Uitare…

apple3

Am inceput sa uit… ! Se zice ca uitarea este o binecuvintare, ca doar cei alesi pot sa uite, dar pe mine uitarea ma sperie… Am nevoie de cite ceva..merg in bucatarie si cind sunt acolo nu mai stiu de ce am mers si de ce am nevoie, trebuie sa vin inapoi in camera sa vad ceva, un obiect ceva ca sa ma ajute sa-mi reamintesc dupa ce ma dusesem…

Aseara ma uitam la TV la serialul „Statul -2017” si mi s-a facut pofta sa maninc un mar, am mers in bucatarie sa iau marul..si cind am ajuns acolo nu am mai stiut dupa ce am mers… M-am reintors inapoi in camera m-am uitat peste tot in jur ca sa vad ceva care sa-mi reaminteasca de ce …florile marului, mersesem in bucatarie, dar nu am vazut nici un detaliu care sa-mi aminteasca… M-am descaltat, m-am asezat pe pat, am tras peste mine patura mea magica de la Ikea si cind mi-am gasit in sfirsit locul comod…mi-am amintit de mar…. Fuck you, mar !!! … De aici nu ma mai misc nici daca este cutremur :((…

Bine, si in tinerete mai uitam cite ceva, ziua de nastere al iubitelor mele… sau ziua cind ne cunoscusem ..etc dar acelea erau chestii pe termen lung… Acum uit chestii de moment… !

Tin minte cind a venit prima data un nepot al bunicului la noi in vizita, mi-a placut tare de el ca s-a jucat cu mine carti, mi-a desenat…etc si dupa 32 de ani cind ne-a vizitat din nou..era sa nu-l mai recunosc… – Ce-i nepoate, nu ma mai recunosti ? (mi-a zis )  Parca data trecuta cind am fost la voi am jucat carti impreuna, nu-ti mai amintesti ? …

Abia mi-am reamintit de el…. Pffff.. ce trecusera anii peste el, era total schimbat… Total.. !

Asta este mersul vietii… Prima data uitam noi pe altii, apoi ne uita altii pe noi !…

Imi aduc de aminte de o cunostiinta care avea Alzaimer si care in timp ce statea seara pe canapea cu sotia si se uitau la film…se intorcea citeodata surprins sprea ea si o intreba… D-voastra cine sunteti ? Pe cine cautati ?… Ea fiind nevasta lui cu care era casatorit de 45 de ani !

Mi-am sunat un prieten si i-am spus ce mi se intimpla… m-a intrebat care este mincarea mea preferata,i-am spus ca Salata Boeuf !… – Nu ai nici pe dracu, stai calm, mi-a zis, daca ziceai ca iti plac Sarmalele sau Budinca de ciocolata, atunci incepeam sa-mi fac griji !…

 

Lasă un răspuns

