Des-compunere

Sunt in doliu…dupa un dintisor… Era cel mai cuminte si frumos dintisor din lumea asta, il aveam de la virsta de 7 ani si acum 2 zile s-a rupt, am descoperit ca avea o gaura in el…probabil ceva sau cineva isi facuse o vizuina in el… Habar nu am, nu simtisem nimic pana cind a plesnit in 3 bucati… Imi este dor de el, nu mai pot dormi fara el, simt locul lui gol si asta ma doare !

Acum ma deranjeaza la culme colturile ramase si ma deranjeaza ca vorbesc cu un usor suierat..peltic !..

Planurile mele de viitor mi s-au naruit total… Daca pina acum mai nutream speranta sa-mi refac viata, sa-mi gasesc femeia visurilor…in virsta de minim 50 de ani cu apartament la parter…sa ne casatorim din dragoste si sa ma mut la ea ca sa scap din locul asta blestemat… Acum toate visele imi sunt naruite…din cauza unui dintisor rupt !

Cine si-ar dori un stirb ?… Doamne o sa mor aici in fundul pamintului printre primitivi si Gnomii de balegar !..Sotia mea a fost mai in virsta decit mine cu 4 ani, si dupa ce am divortat m-am indragostit de o femeie superba mai in virsta decit mine cu 9 ani… Nu as putea sa fiu impreuna cu o femeie de virsta mea sau mai tinara decit mine, nu ma simt in siguranta…  Probabil viata de unul singur de la virsta de 11 luni fara o mama alaturi a lasat sechele grave in mintea mea…

Acum gata…toate visele si sperantele mele la fericire s-au naruit cum s-au naruit sperantele Spaniolilor cu privire la Nicoleta Mihaila..

Nicoleta Mihaila lucra la mine in localitate la un mic aprozar al unei ferme de legume, problema era ca acolo cistigul era extrem de mic, primea 10% din tot cistigul zilnic… iar cistigul zilnic, uneori nu trecea de 50 RON, asa ca s-a hotarit sa plece in Spania la munca…

Cind a auzit mama ei ca fata o sa-i plece printre straini a mers la popa  Jecmanel Sterpeleanu ca sa-i spuna necazul si sa-i ceara un sfat, cind a venit acasa i-a spus fetei ce a zis popa… Ca ea este tinara si cruda, si la trup si la minte si ca Spaniolii aia sunt niste brute care ar putea sa-i fure virginitatea… Asa ca ar fi mult mai bine inainte de a pleca sa isi lase virginitatea aici printre ai ei, in patria mama !..

Nicoletei nu i-a prea convenit dar nu o putea contrazice nici pe mama ei, ca nu se face asa ceva… A mers la popa Sterpeleanu si s-a spovedit apoi daca tot era acolo i-a lasat lui virginitatea ei…si a cuprins-o asa un feeling crestin incit in primele 5 zile dupa aceea a lasat o parte din virginitate si vecinului ei Costica Girlitza si la 3 fosti  colegi de clasa din Liceul de Macarale si Saibe cu Ventil, pe care-l facuse la fara frecventa dar de care era tare mindra, iar pe drumul spre Spania a lasat restul care mai era soferului de pe autocar…

Au ramas Spaniolii cu buzele umflate..ca fata nu le-a mai lasat nimic de rapit si lor, cind a ajuns acolo nu mai avea pic de virginitate in ea !..Aci eu tot mai am ceva noroc, ca mai am niste dintisori buni… Poate totusi mai am si o sansa la fericire !… Dar este trist al dracu sa vezi cum incepi sa te descompui de viu…Azi iti cade una…miine iti cade alta pina se duc pe apa simbetei toate cele… si ramin doar amintirile a ceea ce ai fost odata !

Parca aud lumea la inmormintare ce discuta… – Bietul de el… si-a dorit 40 de ani sa poata pleca de aici si aseara a murit cu mina pe clanta de la usa, isi gasise locuinta la oras, platise chiria si garantia si pe cind sa plece, chiar cind a atins clanta de la usa…a facut infarct si a murit..i-a crapat inima de bucurie…dupa ce-i cazusera toti dintii de tristete !…

Un comentariu

  1. Fermecator articol. Nu stiu fetele ce talentat esti ca, ar face coada la poarta, de ar ocupa toata strada. Noapte buna, Odoricqa

Lasă un răspuns

