Multumesc !

Astazi am primit un e-Mail de la un cititor, mie imi scriu rar de tot cititorii mei, nu am mai primit un e-Mail de la un cititor de cind l-am criticat pe Ponta intru-n articol si cineva mi-a zis ca daca nu ma linistesc vine si imi da foc la casa…

Am sters articolul, nu de frica ca vine si-mi da mie foc la casa, de frica sa nu dea din greseala foc la casa vecinilor si sa las pe oamenii aia fara un acoperis deasupra capului in pragul iernii… nu este corect sa sufere cei nevinovati !..

” Bai boule, invata sa scrii prima data romaneste si abia dupa aia incepe sa scrii pe blog !” Acesta este mesajul pe care l-am primit !… Nu-i asa ca este frumos ? Cred ca este cel mai tare compliment primit de mine vreodata… Un bou costa undeva la 1000 de euro, eu cu tot cu casa nu valorez atat . Lumea ma iubeste, ma apreciaza… si asta ma motiveaza .

Stiti cum este atunci cind iti gasesti sufletul pereche… te poti intelege cu el doar din priviri, stai cu sufletul tau pereche in brate si converseaza doar inimile voastre, voi puteti face cu gura lucruri mult mai interesante decit conversatie, ei bine asa ma simt eu cu cititorii mei, comunicam sufleteste !

Azi noapte am reusit sa dorm putin, dar m-am trezit trist… afara ningea, si eu nu pot suporta zapada,  e si alba, este si rece iar eu ma impac bine doar cu ..chestiile calde si roz,  azi mine o sa apara mama lui Fuego sa impodobeasca bradul si dupa aceea Hrusca cu lerul… Am scos din frigider o punga in care aveam o pulpa de pui mort, asa mort l-am cumparat de la magazin, nu misca, era inghetat, am scos-o din punga si am pus-o in tigaia…de pe soba…

Imi place sa ma droghez cu pui, cind a inceput sa se prajeasca am luat capacul de pe tigaie si am tras aburul acela de arsura pe nas… simteam cum ma relaxez, cum imi recapat puterile… de trei ori am inspirat adinc pe fiecare nara apoi am luat tigaia de pe foc si mi-am facut  un ceai cu biscuiti !… Diseara il prajesc pe cealalta parte si ma droghez iar cu mirosul lui, apoi o sa-l las pe pervaz pentru pisica, ei ii plac resturile de cadavru de pui carbonizate partial !…

Niciodata nu i-am inteles pe cei care atunci cind vor sa se distreze pun la gratar o bucata de animal mort si dupa ce este prajit il maninca cu mujdei si beau bere !… Or fi incercat sa se distreze si mingiind o femeie goala ? Plimbindu-si mina peste corpul ei si tragind pe nari mirosul pielii ei catifelate ?…

Am recitit mesajul de la cititorul meu fidel si am lacrimat… Este asa frumos sa stii ca cineva se gindeste la tine, ca rupe din timpul lui liber 5 minute ca sa-ti trimita un mesaj incit nu poti sa nu fi impresionat… unii ar fi preferat ca in cele 5 minute libere sa bea o bere, sa fumeze o tigara sau sa faca  dragoste cu iubita, el a ales sa-mi scrie mie !..Poate ca viata nu este totusi atat de rea cum mi-am imaginat… poate ca in cele din urma voi fi si eu fericit !…

Nu pot sa nu ma gindesc la Honore de Balzac care a iubit  timp de 20 de ani fara speranta pe contesa Ewelina Hanska iar dupa ce sotul ei moare si ea se poate casatorii in sfirsit cu Balzac… el bea in noaptea nuntii atat de mult, de fericire, incit face un atac de guta si moare, dupa cateva saptamani de  agonie, fara sa fi fost in stare sa isi petreaca nici o noapte alaturi de tinara lui sotie, se zice ca a murit in bratele mamei lui…in timp ce tinara lui sotie inca il astepta cuminte in patul conjugal ca el sa-si faca datoria de sot !

Hai bre, ca viata este frumoasa … Noroc ca e scurta…. !

2 comentarii

  1. Ana Cristina Popescu

    buna Florin, am sa iti trimit si un email imediat 🙂 , dar uite vreau sa las si un comentariu aici … si vreau sa iti spun , apropo de mesajul „frumos” despre care ne vorbesti , parerea mea – sunt situatii in viata in care conteaza atat de putin cum scrii fara de CEEA CE SCRII !… in care greselile de ortografie sunt absolut neimportante in comparatie cu valoarea textului (prin ceea ce exprima el) … iar atunci cand un copil invata sa scrie in conditiile pe care le-ai prezentat tu la „Despre mine” , cand creste si traieste viata pe care tot acolo ne-ai creionat-o si care ajunge sa se exprime asa cum o faci tu in doar cele 3 articole pe care am apucat deocamdata sa le citesc ( tocmai ce am dat peste blogul tau absolut intamplator ) … ei bine, trebuie sa fii tampit de-a dreptul ( la propriu! ) ca sa nu apreciezi Omul din spatele cuvintelor si valoarea Atitudinii pe care o are , indiferent de cat de corect gramatical o exprima in scris … dar este doar parerea mea, desigur. 😉

    • Buna Cristina ! Am primit eMailul de la tine 🙂 Multumesc mult ! O sa incerc sa iti raspund la el cit pot de repede ! ❤

Lasă un răspuns

