imaginar, fotografia de mai jos poate depune marturie… Catelul este superb, are deja un an jumate, este cuminte si este fix culoarea pe care si-a dorit-o Rebe, alb total cu o pata neagra pe ochiul drept ! In fotografia de mai jos suntem impreuna, eu, Rebe si catelul, care sta la poza ca un adevarat artist, dupa cum se poate vedea !…

WP_20160904_11_07_33_Pro

Din pacate cei care nu aveti imaginatie sau prietena imaginara nu o sa ma puteti vedea in fotografie decit pe mine, si probabil nu o sa intelegeti mare lucru… noroc cu prietenul meu Costica Cimafaie, artist plastic profesionist si prieten de familie care i-a facut un desen lui Hector, catelul nostru BullTerrier, si lui Rebecca cind se dadea in leagan, (Rebeccai ii place enorm de mult sa se dea utza in leagan toata ziua, si sa priveasca dupa fluturi) …Datorita lui o sa puteti vedea si voi ca prietena mea imaginara si catelul, chiar exista cu adevarat !…

bulterier

rebbe

 

2 comentarii

  1. Foarte faini toti 🙂

Lasă un răspuns

