Vise, tati, … vise !

De citeva luni dorm tot mai putin si tot mai prost…  Am avut 3 vizitatori in 45 de zile, recordul este detinut de anul 2014 cind in luna Februarie nu m-au vizitat decat cel care mi-a citit contorul de curent si factorul postal …

Am invatat sa ma inteleg cu frigiderul, cu veioza… uneori vorbesc cu pixul.. Imi amintesc timpul cind aveam acvariu si dupa o  colica renala care aproape m-a omorit…cind am ajuns acasa, dupa 14 zile, de la spitalul din Deva, toti pestii mei din acvariu murisera… Ucisesem prin infometare peste 20 de suflete… Dupa asta iar nu am mai putut dormi citeva zile, pur si simplu nu-mi puteam scoate din minte imaginea cu acvariu pustiu…

Cred ca in noaptea asta se fac 3 zile de cind nu am mai reusit sa dorm…  iar daca adorm…tresar dupa citeva minute si ma trezesc iar…  Inainte de a ma parasi fosta mea iubita reuseam sa adorm daca o tineam in brate. Cind o simteam in bratele mele aveam o senzatie de siguranta, era destul sa-i simt respiratia si ma linisteam… as fi putut dormi cu ea in brate o noapte polara, nici nu miscam de frica sa nu o trezesc…

Dupa ce ea a plecat…mi-a luat cu ea si somnul…si sensul vietii !…  S-au facut 4 ani, anul acesta de cind nu am mai reusit sa ma odihnesc… ! Ma simt mai inutil decit o cutie de conserva goala, si la fel de gol pe dinauntru !… Uneori ma straduiesc sa socializez cu ultimii oameni de pe strada mea, atati citi au mai ramas… doar ca venim din lumi diferite, nu gasim subiecte comune… Ei imi povestesc despre ce otrava este mai buna pentru gindacii de Colorado, despre cum si-au ucis cainele care minca ouale gainilor din cuibar… despre cum i-au sarit creierii cind l-au lovit cu sapa in cap… si despre alte peripetii de care ei sunt mindri… doar ca eu sunt ingrozit de ceea ce spun ei si ma abtin cu greu sa nu  incep sa pling…

Le spun ca mi-a intrat ceva in ochi si intru in curte… Mai bine singur…  As vrea sa le pot povestii despre ultima carte citita, sa le spun sa incerca sa asculte Mozart sau Andre Rieu, sa renunte la manele, sau macar sa le dea mai incet sa nu le aud si eu din casa de sub plapuma… dar simt ca nu m-ar intelege !

Iarna imi este cel mai greu, singur izolat in casa… 5 sau 6 luni de stat in casa… Merg in fiecare luna la un bancomat de unde imi scot pensia si apoi imi cumpar alimente sa imi ajunga o luna… si pina luna viitoare vad lumea doar la TV … Ma omoara cu zile caratul lemnelor in casa si facutul celor 3 focuri zilnice, in camera, in bucatarie si in baie… Dar daca nu le fac pe toate imi ingheata tevile de apa..

In fiecare vara imi promit ca pe iarna care vine o sa-mi inchiriez o garsoniera si o sa plec si eu de aici pe timpul iernii… cum face mai toata lumea, doar ca au trecut 4 ani de cind zic si eu sunt tot aici in pustietate si acum !.. Anul trecut am gasit o garsoniera de inchiriat, vroia 400 RON chirie lunara si 400 RON garantie + chiria pe 2 luni inainte…

Am mers si mi-am scos banii de la CAR si am mers sa platesc omului si sa-mi iau cheia de la garsoniera… dar cind m-a vazut ca merg in fotoliu rulant nu a mai vrut sa ma primeasca, a zis ca nu ma poate lasa singur intr-o garsoniera, ca  eu nu sunt om care sa se descurce singur… M-am intors acasa…ca un ciine batut… Am stat in pat vre-o 4 zile si 4 nopti si nu am reusit sa adorm… Fusesem la un pas distanta de fericire…si am ratat !..

Anul acesta mi-am terminat casa de consolidat, ca se darima pe mine daca nu o consolidam, am fost tot inglodat in datorii tot anul… Nici nu s-a pus problema sa-mi pot cauta iar chirie la oras… Inca o iarna aici singur carind lemne si facind focurile…

Poate anul viitor o sa am noroc, poate ca 2017 va fi anul in care voi reusi sa plec de aici… insa este un plan pe termen lung… acum tot ce imi doresc este sa-mi vina somnul… sa dorm pina cind infloresc zambilele, pina cind rasare iar iarba..

De cind iubita mea a plecat, sarbatorile nu mai inseamna nimic pentru mine, Craciunul este pentru cei cu familie, se aduna toti omoara un porc in chinuri apoi il gatesc si maninca din el pina ii ia Smurd-ul… Eu am oroare de masinile Salvarii… m-au dus de atitea ori incit acum daca aud sirene mi se pune un nod in git si imi simt inima cum imi bate in ceafa… Am oroare si de ucis animale, nu am taiat porc si nici miel de sarbatori… Pisica mea cind a vazut ca eu nu tai porc a plecat de la mine, s-a mutat cu copii la vecini… Uneori mai revine noaptea si imi lasa cite un soarece pe prag, sa nu mor de foame in timp ce-mi astept somnul… Este recunoscatoare ca am luat-o de mica de pe drumuri si am avut grija de ea…

Anul trecut am pus TV-ul pe Cartoon Network din 1 Decembrie si pina prin 4 ianuarie, nu am vrut sa stiu de nici o sarbatoare, fara EA nimic nu are rost… Nu mai gasesc nici o bucurie in nimic.. !   Am inceput sa-mi consolidez casa in 2009 si anul acesta cind am terminat-o…pur si simplu nici nu m-am putut bucura… Eram asa absent de parca eram personajul altui film…

Planul cu mutatul pe iarna viitoare de aici este singura speranta si dorinta pe care o mai am, in rest nu mai sper nimic, nu pot fi dezamagit niciodata deoarece intotdeauna ma astept la tot ce este mai rau… Binele mereu m-a ocolit, a fost o constanta a vietii mele…

Am abandonat si blogul o perioada, deoarece socoteam ca nu are nici un sens si nici o logica sa scriu aici… scrisul este un lucru inutil in vremurile noastre… mult prea multi scriu…si mult prea putini citesc  !  Acum scriu in speranta ca ma apuca somnul… nu din convingerea ca scrisul m-ar putea salva de singuratate !…

… Inca nu am adormit, ma gindeam cum s-ar schimba viata mea daca EA ar revenii in bratele mele…daca i-as putea saruta din nou buzele dulci si i-as putea rontaii iar sfircurile roz…

…Vise, tati, …vise !… Asta mi-a zis o muza cind m-a intrebat ce dar artistic imi doresc  eu de la viata, iar eu i-am spus ca tot ce imi doresc este sa o vad pe ea goala !..

Si totusi inca sunt treaz… merg spre ziua a 4-a !

Lasă un răspuns

