Sic transit gloria mundi

dscn0460

Si anul acesta la fel ca si anul trecut, mosul nu m-a invrednicit cu vizita lui …

Fuck you… old men, fuck you !

Cind eram impreuna cu iubita mea,mosul venea in fiecare an, eu primeam de obicei ciocolata cu alune, nectarine sau pomello si o macheta Revell pentru construit un avion iar iubita mea primea ciocolata Belgiana cu trufe, un telefon nou, un vibrator cu 5 viteze culoarea abanosului, gel lubrifiant si cate o sticla de Drambuie sau Chambord !..

De cind am ramas singur….adio mos !.. Asta imi aduce de aminte de Sandu Sugaciu, un nene alcoolic din satul meu care intotdeauna cind altii betivi se luau la bataie el mergea imediat si dadea si el cu piciorul in cel cazut jos… apoi se lauda prin tot satul ca el a fost in tabara cistigatoare !..

Intimplarea a facut ca odata, cel cazut jos sa fie chiar cel mai bun prieten al sau… asa ca nu a avut ce face si a mers ca de obicei si i-a dat si el vre-o doua picioare in coaste… A doua zi dimineata omu’ batut a venit la Sandu acasa si l-a intrebat de ce l-a batut si el, ca doar cu el nu avusese nimic…

„Tu erai cazut jos.. de aceea ti-am dat !…Pe cine ai fi vrut sa lovesc pe cel ramas in picioare ? …Crezi ca sunt sinucigas ? ” …a zis Sandu… Si omul avea dreptate, este periculos sa dai in omul ramas in picioare !..

Bine macar ca mi-au ramas ghetele, si asa goale, anul trecut nu am mai gasit nici ghetele….Am umblat toata iarna in slapi !..

O tanti din satul meu, care este maseoza in Spania, a patit ceva cam tot la fel, de dimineata nu si-a mai gasit cismele la usa, ea le pusese de seara ca sa-i lase Mosul in ele cite ceva dupa merit…iar  dimineata cismele disparusera… A scris biata de ea pe facebook un mesaj trist de ti se rupea sufletul…

” Toata ziua mosii lasa in mine, si mereu am trecut asta cu vederea, m-am facut ca ploua, ca nu simt si ca nu iau in seama comportamentul lor… aberant, si acum cind trebuiau sa-mi lase ceva si in cisme dupa frumoasa noastra traditie ortodoxa, ei mi-au sterpelit cismele cu totul !..”

Toate prietenele ei i-au lasat „Like”, si i-au pus icon-uri cu pisici triste care lacrimeaza si cu arici excitati, au fost alaturi de ea… si au mingaiat-o in tristetea ei..

Dupa 2 ore cind a trebuit sa plece de acasa in mopine  ca sa mearga sa-si cumpere tigari Sobranie Cocktail, a vazut in fata casei ei un SUV Toyota VF Cruiser … Cind s-a uitat in el si-a vazut cismele in el… Mosul nu avusese cum sa puna SUV-ul in cizme…asa ca pusese cizmele in SUV…

S-a intors iar la facebook si a povestit ce a patit, si si-a cerut scuze pentru prima postare… Nici dracu nu i-a mai dat „Like” doar fostul ei cumnat, care atunci cind era ea in tara, mergea pe la ea sa manince gratis si sa-i mai fure bani din poseta, i-a scris un mesaj..

” Du-te dracu, javra dracu… cu SUV-ul tau cu tot ! O curva aia esti ! „… si toate prietenele ei care mai inainte cu cateva ore i-au pus icon-uri cu pisici triste,  au dat „Like” la comentul fostului ei cumnat !

Fuck you… old men, fuck you !

Lasă un răspuns

